LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon kan niet leveren, geeft ook geen geld terug

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Florjon
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2012 11:49

Groupon kan niet leveren, geeft ook geen geld terug

Ongelezen bericht door Florjon »

Groupon, wat een stelletje oplichters.
Onderwater camera besteld, paar weken gewacht en toen gemailed hoe lang het nog zou duren.
Standaard antwoord dat het er binnen een week zou moeten zijn en anders weer contact opnemen.
Na 2 weken opnieuw contact opgenomen en het riedeltje dat zij geen overzicht hadden wanneer het zou binnenkomen.
Na weer een maand wachten was ik het zat en verzocht hun om mijn geld terug te storten.
Dit weigeren zij te doen en zijn alleen bereid om credits te geven die 12 maanden geldig zijn.
Ik wil natuurlijk helemaal geen credit, zij kunnen niet leveren en nu verplichten zij mij om maar iets anders te kopen binnen 12 maanden en anders jammer voor mij.
Dan proberen ze mij af te wimpelen met een of ander duits email adres en dat ik maar daar naar moest mailen in het engels.
Daar heb ik helemaal geen zin in, ik heb met hun te maken, niet met een of andere afdeling in duitsland. (wat als ik geen engels zou spreken?)
Natuurlijk heb ik hier naar toe gemaild, maar zoals verwacht, natuurlijk geen antwoord van ze.
Bovenstaand gaat al met een mail of 10 heen en weer.

Ik sta toch in mijn recht? Als zij gewoonweg niet kunnen leveren voor wat voor reden dan ook, dan moet ik toch mijn geld terug krijgen???

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Groupon kan niet leveren, geeft ook geen geld terug

Ongelezen bericht door newmikey »

Tuurlijk.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Groupon kan niet leveren, geeft ook geen geld terug

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste klant,

Excuus voor deze late reactie!

We gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels is behandeld en is opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren in een privébericht of stuur een e-mail naar [email protected].

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

rene 69
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2013 16:33

Re: Groupon kan niet leveren, geeft ook geen geld terug

Ongelezen bericht door rene 69 »

ik heb ook geen goeie ervaring met Groupon ze leveren altijd te laat.en de klantenservice?ik weet niet of ze er een hebben :D

Gesloten