LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aevitae
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Aevitae
Op 15 december heb ik de overstap gemaakt van de Goudse naar Aevitae. Dat zijn dochters van een moederbedrijf.
Op 31-12-2012 gebeld waarom ik nog steeds maar niets heb gehoord en dat ik graag nog de jaarpremie wilde voldoen op 31-12.
Ik kreeg een overeenkomstennummer en heb betaald....... en toen bleef het stil. Op omstreeks 6 januari gebeld. De polis met pasjes en nummers zijn onderweg! 9 januari mail gestuurd, bleef onbeantwoord.
10 januari krijg ik factuur voor de jaarpremie! Mail gestuurd dat ik reeds 31-12 heb betaald, inclusief printscreen van de betaling.
Omstreeks 22 januari weer gebeld. Alles was misgegaan volgens de medewerkster. Alle pasjes moeten opnieuw worden aangemaakt, i.v.m. bezorging door TPG. Maar het is nu onderweg! Het is nu 1 februari en ik wacht nog steeds!
Ik weet dat ik welkom ben.... maar heb al zorgkosten gemaakt. Zou niet weten hoe en met welk nummer ik dit moet declareren.
Ik heb het idee dat er daar in Eindhoven flink wat missers zijn. En we moeten nog 11 maanden door met Aevitea.
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt! Dat beloofd nog wat misere voor de komende 11 maanden. Zou ik willen blijven in 2014 dan moet er heel wat veranderen.
Ben ik nu werkelijk de enige klant in Nederland die nu al zulke slechte ervaringen heeft met Aevitae?
Ik heb al rekeningen moeten voorschieten en ik weet mijn God niet waar/hoe ik het moet declareren.
Ik hoop op medestanders en een reactie van Aevitae.
Op 31-12-2012 gebeld waarom ik nog steeds maar niets heb gehoord en dat ik graag nog de jaarpremie wilde voldoen op 31-12.
Ik kreeg een overeenkomstennummer en heb betaald....... en toen bleef het stil. Op omstreeks 6 januari gebeld. De polis met pasjes en nummers zijn onderweg! 9 januari mail gestuurd, bleef onbeantwoord.
10 januari krijg ik factuur voor de jaarpremie! Mail gestuurd dat ik reeds 31-12 heb betaald, inclusief printscreen van de betaling.
Omstreeks 22 januari weer gebeld. Alles was misgegaan volgens de medewerkster. Alle pasjes moeten opnieuw worden aangemaakt, i.v.m. bezorging door TPG. Maar het is nu onderweg! Het is nu 1 februari en ik wacht nog steeds!
Ik weet dat ik welkom ben.... maar heb al zorgkosten gemaakt. Zou niet weten hoe en met welk nummer ik dit moet declareren.
Ik heb het idee dat er daar in Eindhoven flink wat missers zijn. En we moeten nog 11 maanden door met Aevitea.
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt! Dat beloofd nog wat misere voor de komende 11 maanden. Zou ik willen blijven in 2014 dan moet er heel wat veranderen.
Ben ik nu werkelijk de enige klant in Nederland die nu al zulke slechte ervaringen heeft met Aevitae?
Ik heb al rekeningen moeten voorschieten en ik weet mijn God niet waar/hoe ik het moet declareren.
Ik hoop op medestanders en een reactie van Aevitae.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 feb 2007 15:34
Re: Aevitae
Wij zijn ook al een goede maand bezig om alles in orde te krijgen
IK heb mijn passwordt niet gekregen dus kan ik niet in mijn Aevitae komen om mijn zorg pasje aante vragen
En dat begrijpen de personen niet er wordt steeds verteld de brief is onderweg
Als ik een brief verzend komt hij zeker binnen 4 dagen aan maar uit Heelen duurt het wel weken
Volgens mij begrijpen ze dat niet
IK heb mijn passwordt niet gekregen dus kan ik niet in mijn Aevitae komen om mijn zorg pasje aante vragen
En dat begrijpen de personen niet er wordt steeds verteld de brief is onderweg
Als ik een brief verzend komt hij zeker binnen 4 dagen aan maar uit Heelen duurt het wel weken
Volgens mij begrijpen ze dat niet
-
- Berichten: 2159
- Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41
Re: Aevitae
Aevitae is eigenlijk een soort verzekeringskantoor dat verschillende soorten verzekeringen verkoopt.
Zij zijn gevolmachtigd ( voor zover ik dat begrijp) voor VGZ, ASR( alleen natura?) en Avero Achmea. ( zie link http://www.aevitae.com/consumenten/info ... zicht-2013Misschien is de vertraging ook een beetje afhankelijk van de zorgverzekeraar op de achtergrond? Welke heeft u gekozen? Dit moet in de polisvoorwaarden te vinden zijn.
Zij zijn gevolmachtigd ( voor zover ik dat begrijp) voor VGZ, ASR( alleen natura?) en Avero Achmea. ( zie link http://www.aevitae.com/consumenten/info ... zicht-2013Misschien is de vertraging ook een beetje afhankelijk van de zorgverzekeraar op de achtergrond? Welke heeft u gekozen? Dit moet in de polisvoorwaarden te vinden zijn.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Re: Aevitae
De achterliggende maatschappij is Avero Achmea....
-
- Berichten: 2159
- Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41
Re: Aevitae
Kun je misschien rechtstreeks informatie aan Avero vragen?
Ik heb in de http://www.aevitae.com/cms_img/avero_ac ... lan_v2.pdf gekeken. Ik ben bang van niet.
Als zij zich niet aan de afspaken in de polisvoorwaarden houden, kun je wel een klacht insturen.
Ik heb in de http://www.aevitae.com/cms_img/avero_ac ... lan_v2.pdf gekeken. Ik ben bang van niet.
Als zij zich niet aan de afspaken in de polisvoorwaarden houden, kun je wel een klacht insturen.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 feb 2007 15:34
Re: Aevitae
Beste Mensen
IK heb naar hun telefoon no gebeld de hoeveelheden weet ik niet meer maar 2/3 maal per week zeker
IK heb een zaterdag na veel uitleggen een wachtwoord gekregen maar ik kom nog steeds niet in mijn Aevitae
Het gekke is maar een rekening sturen van mijn eigen risico heb ik al binnen gekregen
NU gaat ik vandaag weer proberen want een zorgpas zou wel leuk zijn als ik die krijg voor ik naar het buitenland gaat
Het gekke is mijn vorige verzekering was VPZ het is gewoon over genomen dus alle gegevens hadden ze
IK heb naar hun telefoon no gebeld de hoeveelheden weet ik niet meer maar 2/3 maal per week zeker
IK heb een zaterdag na veel uitleggen een wachtwoord gekregen maar ik kom nog steeds niet in mijn Aevitae
Het gekke is maar een rekening sturen van mijn eigen risico heb ik al binnen gekregen
NU gaat ik vandaag weer proberen want een zorgpas zou wel leuk zijn als ik die krijg voor ik naar het buitenland gaat
Het gekke is mijn vorige verzekering was VPZ het is gewoon over genomen dus alle gegevens hadden ze
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 feb 2007 15:34
Re: Aevitae
Hoera
Vandaag proberen in te loggen het lukte mij weer niet dat ik zaterdag een nieuwe code heb gekregen
Van middag weer een telefoon gesprek gehad
Deze Dame heeft alles nagekeken alles recht gezet per mail mijn code gekregen
Na 10 min kon ik inloggen
Mijn DANK DAME van Aevitae van U een paar meer mensen aan de telefoon en het gaat een stuk beter
DAnk U wel
Vandaag proberen in te loggen het lukte mij weer niet dat ik zaterdag een nieuwe code heb gekregen
Van middag weer een telefoon gesprek gehad
Deze Dame heeft alles nagekeken alles recht gezet per mail mijn code gekregen
Na 10 min kon ik inloggen
Mijn DANK DAME van Aevitae van U een paar meer mensen aan de telefoon en het gaat een stuk beter
DAnk U wel
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 feb 2013 11:27
- Contacteer:
Re: Aevitae
Beste memyselveandy,
Wij helpen je graag! Stuur s.v.p. even een mailtje met je persoonsgegevens naar [email protected], dan zoeken wij dit voor je uit.
Met vriendelijke groet,
Aevitae Webcare
Wij helpen je graag! Stuur s.v.p. even een mailtje met je persoonsgegevens naar [email protected], dan zoeken wij dit voor je uit.
Met vriendelijke groet,
Aevitae Webcare
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 feb 2013 11:27
- Contacteer:
Re: Aevitae
Beste T.Koornhof,
Ook jou helpen wij graag! Is alles inmiddels opgelost door onze Servicedesk? Als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen wij dat graag. Je kunt dan een mail sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Aevitae Webcare
Ook jou helpen wij graag! Is alles inmiddels opgelost door onze Servicedesk? Als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen wij dat graag. Je kunt dan een mail sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Aevitae Webcare
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 26 jan 2010 22:09
Re: Aevitae
Een dame van Aevitae heeft gebeld en alles rechtgezet midden februari. Jammer dat ze na 8 telefoontjes en mailtjes aan hun adres alleen maar onzin hebben verkocht, en het nu snel is opgelost. De mijnaevitae is prachtig! Alles kun je inzien en bijhouden. Hulde nu!