Wat mij verbaast is dat ze zomaar kosten gaan rekenen voor betalingen met AcceptGiro. Bij mij weten zijn er diverse gerechtelijke uitspraken die aangeven dat dat niet mag...
Daarbij irriteert het me

dat Menzis doet alsof we hier zelf van gaan profiteren.
Door meer zaken digitaal te regelen, besparen we flink op onze kosten - en daar profiteert u van mee.
Ik merk alleen dat we maar gaan betalen.
Die centen premievermindering op de basisverzekering is ook al een sigaar uit eigen doos. Ik betaal minder basispremie, maar meer aanvullende premie en ik ben minder verzekerd. En als ik dan zorg nodig heb betaal ik dat alsnog zelf door de veel hogere eigen bijdrage. Netto ben ik dus veel duurder uit...
En nu stelen ze ook nog 50 cent per acceptgiro betaling!?
Ik weet wel een goede bezuiniging...
Beste oud d66 minister Van Boxtel en huidig bestuursvoorzitter van Menzis. Wilt u alstublieft wat van het geld dat u uit de zakken van de Menzis klanten haalt, teruggeven? Denk even aan deze zin uit uw partijprogramma.
De uitdaging voor de toekomst is hoe we onze gezondheidszorg toegankelijk, goed en betaalbaar houden.
Zo'n grote uitdaging hoeft dat niet te zijn. Of wordt met het betaalbaar houden bedoeld dat u voldoende geld heeft om uw eigen zorgpremie te kunnen betalen...?
Ik heb in ieder geval geen vergrootglas nodig om te zien waar bij Menzis kan worden bezuinigd.
Zo... Ben wel benieuwd of Radar of een andere instantie nog iets tegen deze extra kosten gaat doen.
EALO