LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn gebruikt haar macht als grootste telefoon aanbieder? wie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bruinsma22

kpn gebruikt haar macht als grootste telefoon aanbieder? wie

Ongelezen bericht door Bruinsma22 »

op 10-10-2012 kreeg ik een sms bericht dat ik mijn rekening moest betalen anders werd ik afgesloten ,dit heb ik gedaan. een rekening van € 39,32 per ongeluk heb ik €39,25 over gemaakt 7 cent te weinig . ik werd afgesloten om 7 cent op , op 25-10 heb ik gebeld met kpn en was boos dat ik was afgesloten om 7 cent sorry werd mij verteld, maar zo werkt het nu een maal kreeg ik te horen ,mijn reactie was per direct zeg ik mijn abonnement op. ze vertelden mij dat ik mijn abonnement schriftelijk moest op zeggen , ( mijn contract liep af op 8 -11 ).dit heb ik gedaan vervolgens op 5 en 6 november kreeg ik een mail dat ik alleen via tel 1200 mijn abonnement kon opzeggen (onder een registratie nummer van de kpn). ( dus ik werd van kasje naar de muur gestuurd).
op 25 -10 heb ik alsnog de 7 cent betaald en er bij gezet dat ik mijn abonnement op zeg , ik heb het op drie manieren geprobeerd met als gevolg een registratie bij stichting Preventel omdat volgens kpn ik niet had betaald en opgezegd (inmiddels ca 127euro abonnement t/m eind jan 2013 ).
dat hoe los ik dit op ?

kss

Re: kpn gebruikt haar macht als grootste telefoon aanbieder? wie

Ongelezen bericht door kss »

http://www.preventel.nl/content6.html

als daarop geen gewenste actie komt, kunt u nog altijd een klachtenprocedure starten via de http://www.degeschillencommissie.nl

lanaceet

Ongelezen bericht door lanaceet »

KPN de grootste?? Humor Mochten ze willen.
Ze hebben meer last van weglopers dan dat er mensen nog voor KPN kiezen.
Zuinig zijn op hun klanten hebben ze nog niet begrepen... Grootheidswaanzin?

Pietjeprecies01

Ongelezen bericht door Pietjeprecies01 »

KPN gaf gisteren aan dat ze zich op hun bestaande klanten gaan richten, ik benieuwd met wat.....

http://www.nu.nl/internet/3119252/kpn-r ... anten.html

KPN Webcare

Ongelezen bericht door KPN Webcare »

Beste Bruinsma22,

Dat klinkt alsof er iets niet goed is gegaan bij het registreren van je opzegging. Zou je me per privebericht je mobiele telefoonnnummer in combinatie met je postcode en huisnummer kunnen toezenden? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Daan
KPN Webcare

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

ach, binnenkort is de kpn failliet
dan worden alle contracten vanzelf opgezegd

Gesloten