Waar moet ik beginnen?
Mijn vriend en ik hebben beide een abonnement bij Hollandsnieuwe, grootste fout ooit.
Helaas ontvangen wij de 500 gratig MB allebei niet. Mijn vriend heeft hierover al meerdere keren over gemaild maar krijgt geen reactie gehad. Zelf heb ik ook gemaild, geen reactie. Erg onbeschoft.
Ik kan halverwege de maand niet meer bellen, wat erg vreemd is. Ik bel niet veel. Dit zal dus komen doordat de 500 mb gewoon van mijn bundel af gat terwijl deze gratis behoort te zijn.
Daarbij heb ik vaak slecht internet bereik, zelfs als ik gewoon op wifi zou moeten kunnen.
Ook doet mijn telefoon het niet, ik denk omdat de accu stuk is.
Maar goed, ik kan nu dus niks! Mijn telefoon stuk, niemand die ergens op reageert.
Ik heb via een andere telefoon HN maar weer eens proberen te bellen er wordt gewoon NOOIT opgenomen, echt schandalig! Ik wil die kosten vergoed zien. Ik ben echt zo boos!
Daarna Vodafone gebeld die trekken hun handen er van af en zeggen dat ''zij er niks aan kunnen doen''. Er is dus niemand waar je met je klacht naar toe kan, maar ik moet dus wel BETALEN!!! Terwijl dit gewoon contractbreuk is. Heeft iemand tips?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe, Waardeloos!!!
Re: Hollandsnieuwe, Waardeloos!!!
Neem je rechtsbijstands verzekering in de arm en laat je contract ontbinden. Zoek daarna een goede provider.
Ik doe hetzelfde na wekenlang getouwtrek met deze incomptente en zeer klant onvriendelijke maatschappij.
Ik ga met deze rechtsbijstand een schadevergoeding eisen voor iedere dag zonder telefoonaansluiting.
10 euro per dag . ( teller staat vanaf 12 januari 2013!!!)
Als iedere ontevreden klant dit gaat doen zal Vodafone zich misschien gaan afvragen of het één en ander niet beter kan!!!
Het zou goed zijn als Tros Radar eens aandacht schenkt aan dit bedrijf.
Ik doe hetzelfde na wekenlang getouwtrek met deze incomptente en zeer klant onvriendelijke maatschappij.
Ik ga met deze rechtsbijstand een schadevergoeding eisen voor iedere dag zonder telefoonaansluiting.
10 euro per dag . ( teller staat vanaf 12 januari 2013!!!)
Als iedere ontevreden klant dit gaat doen zal Vodafone zich misschien gaan afvragen of het één en ander niet beter kan!!!
Het zou goed zijn als Tros Radar eens aandacht schenkt aan dit bedrijf.
Re: Hollandsnieuwe, Waardeloos!!!
Inderdaad, het zou goed zijn als hier eens wat meer aandacht aan besteed wordt.
Echt een waardeloze klantenservice en dienstverlener. Ik had hetzelfde en dat wordt niet beter. Storneren en inderdaad rechtsbijstand inzetten als je hebt.
Op ieder forum, facebook, twitter, etc mensen waarschuwen voor de malafide praktijken van deze club en dus ook Vodafone. Inmiddels bel ik weer met de KPN, ook niet alles maar hebben een ieder geval een bereikbare klantenservice die ook nog eens kosteloos is. (so far so good, geen problemen daar)
Let dus op mensen met HN Goedkoop is duurkoop.
Echt een waardeloze klantenservice en dienstverlener. Ik had hetzelfde en dat wordt niet beter. Storneren en inderdaad rechtsbijstand inzetten als je hebt.
Op ieder forum, facebook, twitter, etc mensen waarschuwen voor de malafide praktijken van deze club en dus ook Vodafone. Inmiddels bel ik weer met de KPN, ook niet alles maar hebben een ieder geval een bereikbare klantenservice die ook nog eens kosteloos is. (so far so good, geen problemen daar)
Let dus op mensen met HN Goedkoop is duurkoop.
Re: Hollandsnieuwe, Waardeloos!!!
Weet je wat nu zo vreemd is??
Vodafone heeft ook een prima klantenservice zoals ik wel beleeft heb. Goede hulp, plus dat je natuurlijk in de winkels ook prima geholpen bent.
Dus als HollandsNieuwe een dochteronderneming is van Vodafone, zou het heel prettig zijn als HollandsNieuwe zich net zo zou gedragen als haar moeder maatschappij!! Het is ronduit een schande dat deze maatschappij zich zo manifesteert. 
Vodafone heeft ook een prima klantenservice zoals ik wel beleeft heb. Goede hulp, plus dat je natuurlijk in de winkels ook prima geholpen bent.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe, Waardeloos!!!
Beste AntonvG,
We vinden het heel vervelend dat u niet juist geholpen bent en willen graag het probleem vandaag nog voor u oplossen. We hebben dan wel uw gegevens nodig. Kunt u ons uw telefoonnummer sturen? Dan nemen wij contact met u op en helpen u graag verder.
Alvast dank!
Groeten,
hollandsnieuwe
We vinden het heel vervelend dat u niet juist geholpen bent en willen graag het probleem vandaag nog voor u oplossen. We hebben dan wel uw gegevens nodig. Kunt u ons uw telefoonnummer sturen? Dan nemen wij contact met u op en helpen u graag verder.
Alvast dank!
Groeten,
hollandsnieuwe
AntonvG schreef:Weet je wat nu zo vreemd is??
Vodafone heeft ook een prima klantenservice zoals ik wel beleeft heb. Goede hulp, plus dat je natuurlijk in de winkels ook prima geholpen bent.Dus als HollandsNieuwe een dochteronderneming is van Vodafone, zou het heel prettig zijn als HollandsNieuwe zich net zo zou gedragen als haar moeder maatschappij!! Het is ronduit een schande dat deze maatschappij zich zo manifesteert.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe, Waardeloos!!!
Hallo Vera,
Dank voor je heldere bericht. Kan je ons het ordernummer van je bestelling sturen in een privé-bericht? Graag zouden wij ook de bevestiging van je bestelling, die je per mail na het plaatsen van je order hebt ontvangen, toegezonden krijgen. Dit hebben wij nodig voor het onderzoek om vast te stellen of je recht hebt op de korting op je databundel.
Ik begrijp dat je ook moeite hebt om op internet te komen met je toestel. Wanneer dit via WIFI niet lukt, ligt dat aan je toestel, dan wel aan de internetrouter waarmee je verbinding probeert te maken. De hollandsnieuwe-simkaart is alleen verantwoordelijk voor de verbinding met het 2G- en 3G-netwerk, maar dit gaat volgens jou ook nog niet vloeiend.
Heb je de internetinstellingen in je telefoon wel goed staan? Hier vind je het handmatig stappenplan:
http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen . Wat is hier de uitkomst van?
Wat vervelend dat je denkt dat je toestel stuk is, hiervoor kan je contact opnemen met onze reparateur, Dynafix. Zij zijn te bereiken via 0348462812 (lokaal tarief).
Ik kijk uit naar je antwoorden en uitkomsten.
Groeten, hollandsnieuwe
Dank voor je heldere bericht. Kan je ons het ordernummer van je bestelling sturen in een privé-bericht? Graag zouden wij ook de bevestiging van je bestelling, die je per mail na het plaatsen van je order hebt ontvangen, toegezonden krijgen. Dit hebben wij nodig voor het onderzoek om vast te stellen of je recht hebt op de korting op je databundel.
Ik begrijp dat je ook moeite hebt om op internet te komen met je toestel. Wanneer dit via WIFI niet lukt, ligt dat aan je toestel, dan wel aan de internetrouter waarmee je verbinding probeert te maken. De hollandsnieuwe-simkaart is alleen verantwoordelijk voor de verbinding met het 2G- en 3G-netwerk, maar dit gaat volgens jou ook nog niet vloeiend.
Heb je de internetinstellingen in je telefoon wel goed staan? Hier vind je het handmatig stappenplan:
http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen . Wat is hier de uitkomst van?
Wat vervelend dat je denkt dat je toestel stuk is, hiervoor kan je contact opnemen met onze reparateur, Dynafix. Zij zijn te bereiken via 0348462812 (lokaal tarief).
Ik kijk uit naar je antwoorden en uitkomsten.
Groeten, hollandsnieuwe
Veraz11 schreef:Waar moet ik beginnen?
Mijn vriend en ik hebben beide een abonnement bij Hollandsnieuwe, grootste fout ooit.
Helaas ontvangen wij de 500 gratig MB allebei niet. Mijn vriend heeft hierover al meerdere keren over gemaild maar krijgt geen reactie gehad. Zelf heb ik ook gemaild, geen reactie. Erg onbeschoft.
Ik kan halverwege de maand niet meer bellen, wat erg vreemd is. Ik bel niet veel. Dit zal dus komen doordat de 500 mb gewoon van mijn bundel af gat terwijl deze gratis behoort te zijn.
Daarbij heb ik vaak slecht internet bereik, zelfs als ik gewoon op wifi zou moeten kunnen.
Ook doet mijn telefoon het niet, ik denk omdat de accu stuk is.
Maar goed, ik kan nu dus niks! Mijn telefoon stuk, niemand die ergens op reageert.
Ik heb via een andere telefoon HN maar weer eens proberen te bellen er wordt gewoon NOOIT opgenomen, echt schandalig! Ik wil die kosten vergoed zien. Ik ben echt zo boos!
Daarna Vodafone gebeld die trekken hun handen er van af en zeggen dat ''zij er niks aan kunnen doen''. Er is dus niemand waar je met je klacht naar toe kan, maar ik moet dus wel BETALEN!!! Terwijl dit gewoon contractbreuk is. Heeft iemand tips?
