LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AnderZorg? Andere Zorgen...
AnderZorg? Andere Zorgen...
Met AnderZorg lach ik alweer wat af: Nu blijk ik opeens bijverzekerd te zijn. Voor de tandarts en voor extra zorg. Maar ik weet van niets! Op 10 januari kwam het bericht dat ik voortaan extra verzekerd was en steeg mijn premie even snel met een dikke 50 euro. Direct maar weer gemaild, maar ja, antwoorden... Dat duurt wel wat langer bij AnderZorg. Grappig toch? Er zelf een verschrikkelijke puinhoop van maken en toch nog door kunnen gaan. Heurlijk!
Maar ach, het is hun zorg niet, want daarvoor heet het ook AnderZorg!
Dit jaar vrees ik dat ik al in de zomer opzeg en een echte verzekeraar ga zoeken. Ik blijf mailen met deze 'verzekeraar'...
Maar ach, het is hun zorg niet, want daarvoor heet het ook AnderZorg!
Dit jaar vrees ik dat ik al in de zomer opzeg en een echte verzekeraar ga zoeken. Ik blijf mailen met deze 'verzekeraar'...
-
Re: AnderZorg? Andere Zorgen...
Ik had niet anders gedacht van deze verzekeraar( Menzis toch? ) . Maar soms hoorde ik wel goede berichten. Maar ik vermoed dat die berichten afkomstig waren van verzekerden die hun zorgverzekering niet echt aanspreken. Een voorbeeld van echt slechte zorg vind ik ook de de zeer lage vergoeding bij niet gecontracteerdheid. Menzis is de allerlaagste van alle zoegverzekeraars. Alleen de Zekur is lager en heeft heel weinig gecontracteerde ziekenhuizen, maar daar zijn de zelf te betalen kosten in zo'n geval gemaximeerd tot 500 euro. Dat is nog te overzien. Maar bij Menzis/Anderzorg kunnen de kosten dan erg hoog oplopen: duizenden euro's!
Het blijft natuurlijk lastig... Zeker als ik stel dat ik er niet om heb gevraagd en dus wil opzeggen. Maar dat snapt AnderZorg eigenlijk ook niet. Dus maar weer gemaild en gevraagd om een juiste premiespecificatie. Om nou te zeggen dat ik dit 'bedrijf' nog vertrouw... Nou nee.In uw e-mail geeft u aan dat u niet gevraagd heeft om een poliswijziging.
U heeft per 1 januari 2013 een Tand en een Extra.
We kunnen niet meer achterhalen waarom deze wijziging is doorgevoerd.
We bieden u onze excuses aan als dit niet door u is doorgegeven.
Echt toppie is hun administratie niet nee.
En voor problemen oplossen krijgen ze ook een dikke vette 0
En voor problemen oplossen krijgen ze ook een dikke vette 0
Het blijft een geweldige... jawat eigenlijk? Onderneming? Verzekeraar? Ik kreeg gelukkig twee keer een nieuwe polis (per e-mail, gelukkig maar), een brief en een e-mail van één van mijn klachten en, jawel!!!, een nieuw maandbedrag dat 55 euro lager ligt dan de door AZ bedachte polis. Tja, totdat vandaag de post weer kwam met een rekening waarbij de premie gewoon weer 127 euro is.
Het spijt me, maar AnderZorg neem ik niet echt serieus meer. Ik betaal de dames en heren, ik mail ze wel bij iedere fout en per 31 december 2013 stap ik over naar een echte verzekeraar. Dit klunzige gedrag is werkelijk belachelijk.
Het spijt me, maar AnderZorg neem ik niet echt serieus meer. Ik betaal de dames en heren, ik mail ze wel bij iedere fout en per 31 december 2013 stap ik over naar een echte verzekeraar. Dit klunzige gedrag is werkelijk belachelijk.
-
Ik zat tot december j.l. ook bij Anderzorg. In de beginjaren waren ze goed maar het is al snel bergafwaarts gegaan.
Ik ben overgestapt naar FBTO en de voorwaarden zijn veel beter en ik ben maar 2,50 per maand meer kwijt.
Ik ben overgestapt naar FBTO en de voorwaarden zijn veel beter en ik ben maar 2,50 per maand meer kwijt.
AlexD, bij mij heeft het ook ruim een jaar geduurd voordat ze de door hunzelf veroorzaakte problemen hadden opgelost. Hou vol, er is nog hoop
Slechts een jaar! Nou een gewaarschuwde zorgverzekeraar stoot zich in het algemeen dus meerdere malen aan een steen...
Ik probeer er maar om te lachen, om dat AnderZorg.
Ik probeer er maar om te lachen, om dat AnderZorg.