LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale tv van Tele2 laat ernstig te wensen over

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
RRach

Digitale tv van Tele2 laat ernstig te wensen over

Ongelezen bericht door RRach »

Tele2 slaagt er maar niet in om het probleem van digitale televisie op te lossen.
Hieronder een opsomming van mijn klachten. Televisie van Tele2 betekend voor mij.

-Herhaaldelijk en wekelijks resetten van decoder omdat er bij het opstarten geen beeld verschijnt maar grijsgroen scherm.
-Talloze keren moet ook het modem gereset worden.
-Soms valt tijdens een uitzending gewoon het beeld weg omdat het systeem om onduidelijke redenen gaat zoeken naar de tvgids om deze bij te werken ??! Dit gebeurd dus ongevraagd en duurt vaak minuten voor ik weer normaal tv kan kijken.
-Het televisie-menu en vooral de videotheek is niet bij uitzondering maar altijd tenenkrommend traag!!

Over deze klachten heb ik herhaaldelijk contact gehad met Tele2, maar zonder resultaat. Ik ben tussentijds overgestapt naar andere provider maar heb van Tele 2 ondanks mijn argumenten een boete gekregen van bijna € 400. Deze zou komen te vervallen als ik weer terug kwam. Ik heb daar maar gehoor aan gegeven.

Tele2 Webcare

Re: Digitale tv van Tele2 laat ernstig te wensen over

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste RRach,

Ik vind het heel vervelend dat televisie niet naar tevredenheid werkt. Je verbinding is afhankelijk van meerdere factoren zoals de aansluitsituatie in huis en de kwaliteit van de bekabeling. Heb je al gekeken op ons forum voor tips?

https://forum.tele2.nl/internet-188/wer ... vdsl-8251/

Je geeft in je bericht aan dat je contact gehad hebt hierover. Kun je me laten weten wanneer het laatste contact was en of er een onderzoek naar je verbinding is uitgevoerd? Ik hoor graag wat er besproken is en wat de uitkomst van het onderzoek was. Met meer informatie kan ik je zo goed mogelijk helpen.

Voor verdere vragen hierover kun je ook terecht op ons forum. Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten