LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms dienst van jamba

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: sms dienst van jamba

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, het gaat om het feit dat jij aangeeft dat je weet hoe dit soort bedrijven te werk gaan, omdat je bij een callcentre hebt gewerkt.
Dat slaat dus nergens op.
Er is namelijk helemaal geen enkel punt waar een callcentre ook maar iets met sms-aanbieders te maken hebben.
Dus slaat het nergens op om dat op elkaar te gaan betrekken.

Dat deed jij dus wel en ja, dat is een beetje dom :twisted:
Het is prima om iemand te helpen als dat nodig is, maar geef dan antwoord op het gebied waar je verstand van hebt i.p.v op dingen te reageren waar je de ballen verstand van hebt.

Wanneer ik wil weten wanneer Napolion overleden is zal ik het wel aan jou vragen...... :twisted:

Linda83

Ongelezen bericht door Linda83 »

Jij hebt blijkbaar een beetje moeite met lezen.... Ik heb niet gezegd dat ik verstand van dit soort bedrijfjes OMDAT ik een bijbaantje bij een callcentre heb gehad. Ik gaf het als VOORBEELD. Maar dat dringt dus absoluut niet tot je door.
Haha, terwijl tegen mij begon over begrijpend lezen..... Je hebt wel stijl zeg!

Verder zou ik als ik jou was eens beginnen met het juist spellen van NapolEon....

Ik ben nu eerlijk gezegd zat van deze discussie en heb er absoluut geen behoefte aan om hier nog meer tijd en energie in steken. Voor mij is hierbij de kous af.

Linda83

PS, andere jongen, dank je voor de tip! :)

Gast

Voor mij is hierbij de kous af.
Hoe zo was de wol op.

Gast

agossie, het gaat nu over een typfoutje vallen.........
Bewijst maar wie er hier heel zielig is.
Overigens als ik je even mag citeren:
Ik weet precies hoe dat soort bedrijfjes te werk gaan, jammer genoeg heb ik een bijbaantje gehad bij een callcenter (verkoop groene stroom) naast mijn studie, en vaak genoeg met dit soort dingen te maken gehad.
Hieruit blijkt dus maar weer dat je wel degelijk een callcentre met dit soort bedrijven loopt te vergelijken....
Dus wie heeft er nu moeite met lezen!!! :twisted:

Je weet totaal niet waar je het over hebt, miep

Linda83

Hmmmmm, uitpraken en gezegdes vind je dus ook moeilijk te begrijpen. Nooit een normale opleiding genoten denk ik.

Het is erg jammer dat je gewoon door blijft zeuren. Hieruit blijkt wel weer dat je niet echt een van slimsten bent! Je bent een echte gediplomeerde kansloze. Misschien wel een uitkeringtrekker of anders een laaggeschoold beroep.

Ik ben ik elk geval scheitziek (om even rekening te houden met jou vocabulair vermogen) van jou gezeik. Je weet zelf niet meer waar je het over hebt. En omdat gewoon niets weet terug te zeggen, lees je de hele topic nog even af naar een quote van mij, waar je eventueel iets uit zou kunnen halen. Niet gelukt, by the way. Je snapt er werkelijkwaar niets van!

Jongen, wees nou gewoon voor 1 keer slim, en hou je mond gewoon dicht. Mij kun je echt niet overrulen met je uitspraken! Hahaha, je hebt het echt te hoog in je bol! Ik lach me ziek... :lol:

Gast

Ach miepie, ga jij lekker geschiedenis studeren.
Je leeft waarschinlijk liever in het verleden, omdat je van het heden niks begrijpt.
De telecommunicatiewereld is een wereld opzich, waar mensen die er niks mee te maken hebben dan ook geen verstand van hebben.
Jij denkt slim te zijn, maar bewijst keer op keer behoorlijk dom te zijn.
Jij lacht, zonder te begrijpen waarom je lacht.
Ik lach om de achtelijke opmerkingen van jou.......
Ik moest van jou beter gaan lezen...
Op het moment dat ik je dan quote kan je niks fatsoenlijks meer uitbrengen.....
Moeilijk hè, je ongelijk toegeven......

Nog nooit zo'n triest figuur dan jij tegengekomen.....
Ga terug naar het verleden en blijf daar lekker, zou ik zeggen....
Doe je de mensheid ook een groot plezier mee, denk ik.... :twisted:

Een KPN-er

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

Ik had dus ook 2 ringtones aangeraagd via jamba. Alleen dan via een advertentie die achter op de break-out stond. Echt NERGENS werd vermeld dat je een pakket van 4,50 per maand aanvraagt !!!!!!!
Waarschijnlijk staat in de advertentie wel hun website genoemd en op hun website staat dat een abo EUR 4,50 kost. Je zal het waarschijnlijk niet eens zijn met deze uitleg, maar zo werken deze ondernemingen.

@Linda83:
Pfffff, wat een onzin. Het gaat erom dat bedrijven eerlijk horen te zijn
Wie zegt dat Jamba niet eerlijk is? Ze verpakken hun boodschap zo goed dat iedereen er met open ogen intuint. Ze liegen niet, maar je moet enige moeite doen om de werkelijkheid te achterhalen.

Gast

Juist, maar dat wil Linda niet zien, want zij heeft bij een callcentre gewerkt en weet dus hoe deze bedrijven werken :twisted:
En zij studeert geschiedenis, dus is zij heel erg slim....... (denk ze) :twisted:

Linda83

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hahahaha, wat ben jij een zielig mannetje. Een aanfluiting der mensheid! Je kunt er nog steeds niet over ophouden, niet te geloven! Je bent echt een zielige verschijning, een sociaal achterstands typje dat denkt van de hele wereld wat af te weten.

Laat hier even 1 ding duidelijk zijn; het gaat hier al lang niet meer om gelijk of ongelijk. Dat heb jij voor jezelf namelijk al lang verpest door zo'n agressieve houding aan te nemen ten opzichte van mij. Gelukkig ben ik iemand die kan lachen om de uitspraken en het commentaar van onderontwikkelde mensen.

Jij bent nog te dom om voor de duivel te dansen!

Je hebt zeker ook nog nooit van de uitspraak gehoord dat de geschiedenis zich herhaalt en geschiedenis daardoor absoluut van belang is in het heden?! Echt een opmerking voor iemand die onder het gemiddelde IQ cijfer scoort om te zeggen dat ik niets van het heden begrijp en dan maar beter geschiedenis kan studeren! Hahaha, laat me niet lachen..... Ik bereik tenminste wat in mijn leven (en ik heb waarschijnlijk al meer bereikt dan jij), iets dat van jou absoluut niet gezegd kan worden (aangezien jij schijnbaar in de telecommunicatie werkt).

Jongen, je begrijpt er echt helemaal niets van, je bent een lachertje!!!!

Conclusie: get a life, get a decent job and wank yourself!

Gast

Linda ik vind jou wel intelligent en lief. :D

Linda83

Dank je. Toch nog iemand die normaal kan doen 8) .

Gast

linda, linda, linda.....zolang een dom wezentje zoals jij niet weet wie hij voor zich heeft zou ik niet van die domme opmerkingen plaatsen jegens een persoon.
Ik weerleg de opmerkingen die jij maakt, waaruit blijkt dat je geen enkel benul hebt waar je over praat.
Jij denkt o zo intelligent te zijn, omdat je toevallig studeert.
Wil best samen met jou een IQ-testje gaan maken hoor.
Ik weet nu al wie er hoger zal scoren.

Het zou misschien een goed idee zijn wanneer je je gaat concentreren op de dingen waar je verstand van hebt of beter gezegd waar je verstand van denkt te hebben.

Zelfs een KPN-er weerlegt jouw woorden en het enige dat jij dan als antwoord hebt is iemand voor van alles uit te schelden.
Wie is er dan dom.....
Ik ben volgens jou te dom om voor de duivel te dansen.....
Prima.....

Ik ben er nu tenminste achter wat het verschil is tussen jou en een gevangenis......
Een gevangenis heeft grijze cellen.....

De groete :twisted:

Linda83

Ten eerste heb ik de KPN-er niet uitgescholden. Ik heb jou ook niet uitgescholden, alleen met je neus op de feiten gedrukt.

Ten tweede wil ik best een IQ-test met je doen hoor. Ik heb vaker een test gemaakt, en ik ben ervan overtuigd dat jij niet hoger zal scoren als ik.

Ten derde weerleg jij niet, maar jij bekritiseerd. Weerleggen is iets anders als bekritiseren.

Ten vierde zal je grijze tralies bedoelen, want de binnenkant van de ene gevangenis is de andere niet, als ik mijn ex- huisgenoot mag mag geloven (die is nl facility manager in een gevangenis).

Ten vijfde voel ik me niet slimmer of intelligenter als de rest van de wereld. Zo zal ik mij tov anderen ook nooit voordoen. Feit is alleen dat ik slimmer ben dan jij.

Ten zesde bemoei ik me met dingen waarmee ik me wil bemoeien, en de dingen waar ik geen verstand van heb zal ik me niet (of minimaal) in mengen. Ik heb niet om jou commentaar en kritiek gevraagd. Ik heb er al helemaal niet om gevraagd om in een zinloze discussie met jou terecht te komen.

Ten zevende sta ik met beide benen op de grond en benader ik jou kritiek met enige zelfspot en humor, in tegenstelling tot jou. Ik heb alleen maar medelijden met mensen als jij..... Ik denk dat je hulp nodig hebt (zoals ik al eerder aangaf; een communicatie trainig).

En als laatste wens ik je veel succes met de rest van je leven. Ik hoop voor je dat je meer zult bereiken dan je tot nu toe gedaan hebt.
Ik ga er nu verder niet meer op in. Ik wil mijn energie niet meer aan nietsnut als jij besteden. Ik hoop dat je voor 1 keer zo slim bent om ook je mond te houden.

"quit pro quo".

Gast

ten achtste ben je zo intelligent dat je niet eens fatsoenlijk Nederlands kan schrijven en waarschijnlijk ook niet fatsoenlijk Nederlands kan praten, naar je schrijfwijze te zien.
Ga dus eerst nog maar eens je lagere school opnieuw doen voordat je met je "geschiedenisstudietje" door gaat.

En ga nu maar weer lekker verder janken, wijffie!!!!
Daaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg Linda!!!! :twisted:

Gast

En schatje, ik heb zeker al veel meer bereikt dan jij ooit in je kortzichtige levendje zult bereiken.....
Hoe triest dat ook voor je is......

By the way, slimmer als jij???? :lol:
Neem mijn advies ten harte en doe de lagere school nog eens over, dom kind.

"Niets ter wereld is zo goed verdeeld als het verstand. Iedereen denkt dat hij/ zij een degelijk portie heeft meegekregen......"

Slaat precies op jou, Linda :lol:

Linda83

Jongetje, er is niets mis met mijn Nederlands.... Ik heb idd 1 fout gespot in mijn reactie, daar moet ik je gelijk in geven. Ik dacht by the way dat je het kinderachtig vond om over een taalfoutje te struikelen!!! Hahahaha, loser. Voordat je commentaar hebt op mijn taal/spelling or what ever, zou ik eerst je eigen reacties even afstruinen. Zoals de laatste reactie die je gepost hebt.... 8) 8). Er zullen genoeg docenten Nederlands zijn die staan te springen om jou bij te scholen.

Ik snap trouwens niet zo goed waarom jij je steeds zo kwaad maakt. Dat je niet gewoon hier boven kunt staan, ipv keer op keer mij de grond in proberen te stampen. Wat ik ook nog steeds niet snap is, dat je nog steeds denkt dat je mij kunt overrulen met je zielige reacties. Maar goed, het zal allemaal wel, ik wens je veel succes met de rest van leven. Je begrijpt nog steeds niet dat je geen flikker voorsteld, en dat jij niet bij de groep mensen hoort waar Nederland op drijft........ Al denk je daar zelf natuurlijk anders over.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik denk dat je gewoon jaloers bent omdat ik slimmer ben en jij nooit gestudeerd hebt, zoals uit jou reacties blijkt. Maar ik waardeer en respecteer je volledig, ook al ben je niet zo ontwikkeld (op het intellectuele en sociaal emotionele vlak).

Oh, enne, leuke uitspraak heb je gepost.

Cabrone, hasta la vista, maldito puto!

Gesloten