LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN, ik weet het niet meer!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
AGGSS

KPN, ik weet het niet meer!

Ongelezen bericht door AGGSS »

Wij doen vanaf 28 november 2012 een poging het abonnement van de KPN (telefoon, internet, TV) rond te krijgen. Wij zijn namelijk verhuisd naar mijn ouders, die in het buitengebied wonen. Bij een winkel gevraagd wat de mogelijkheden waren. Via internet geregeld, afspraken netjes via de mail vastgelegd. Tot het contract kwam via de post: niet goed. Later een goede versie ontvangen. Er komt een monteur voor de aansluiting, vertrekt en we hebben geen telefoon, internet en TV. Monteur 2 komt: we hebben even telefoon. Monteur 3 komt, snapt er niets van. Monteur 4 zorgt dat er weer korte tijd telefoon is. Monteur 5 en 6 helpen ons ook niet verder. Monteur 7 komt samen met monteur 8 tot de conclusie dat het pakket zoals wij dat willen niet mogelijk is (wonen te verder van kast af, data komen niet voldoende door) alleen telefoon en internet mogelijk. En warempel: op 28 december (!) hebben we telefoon en internet! 's Middags komt monteur 9 die alle stekkertjes er weer vrolijk uit wil trekken, wat we nog net kunnen voorkomen. Ik kan bij benadering niet aangeven hoe vaak we de klantenservice hebben gebeld, hoe vaak we vrij hebben moeten nemen van ons werk en dan heb ik het nog niet eens over de rekening van mijn mobiele telefoon. Op 2 januari komt de rekening: u raadt het al:niet goed, wordt wel van onze rekening afgeschreven. Zeker 150 euro te hoog. Staan diensten op die wij niet konden afnemen (zoals sportzenders). Gebeld met de klantenservice: ' Sorry, u hebt gelijk mevrouw. U moet een andere abonnement aanvragen! We gaan het regelen. Ik bel u maandag 4 februari 2013 om 09.00 uur terug. U hoeft geen klachtenbrief te schrijven, mevrouw, we maken het met u in orde.' U raadt het al: niet terug gebeld. Ik heb zojuist opnieuw met de klantenservice gebeld, aardige mevrouw: 'kan zijn dat het druk is, u kunt in de loop van de dag nog gebeld worden.' Ik ben benieuwd!! Mijn frustraties zijn inmiddels zo hoog opgelopen dat ik deze met u wil delen. Wat moeten we doen! Ik ben benieuwd of we vandaag gebeld worden. Onze algemene conclusies: er vindt geen overdracht van informatie plaats, geen overleg, we moeten het verhaal steeds opnieuw doen, niemand voelt zich verantwoordelijk voor eindproduct.Monteurs zijn allemaal gefrustreerd, want zij krijgen de klachten van de mensen over zich heen. Hoe komt dit goed. Wie heeft er tips?

some__one

Re: KPN, ik weet het niet meer!

Ongelezen bericht door some__one »

Ik heb zelf ook een half jaar gewacht en dat duurde mij ook te lang.
Heb het opgezegd mijn arbomoment met een hoop gezeur(KPN). :evil:
Heb nu eindelijk internet met een superservice ik belde kreeg meteen iemand aan de telefoon :o
Binnen een maand was alles netjes geregeld.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

AGGSS schreef:Wij doen vanaf 28 november 2012 een poging het abonnement van de KPN (telefoon, internet, TV) rond te krijgen. Wij zijn namelijk verhuisd naar mijn ouders, die in het buitengebied wonen. Bij een winkel gevraagd wat de mogelijkheden waren. Via internet geregeld, afspraken netjes via de mail vastgelegd. Tot het contract kwam via de post: niet goed. Later een goede versie ontvangen. Er komt een monteur voor de aansluiting, vertrekt en we hebben geen telefoon, internet en TV. Monteur 2 komt: we hebben even telefoon. Monteur 3 komt, snapt er niets van. Monteur 4 zorgt dat er weer korte tijd telefoon is. Monteur 5 en 6 helpen ons ook niet verder. Monteur 7 komt samen met monteur 8 tot de conclusie dat het pakket zoals wij dat willen niet mogelijk is (wonen te verder van kast af, data komen niet voldoende door) alleen telefoon en internet mogelijk. En warempel: op 28 december (!) hebben we telefoon en internet! 's Middags komt monteur 9 die alle stekkertjes er weer vrolijk uit wil trekken, wat we nog net kunnen voorkomen. Ik kan bij benadering niet aangeven hoe vaak we de klantenservice hebben gebeld, hoe vaak we vrij hebben moeten nemen van ons werk en dan heb ik het nog niet eens over de rekening van mijn mobiele telefoon. Op 2 januari komt de rekening: u raadt het al:niet goed, wordt wel van onze rekening afgeschreven. Zeker 150 euro te hoog. Staan diensten op die wij niet konden afnemen (zoals sportzenders). Gebeld met de klantenservice: ' Sorry, u hebt gelijk mevrouw. U moet een andere abonnement aanvragen! We gaan het regelen. Ik bel u maandag 4 februari 2013 om 09.00 uur terug. U hoeft geen klachtenbrief te schrijven, mevrouw, we maken het met u in orde.' U raadt het al: niet terug gebeld. Ik heb zojuist opnieuw met de klantenservice gebeld, aardige mevrouw: 'kan zijn dat het druk is, u kunt in de loop van de dag nog gebeld worden.' Ik ben benieuwd!! Mijn frustraties zijn inmiddels zo hoog opgelopen dat ik deze met u wil delen. Wat moeten we doen! Ik ben benieuwd of we vandaag gebeld worden. Onze algemene conclusies: er vindt geen overdracht van informatie plaats, geen overleg, we moeten het verhaal steeds opnieuw doen, niemand voelt zich verantwoordelijk voor eindproduct.Monteurs zijn allemaal gefrustreerd, want zij krijgen de klachten van de mensen over zich heen. Hoe komt dit goed. Wie heeft er tips?

Stuur een aangetekende brief en geef KPN 7 dagen de tijd alles op orde te maken, zo niet dan het contract laten ontbinden, wegens niet nakomen van diensten.

Als je nog eens moet bellen, doe dan dit nummer, is gratis.....0800-0115

Renske99

Ongelezen bericht door Renske99 »

AGGSS schreef:Wij doen vanaf 28 november 2012 een poging het abonnement van de KPN (telefoon, internet, TV) rond te krijgen. Wij zijn namelijk verhuisd naar mijn ouders, die in het buitengebied wonen. Bij een winkel gevraagd wat de mogelijkheden waren. Via internet geregeld, afspraken netjes via de mail vastgelegd. Tot het contract kwam via de post: niet goed. Later een goede versie ontvangen. Er komt een monteur voor de aansluiting, vertrekt en we hebben geen telefoon, internet en TV. Monteur 2 komt: we hebben even telefoon. Monteur 3 komt, snapt er niets van. Monteur 4 zorgt dat er weer korte tijd telefoon is. Monteur 5 en 6 helpen ons ook niet verder. Monteur 7 komt samen met monteur 8 tot de conclusie dat het pakket zoals wij dat willen niet mogelijk is (wonen te verder van kast af, data komen niet voldoende door) alleen telefoon en internet mogelijk. En warempel: op 28 december (!) hebben we telefoon en internet! 's Middags komt monteur 9 die alle stekkertjes er weer vrolijk uit wil trekken, wat we nog net kunnen voorkomen. Ik kan bij benadering niet aangeven hoe vaak we de klantenservice hebben gebeld, hoe vaak we vrij hebben moeten nemen van ons werk en dan heb ik het nog niet eens over de rekening van mijn mobiele telefoon. Op 2 januari komt de rekening: u raadt het al:niet goed, wordt wel van onze rekening afgeschreven. Zeker 150 euro te hoog. Staan diensten op die wij niet konden afnemen (zoals sportzenders). Gebeld met de klantenservice: ' Sorry, u hebt gelijk mevrouw. U moet een andere abonnement aanvragen! We gaan het regelen. Ik bel u maandag 4 februari 2013 om 09.00 uur terug. U hoeft geen klachtenbrief te schrijven, mevrouw, we maken het met u in orde.' U raadt het al: niet terug gebeld. Ik heb zojuist opnieuw met de klantenservice gebeld, aardige mevrouw: 'kan zijn dat het druk is, u kunt in de loop van de dag nog gebeld worden.' Ik ben benieuwd!! Mijn frustraties zijn inmiddels zo hoog opgelopen dat ik deze met u wil delen. Wat moeten we doen! Ik ben benieuwd of we vandaag gebeld worden. Onze algemene conclusies: er vindt geen overdracht van informatie plaats, geen overleg, we moeten het verhaal steeds opnieuw doen, niemand voelt zich verantwoordelijk voor eindproduct.Monteurs zijn allemaal gefrustreerd, want zij krijgen de klachten van de mensen over zich heen. Hoe komt dit goed. Wie heeft er tips?

Keep on dreaming, baby.
Je wordt niet teruggebeld.

Ik wacht al ruim anderhalve week op iemand die mij binnen 5 minuten zou terugbellen.

Wel ik zal je het volgende zeggen, ook hier veel gebel met de klantenservice, monteur moest 2 weken op zich laten wachten, totdat iemand bij de klantenservice me verteld dat er vanavond of morgen een monteur mij zal bellen, ook die moet nog bellen.

Heb zelf wederom aan de telefoon gehangen, s middags half 4 zal er opeens een monteur komen in datzelfde gesprek wordt dat teruggedraaid.
Andere morgen om 8 uur een monteur buiten bij de centrale kast, en dat terwijl ik aangaf dat daar het probleem niet lag.
Gelukkig een slimme monteur, hij deed zijn kpn pet af en mocht bij me naar binnen, spoorde het probleem op, loste het ook daadwerkelijk op, na de koffie verliet hij mijn huis en zei, nu lekker genieten.

Het genieten was van hele korte duur, want de andere dag al zaten we zonder interpret, nadat we het modem gereset hadden, hadden we weer eventjes interpret.
Tv loopt regelmatig vast, om van bellen nog maar te zwijgen, reteduur een geprekje, kan nog beter mijn slurpende bolide pakken en naar de beller toerijden.

Ik wens je ontzettend veel suc6 en wijsheid toe, want ook hier zijn we nog niet klaar met de kpn.
Pas ook op als kpn je beloofd heeft oude of eerdere providers en aanbieders op te zeggen, dat is hier nl. ook niet gebeurd, dus lopen die rekeningen ook nog door, plus 3 vrije dagen van manlief en alle bijkomende kosten.
Kpn is een akelig duur akkefietje als je alles bij elkaar opteld, en zoals altijd is goedkoop duurkoop, helaas kom je daar achteraf pas achter.

AGGSS

Vandaag geen telefoon of mail gekregen. Dus die klachtenbrief moet er maar komen.

AGGSS

Vandaag 6 februari gebeld door KPN klantenservice. Mijn problemen zijn naar tevredenheid opgelost. Het teveel betaalde wordt verrekend met de rekening van maart. Ik heb een een vergoeding gekregen van mijn mobiele kosten. Dit verhaal kan eindelijk worden afgesloten, tenminste als de rekening van maart klopt .... Ik houd nog even een slag om de arm.

Gesloten