LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bonuspunten bij T-mobile speciaal
-
Bonuspunten bij T-mobile speciaal
Bij T-mobile kun je met pre-paid bij iedere opwaardering sparen voor bonuspunten. Met deze punten kun je sparen voor gratis beltegoed of kadootjes. Sinds eind december/begin januari 2013 is er echter een storing in dit systeem. Mensen die opwaarderen krijgen geen bonuspunten. De moderators op het forum van t-mobile doen hier nogal laconiek over. De mensen moeten maar gewoon geduld hebben. Gezien de 200 reacties onder het topic hierover ben ik van mening dat ze wel iets beter hun best mogen doen. Toen ik zelf op hun forum zette dat ik dit wel iets voor het Radar forum vond kreeg ik te horen: "Waar is dat nou goed voor, wacht nou gewoon eens even af". Dit bericht kwam van een moderator. Geen excuses voor het ongemak, geen indicatie wanneer het puntensysteem weer werkt. IK ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit gedrag ergerlijk vinden en die nu wel eens willen weten waar de klantenservice zich mee bezig houd bij T-mobile. Niet met klantbehoud in ieder geval.
-
Re: Bonuspunten bij T-mobile speciaal
@maverick2712
Allereerst vind ik het erg vervelend dat deze storing momenteel gaande is. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het kan helaas voorkomen dat een (systematisch) storing langer kan duren dan normaal het geval is. Dit soort storingen zijn complexer en duren daarom langer totdat het volledig is opgelost.
Alle betrokkenen krijgen een berichtgeving als de storing verholpen is en iedereen krijgt alsnog de punten waar hij/zij recht op heeft.
Op het T-Mobile forum heeft een klantmoderator een reactie gegeven. Een klantmoderator is zoals jij, een T-Mobile klant die graag andere T-Mobile klanten op het T-Mobile forum helpt. Dit is dus geen T-Mobile moderator.
Onze excuses dat het nog niet is opgelost. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor iedereen op te lossen, zodat er weer leuk gespaard kan worden om leuke dingen via de T-Mobile catalogus aan te schaffen.
Allereerst vind ik het erg vervelend dat deze storing momenteel gaande is. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het kan helaas voorkomen dat een (systematisch) storing langer kan duren dan normaal het geval is. Dit soort storingen zijn complexer en duren daarom langer totdat het volledig is opgelost.
Alle betrokkenen krijgen een berichtgeving als de storing verholpen is en iedereen krijgt alsnog de punten waar hij/zij recht op heeft.
Op het T-Mobile forum heeft een klantmoderator een reactie gegeven. Een klantmoderator is zoals jij, een T-Mobile klant die graag andere T-Mobile klanten op het T-Mobile forum helpt. Dit is dus geen T-Mobile moderator.
Onze excuses dat het nog niet is opgelost. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor iedereen op te lossen, zodat er weer leuk gespaard kan worden om leuke dingen via de T-Mobile catalogus aan te schaffen.
Ook ik heb de bonuspunten niet gehad. Wacht er ook al 2 weken op. En het is allemaal wel leuk en aardig dat er hier door iemand van T-mobile gereageerd wordt dat er problemen zijn met het bijschrijven van de punten, maar ik kan me herinneren dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurt.
Daar moet toch in deze tijd van moderne technologie een simpelere oplossing te bedenken zijn.
Het zijn heel veel mensen die gewoon die 10 euro beltegoed willen hebben voor de punten, dus doe als Telfort, die zet er gewoon 5 of 10 euro bij je beltegoed bij.
Als je je aanmeldt en je volgt enkele stappen, staat het er vrijwel meteen bij.
Dat moet voor t-mobile toch ook mogelijk zijn.
Oke, de mensen die de punten sparen voor iets anders zijn daar dan nog niet mee geholpen, maar misschien is het een idee.
Daar moet toch in deze tijd van moderne technologie een simpelere oplossing te bedenken zijn.
Het zijn heel veel mensen die gewoon die 10 euro beltegoed willen hebben voor de punten, dus doe als Telfort, die zet er gewoon 5 of 10 euro bij je beltegoed bij.
Als je je aanmeldt en je volgt enkele stappen, staat het er vrijwel meteen bij.
Dat moet voor t-mobile toch ook mogelijk zijn.
Oke, de mensen die de punten sparen voor iets anders zijn daar dan nog niet mee geholpen, maar misschien is het een idee.
-
Ik vind het jammer dat T Mobile dit probleem (het bijschrijven van punten) niet oplost.
Duurt veel te lang.
Dit komt hun niet ten goed!
Duurt veel te lang.
Dit komt hun niet ten goed!