LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

Hallo

Ik kreeg mensen aan mijn deur van G4S en liet de gene binnen komen.
De gene merkte dat ik bang was en die gene ging daar mooi een gebruik van maken.
Ik vertelde dat ik een hond had, maar dat maakte niet uit zei die gene. Want ze gooien gif door je brievenbus. Ja maar mijn hond komt niet in de gang. ok maar de inbreker komt in je gang en gaat via de tussendeur gif naar je hond gooien. (mijn vrienden die verder op in de straat wonen ook G4S aan de deur hadden en was bang omdat die gene de hond hoorde en het bordje zag "ok ok jullie hebben geen alarm nodig") Waarom hebben hun geen alarm nodig en ik wel? omdat ik bang en gevoelig was en daar kon ze mooi op in spelen. Wat denkt ze? Ik heb een pitbull,daar hoef je niet bang voor te zijn????
Maar goed ze vertelde dat inbrekers 2 auto's gebruiken. wagen 1 staat bij je deur en ziet jou weggaan en wagen 2 volgt jou. Ondertussen kan wagen 1 inbreken en wagen 2 belt dat ik weer terug naar huis ga dus optijd uit mijn huis kunnen. Hallo mensen hoe maak je iemand bang en helemaal iemand die al een trauma heeft voor inbrekers. Ze gebruikte allerlei verhaaltjes om mij over te halen. Maar toen zei ik dat ik twijfelde. Ze vertelde:' maak je daar niet druk om. Als je niet meer kan betalen dan stop je met betalen en ook de aanmaningen. Wij doen daar niet moeilijk over want rechtzaak van maken kost ons meer dan dat jij ons per maand betaald. Ik trapte daarin en ondertekende. Na aantal dagen kwam ik weer beetje bij van mijn angst en wou het contract beeindigen,kon niet meer want ik was ruim over de 8 dagen heen. Ik hoorde van iemand dat je wetterlijk 14 dagen de tijd heb en geen 8 dagen. en als ik het alsnog wou annuleren koste het mij 300 euro. Daar werd ik niet voor gewaarschuwd van ten voren(nee natuurlijk niet ze kijken wel uit). Dus ik bibberent de persoon bellen die bij mij thuis was en die zou kijken wat ze kon doen. Belde mij terug met de mededeling dat het niet geannuleerd kon worden.
Maar meid waar ben je nou zo bang voor? "ik ben bang dat de hulpdiensten niet optijd komen". Maar meid je woont dicht bij de hulpdiensten. (politie staat aan de andere kant van mijn woonplaats en de ambulance staat overal en nergens en laat mij hulpdiensten kennen). En weer trapte ik in haar verhaal.
Maar ik kan het ook niet betalen want mijn rekeningen worden duurder. Wat denk je? zij had de lef om te vragen welke rekeningen.,,,, ik klapte dicht (ontzeker en bang)ik vertelde oa hondenverzekering. Zij vertelde:' als je echter G4S niet meer kan betalen waarom stop je dan niet de hondenverzekering??? en je ging toch stoppen met roken? dus je hebt ruimer geld over". Ik was bang en liet mij ermee in praten. Ik luchte mijn hart met iemand en die werd woest want waar haalt G4S de gore moed vandaan om jou zo diep de angst in praten en zeggen dat jij je hondenverzekering moet stoppen. Zij heeft GEEEEEEN RECHT om jou te vragen welke rekeningen je hebt.
En weer vertelde zij dat ik na eenjaar niet meer betaal want wij zijn niet zo moeilijk.
Ik ben verschillende stappen gaan ondernemen, juridische lokket, MDF, consuwijzer en nu hier. Ik heb deze week een aangtekende brief verstuurd naar G4S. Copie van de aangetekende brief naar div mails verstuurd naar G4S met de mededeling hoe ik behandeld word. Ik krijg contineu mails binnen dat ik de verkeerde mail heb gebruikt want het moet verstuurd worden naar die en weer naar die. Ik word alle kanten gestuurd. Ik krijg nog steeds geen contact met uw huisveiligheid G4S , zelf kan ik niet bellen want ik heb geen bel te goed.
ENIGE WAT IK WIL....... ONDER HET CONTRACT VANDAAN KOMEN. Ze zouden 29 januari het alarm instaleren,ze zijn niet op komen dagen. 30 januari kwamen ze aan de deur maar ik was er niet, Werd ik gebeld:'wij waren bij u aan huis waar was u???". Met makkelijke excus nieuwe afspraak gemaakt. Heb ik nu al 2x verplaatst want ik wil dat dit stopt,. Ik heb geen vertrouwen meer in hun en ik moet mij aan de afspraak houden en als ik een contract breuk veroorzaakt kost het mij 300 euro of 75 euro als ik niet thuis ben... HUn hebben een contract breuk gemaakt door niet op de datum te komen. Ik vertrouw het niet meer en wil stoppen ermee. Ik WIL GEEEN ALARM HEBBEN, IK WIL HET CONTRACT VERBREKEN.

Wie kan mij helpen???? alles wat ik hier meld staat in het aangetekende brief.
Consuwijzer moet nog reageren

groetjes lia

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Lia,

er staan behoorlijk wat aantijgingen in uw stuk.
Zoals ik begrijp is NIET G4S bij u aan de deur geweest, maar UwHuisVeilig?
Als dit het geval is kunt u gewoon contact opnemen met ons en ons de situatie voorleggen?
Onze contactgegevens staan ook duidelijk vermeld op uw overeenkomst?

Elke situatie wordt door ons afzonderlijk beoordeeld en afgehandeld.
Als ook maar een gedeelte waar is wat u hier stelt, zal niet alleen uw overeenkomst ontbonden worden, maar zullen ook direct de nodige maatregelen getroffen worden om dit voor de toekomst uit te sluiten.

Om dit te beoordelen zou ik u willen verzoeken om contact met ons op te nemen.
Wij zullen uw zaak zorgvuldig beoordelen en tot een passende oplossing komen.

In afwachting van contact van uw kant.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

Hallo

Vreemd, ik heb na het gesprek een mapje/folder gekregen.
Aan de voorkant zie je links boven een paars icoontje met een groen huis erin, en daarnaast staat:
uw huisveilig . 3 foto's links onder Securing your world. welkomstmap
En rechts onder staat: G4S preferred partner. is echter van G4S.
kan ik u mogelijk persoonlijk spreken via de prive mail om evt namen dor te geven ook van de gene die bij mij thuis is geweest.

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

op de overeenkomst staat nr: 088-1221122 die had ik gebeld en konden niks doen.als ik het contract beeindigd kost het mij 300 euro.

Hoe kan ik bewijzen dat de persoon mij dit verteld hebt? ik heb niks zwart op wit alleen mijn zus en zwager zijn bewijs

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Begreep het even niet maar nu des te beter.

http://www.g4s.nl/nl-NL/media%20trefpun ... veiliging/

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

ja van hun. Ik heb mijn klacht naar alle emails verstuurd.
Kreeg steeds retour en kreeg een mail van hun collega maar die klopt niet.
Van de ander afdeling kreeg ik een mail terug dat het naar de klantenservice moet. Bij de klantenservice kreeg ik te horen dat ze het doorsturen naar uw huisveiligheid. Maar hoor tot op hede niks.
Alle mails heb ik bewaard

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

Maar wat begreep je niet? mijn verhaal?
Ik ben moeilijk in het beschrijven via tekst dan gesprek

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Lia1979 schreef:Maar wat begreep je niet? mijn verhaal?
Ik ben moeilijk in het beschrijven via tekst dan gesprek
Nee hoor, je verhaal is duidelijk. :wink:

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Lia1979 schreef:Hallo

Ik kreeg mensen aan mijn deur van G4S en liet de gene binnen komen.
De gene merkte dat ik bang was en die gene ging daar mooi een gebruik van maken.
Ik vertelde dat ik een hond had, maar dat maakte niet uit zei die gene. Want ze gooien gif door je brievenbus. Ja maar mijn hond komt niet in de gang. ok maar de inbreker komt in je gang en gaat via de tussendeur gif naar je hond gooien. (mijn vrienden die verder op in de straat wonen ook G4S aan de deur hadden en was bang omdat die gene de hond hoorde en het bordje zag "ok ok jullie hebben geen alarm nodig") Waarom hebben hun geen alarm nodig en ik wel? omdat ik bang en gevoelig was en daar kon ze mooi op in spelen. Wat denkt ze? Ik heb een pitbull,daar hoef je niet bang voor te zijn????
Maar goed ze vertelde dat inbrekers 2 auto's gebruiken. wagen 1 staat bij je deur en ziet jou weggaan en wagen 2 volgt jou. Ondertussen kan wagen 1 inbreken en wagen 2 belt dat ik weer terug naar huis ga dus optijd uit mijn huis kunnen. Hallo mensen hoe maak je iemand bang en helemaal iemand die al een trauma heeft voor inbrekers. Ze gebruikte allerlei verhaaltjes om mij over te halen. Maar toen zei ik dat ik twijfelde. Ze vertelde:' maak je daar niet druk om. Als je niet meer kan betalen dan stop je met betalen en ook de aanmaningen. Wij doen daar niet moeilijk over want rechtzaak van maken kost ons meer dan dat jij ons per maand betaald. Ik trapte daarin en ondertekende. Na aantal dagen kwam ik weer beetje bij van mijn angst en wou het contract beeindigen,kon niet meer want ik was ruim over de 8 dagen heen. Ik hoorde van iemand dat je wetterlijk 14 dagen de tijd heb en geen 8 dagen. en als ik het alsnog wou annuleren koste het mij 300 euro. Daar werd ik niet voor gewaarschuwd van ten voren(nee natuurlijk niet ze kijken wel uit). Dus ik bibberent de persoon bellen die bij mij thuis was en die zou kijken wat ze kon doen. Belde mij terug met de mededeling dat het niet geannuleerd kon worden.
Maar meid waar ben je nou zo bang voor? "ik ben bang dat de hulpdiensten niet optijd komen". Maar meid je woont dicht bij de hulpdiensten. (politie staat aan de andere kant van mijn woonplaats en de ambulance staat overal en nergens en laat mij hulpdiensten kennen). En weer trapte ik in haar verhaal.
Maar ik kan het ook niet betalen want mijn rekeningen worden duurder. Wat denk je? zij had de lef om te vragen welke rekeningen.,,,, ik klapte dicht (ontzeker en bang)ik vertelde oa hondenverzekering. Zij vertelde:' als je echter G4S niet meer kan betalen waarom stop je dan niet de hondenverzekering??? en je ging toch stoppen met roken? dus je hebt ruimer geld over". Ik was bang en liet mij ermee in praten. Ik luchte mijn hart met iemand en die werd woest want waar haalt G4S de gore moed vandaan om jou zo diep de angst in praten en zeggen dat jij je hondenverzekering moet stoppen. Zij heeft GEEEEEEN RECHT om jou te vragen welke rekeningen je hebt.
En weer vertelde zij dat ik na eenjaar niet meer betaal want wij zijn niet zo moeilijk.
Ik ben verschillende stappen gaan ondernemen, juridische lokket, MDF, consuwijzer en nu hier. Ik heb deze week een aangtekende brief verstuurd naar G4S. Copie van de aangetekende brief naar div mails verstuurd naar G4S met de mededeling hoe ik behandeld word. Ik krijg contineu mails binnen dat ik de verkeerde mail heb gebruikt want het moet verstuurd worden naar die en weer naar die. Ik word alle kanten gestuurd. Ik krijg nog steeds geen contact met uw huisveiligheid G4S , zelf kan ik niet bellen want ik heb geen bel te goed.
ENIGE WAT IK WIL....... ONDER HET CONTRACT VANDAAN KOMEN. Ze zouden 29 januari het alarm instaleren,ze zijn niet op komen dagen. 30 januari kwamen ze aan de deur maar ik was er niet, Werd ik gebeld:'wij waren bij u aan huis waar was u???". Met makkelijke excus nieuwe afspraak gemaakt. Heb ik nu al 2x verplaatst want ik wil dat dit stopt,. Ik heb geen vertrouwen meer in hun en ik moet mij aan de afspraak houden en als ik een contract breuk veroorzaakt kost het mij 300 euro of 75 euro als ik niet thuis ben... HUn hebben een contract breuk gemaakt door niet op de datum te komen. Ik vertrouw het niet meer en wil stoppen ermee. Ik WIL GEEEN ALARM HEBBEN, IK WIL HET CONTRACT VERBREKEN.

Wie kan mij helpen???? alles wat ik hier meld staat in het aangetekende brief.
Consuwijzer moet nog reageren

groetjes lia
Voor alle zekerheid maar een Quote.

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

trail46 schreef:
Lia1979 schreef:Hallo

Ik kreeg mensen aan mijn deur van G4S en liet de gene binnen komen.
De gene merkte dat ik bang was en die gene ging daar mooi een gebruik van maken.
Ik vertelde dat ik een hond had, maar dat maakte niet uit zei die gene. Want ze gooien gif door je brievenbus. Ja maar mijn hond komt niet in de gang. ok maar de inbreker komt in je gang en gaat via de tussendeur gif naar je hond gooien. (mijn vrienden die verder op in de straat wonen ook G4S aan de deur hadden en was bang omdat die gene de hond hoorde en het bordje zag "ok ok jullie hebben geen alarm nodig") Waarom hebben hun geen alarm nodig en ik wel? omdat ik bang en gevoelig was en daar kon ze mooi op in spelen. Wat denkt ze? Ik heb een pitbull,daar hoef je niet bang voor te zijn????
Maar goed ze vertelde dat inbrekers 2 auto's gebruiken. wagen 1 staat bij je deur en ziet jou weggaan en wagen 2 volgt jou. Ondertussen kan wagen 1 inbreken en wagen 2 belt dat ik weer terug naar huis ga dus optijd uit mijn huis kunnen. Hallo mensen hoe maak je iemand bang en helemaal iemand die al een trauma heeft voor inbrekers. Ze gebruikte allerlei verhaaltjes om mij over te halen. Maar toen zei ik dat ik twijfelde. Ze vertelde:' maak je daar niet druk om. Als je niet meer kan betalen dan stop je met betalen en ook de aanmaningen. Wij doen daar niet moeilijk over want rechtzaak van maken kost ons meer dan dat jij ons per maand betaald. Ik trapte daarin en ondertekende. Na aantal dagen kwam ik weer beetje bij van mijn angst en wou het contract beeindigen,kon niet meer want ik was ruim over de 8 dagen heen. Ik hoorde van iemand dat je wetterlijk 14 dagen de tijd heb en geen 8 dagen. en als ik het alsnog wou annuleren koste het mij 300 euro. Daar werd ik niet voor gewaarschuwd van ten voren(nee natuurlijk niet ze kijken wel uit). Dus ik bibberent de persoon bellen die bij mij thuis was en die zou kijken wat ze kon doen. Belde mij terug met de mededeling dat het niet geannuleerd kon worden.
Maar meid waar ben je nou zo bang voor? "ik ben bang dat de hulpdiensten niet optijd komen". Maar meid je woont dicht bij de hulpdiensten. (politie staat aan de andere kant van mijn woonplaats en de ambulance staat overal en nergens en laat mij hulpdiensten kennen). En weer trapte ik in haar verhaal.
Maar ik kan het ook niet betalen want mijn rekeningen worden duurder. Wat denk je? zij had de lef om te vragen welke rekeningen.,,,, ik klapte dicht (ontzeker en bang)ik vertelde oa hondenverzekering. Zij vertelde:' als je echter G4S niet meer kan betalen waarom stop je dan niet de hondenverzekering??? en je ging toch stoppen met roken? dus je hebt ruimer geld over". Ik was bang en liet mij ermee in praten. Ik luchte mijn hart met iemand en die werd woest want waar haalt G4S de gore moed vandaan om jou zo diep de angst in praten en zeggen dat jij je hondenverzekering moet stoppen. Zij heeft GEEEEEEN RECHT om jou te vragen welke rekeningen je hebt.
En weer vertelde zij dat ik na eenjaar niet meer betaal want wij zijn niet zo moeilijk.
Ik ben verschillende stappen gaan ondernemen, juridische lokket, MDF, consuwijzer en nu hier. Ik heb deze week een aangtekende brief verstuurd naar G4S. Copie van de aangetekende brief naar div mails verstuurd naar G4S met de mededeling hoe ik behandeld word. Ik krijg contineu mails binnen dat ik de verkeerde mail heb gebruikt want het moet verstuurd worden naar die en weer naar die. Ik word alle kanten gestuurd. Ik krijg nog steeds geen contact met uw huisveiligheid G4S , zelf kan ik niet bellen want ik heb geen bel te goed.
ENIGE WAT IK WIL....... ONDER HET CONTRACT VANDAAN KOMEN. Ze zouden 29 januari het alarm instaleren,ze zijn niet op komen dagen. 30 januari kwamen ze aan de deur maar ik was er niet, Werd ik gebeld:'wij waren bij u aan huis waar was u???". Met makkelijke excus nieuwe afspraak gemaakt. Heb ik nu al 2x verplaatst want ik wil dat dit stopt,. Ik heb geen vertrouwen meer in hun en ik moet mij aan de afspraak houden en als ik een contract breuk veroorzaakt kost het mij 300 euro of 75 euro als ik niet thuis ben... HUn hebben een contract breuk gemaakt door niet op de datum te komen. Ik vertrouw het niet meer en wil stoppen ermee. Ik WIL GEEEN ALARM HEBBEN, IK WIL HET CONTRACT VERBREKEN.

Wie kan mij helpen???? alles wat ik hier meld staat in het aangetekende brief.
Consuwijzer moet nog reageren

groetjes lia
Voor alle zekerheid maar een Quote.

TOPPIE !!!!
maar ik wacht op de reactie van uw huis veil of de nummer wel klopt. anders klap ik weer dicht. Ik vind dit soort dingen veel te eng. Ik denk dat ik er een persoon bij neem die het over kan nemen. Heeft een rede waarom ik geen gesprekken kan voeren met bedrijven

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Geachte mevrouw Halsema, beste Lia,

zoals ik eerder aan u heb aangegeven, zouden wij contact van uw kant afwachten zodat wij kunnen beoordelen hoe dit op te kunnen lossen.
Echter wat schetst mij de verbazing? U heeft gister begin van de middag reeds contact gehad met onze klantenservice en uw contract is toen al geannuleerd, dit nog voordat u hier op internet heeft gevraagd of iemand u kon helpen het contract te annuleren??

Desalniettemin zullen wij vandaag contact met u opnemen om enkele aantijgingen van u onderbouwd te krijgen zodat wij de betreffende adviseuse op non actief kunnen zetten, indien uw verhaal volledig naar waarheid is.

U zult dus vandaag telefonisch worden benaderd om de zaak verder af te handelen.

Mocht u nog vragen of onvrede hebben over uw beleving van de gang van zaken, kunt u die met ons bespreken tijdens dit contactmoment.

met vriendelijke groet,

Uw Huis Veilig

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

Ik ben vandaag gebeld [persoonsgegevens verwijderd] van uw huis veilig.
We hebben het samen recht gezet. Ik bied mijn excusses aan dat ik het via de media mijn klacht vermelde. Want in het algemeen is Uw huisveilig een bedrijf met een goede naam. Je word ook vriendelijk behandelde zijn aardig aan de telefoon en mail. Ik wil hierbij aan andere mensen doorgeven,betrek dit niet tot je zelf om niet in zee te gaan met dit bedrijf want het bedrijf is goed.

Ik geef ff een goede voorbeld:
Als jij niet te vrede bent met je broodje dan ga je naar de des betreffende persoon die JOU broodje heeft gemaakt en ga je niet door het bedrijf roepen hoe slecht ze zijn. het probleem lag bij 1 persoon en niet het bedrijf.

dit is een perfecte voorbeeld wat ik dus bedoel wat mij is overkomen. En heb de stap te snel genomen om de media bij te halen terwijl Uw huisveilig juist het goede met uw heeft en samen uit kunnen komen.

Hierbij nogmaals mijn excusses aan uw veilig
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jan 2015 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

Lia1979 schreef:Ik ben vandaag gebeld door [persoonsgegevens verwijderd] van uw huis veilig.
We hebben het samen recht gezet. Ik bied mijn excusses aan dat ik het via de media mijn klacht vermelde. Want in het algemeen is Uw huisveilig een bedrijf met een goede naam. Je word ook vriendelijk behandelde zijn aardig aan de telefoon en mail. Ik wil hierbij aan andere mensen doorgeven,betrek dit niet tot je zelf om niet in zee te gaan met dit bedrijf want het bedrijf is goed.

Ik geef ff een goede voorbeld:
Als jij niet te vrede bent met je broodje dan ga je naar de des betreffende persoon die JOU broodje heeft gemaakt en ga je niet door het bedrijf roepen hoe slecht ze zijn. het probleem lag bij 1 persoon en niet het bedrijf.

dit is een perfecte voorbeeld wat ik dus bedoel wat mij is overkomen. En heb de stap te snel genomen om de media bij te halen terwijl Uw huisveilig juist het goede met uw heeft en samen uit kunnen komen.

Hierbij nogmaals mijn excusses aan uw veilig
Wat een belachelijke post, dit soort bedrijven weet iedere keer mensen zo gek te krijgen dat ze publiekelijk excuses aanbieden en vet reclame maken
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jan 2015 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

puma73 schreef:
Wat een belachelijke post, dit soort bedrijven weet iedere keer mensen zo gek te krijgen dat ze publiekelijk excuses aanbieden en vet reclame maken
En dat was uiteraard de reden van mijn Quote, voor je het weet is het verhaaltje weer verdwenen maar die truc gaat op dit forum niet (meer) op. Je kunt je afvragen welke zaken er hebben gespeeld waaruit deze totaal andere zienswijze voorkomt maar Uwhuisveilig is een glad bedrijf, iets van een paling in een emmer snot. :wink: Maar goed, ook op dit forum is het topic met 191 reacties en meer dan 41000 keer gelezen belangrijk, via google kom je direct hier uit.

PS. Laat Google.nl je vriend zijn en zoek een bedrijf eerst op (elke bedrijf waar je zaken mee wilt doen) en kijk naar het aantal klachten. Houd in het achterhoofd dat er altijd wel een klacht kan zijn, niemand is feilloos tenslotte maar vind je veel vreemde zaken haak dan af en zoek verder!

Lia1979
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2013 19:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Lia1979 »

De persoon zelf bij mij thuis speelde op mijn gevoel. Het bedrijf zelf was het niet.
Ik snap jullie reactie. Maar ik heb mijn belofte nu gedaan.
ik had beter eerst contact kunnen leggen met hun dan pas als het niet lukte hier melden.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Lia1979 schreef:De persoon zelf bij mij thuis speelde op mijn gevoel. Het bedrijf zelf was het niet.
Ik snap jullie reactie. Maar ik heb mijn belofte nu gedaan.
ik had beter eerst contact kunnen leggen met hun dan pas als het niet lukte hier melden.
Maar daar gaat het nu juist om! Niemand hier wil een bedrijf doelbewust in een kwaad daglicht plaatsen als het onnodig is. Maar de colporteurs komen (in dit geval) wel namens Uwhuisveilig en als het bedrijf geen paal en perk stelt aan de gedragingen van hun mensen en die fabeltjes gaan lopen verkopen en Uwveilighuis.nl niet veel meer doet dan wat loze beloftes of zelfs goedpraten van deze actie moet het toch niet gek opkijken als dit topic nog heel lang via Google op een helaas vaak negatieve manier te vinden is, trouwens ook op kassa.nl en vele andere zeg maar even "klaagsites" komt het voor. Daarbij gaat het om niet dat het bedrijf (achteraf ) de zaak rechtzet of praat maar dat bezoekers kennelijk onder druk worden gezet hun verhaal te verwijderen, al kan dat ook deze bezoekers verweten worden want inderdaad is het altijd beter om vooraf vast te stellen met wie je te maken hebt en niet later op een forum.Voor de rest wens ik u succes toe.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Trail,

wij stellen absoluut paal en perk aan de werkwijze van de adviseurs.
Met name de door ons genomen acties met betrekking tot verkeerde gedragingen, zodra wij hebben vastgesteld dat deze zijn voorgekomen in een van de adviesgesprekken, zorgen dat we ongeruste klanten direct gerust kunnen stellen.

Wij willen op een correcte manier mensen voorzien van een advies omtrent beveiliging en doen dat dagelijks met 150 enthousiaste adviseurs. Erop toezien dat alle adviseurs op een nette manier te werk gaan wordt door ons met uiterste zorg gedaan. Mocht er anders blijken treden wij altijd gepast op.

Verder sluit ik me aan bij jouw stelling dat er altijd wel een klacht kan zijn, maar bij ons wordt elke klacht netjes behandeld. Daarnaast gaat het ons om mensen preventief te beveiligen tegen de mogelijke risico's en met de grote omvang aan tevreden klanten blijven wij volharden in onze overtuiging.

Met vriendelijke groet,

Uw Huis Veilig

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

Ook ik heb een medewerker van Uw Huis Veilig aan de deur gehad. Een hele aardige vent, dat wel, goed in zijn werk. Hij vertelde dat Uw Huis Veilig een actie had, waarbij ze een gratis beveiligingssysteem weg gaven aan mensen die daarvoor in aanmerking kwamen. Wij kwamen daarvoor in aanmerking. Mijn partner en ik zijn beide erg bewust bezig met veiligheid. Wij waren dan ook erg geïnteresseerd. "Wat is uw veiligheid u waard?", was een veel terugkerende vraag van de medewerker.
Ik heb altijd moeite met deurverkopers, het geeft me een onprettig gevoel dat ik gelijk moet beslissen. Ik vroeg of we erover konden nadenken en later contact opnemen om wel/niet te bevestigen, maar dat kon niet. Het was een eenmalige actie, waar ze op iedere postcode 10 systemen weg mochten geven. Dit was voor ons een groot struikelblok. Nogmaals prees hij alle voordelen aan van de systemen van Uw Huis Veilig. Mijn partner en ik bleven twijfelen. De medewerker bood aan een presentatie te geven om ons een beter beeld te geven van wat we in huis haalden en de voordelen daarvan.

Eenmaal binnen toonde hij verschillende bladen:
* welke grote bedrijven ze beveiligde, met de vraag "vertrouwd u op ons?"
* wat het systeem inhield, "alles in één dus geen rompslomp met verschillende codes en alles gaat via Uw Huis Veilig"
* hoeveel het zou kosten als je alle onderdelen van het systeem los zou kopen, "nu krijgt u het systeem cadeau"
* hoe het systeem werkt met een meldkamer die alles checkt en een persoonlijk dossier opstelt, met een noodknop
* en een rekensommetje wat je dan kwijt was en wat je voordeel was
Daarna volgde er een gesprek over wat wij al doen aan veiligheid in en om onze woning. Onze persoonlijke situatie, o.a. mijn medische achtergrond en een recente poging tot braak, en onze wensen ten aanzien van beveiligen. Hierbij ging hij in het bijzonder in op onze persoonlijke redenen waarom wij wilden beveiligen. Tijdens het gesprek voelde het goed, achteraf had ik het gevoel dat hij probeerde in te spelen op onze gevoelens. Hij vroeg specifiek door om daar vervolgens een reden op te baseren voor het aanschaffen van het systeem. Ondanks ons enthousiasme over de mogelijkheden van het systeem, bleef de twijfel over het nu beslissen. Ik vroeg of we er na het tekenen van het contract nog vanaf konden, mochten we ons toch bedenken. "Wij doen niet aan wurgcontracten" zei hij. Om ons vertrouwen te winnen schreef hij zijn naam en telefoonnummer op, waarop wij hem 24/7 konden bellen.
"Zijn jullie positief? Er zijn alleen maar voordelen aan deze overeenkomst" En nadelen, vroeg ik. Wat zijn de kleine lettertjes? "Wij doen niet aan wurgcontracten" herhaalde hij. "Zullen we dan de gegeven gaan invullen?" Mijn partner en ik waren overstag. Terwijl wij het contract doorlazen voor we onze handtekening zette, maakte de medewerker van een afspraak voor het plaatsen van het systeem. Het was rond, en we hadden er een goed gevoel bij.
Echter na vertrek van de medewerker van Uw Huis Veilig, bekroop ons een benauwd gevoel. Hebben we hier wel goed aan gedaan?

Later die dag keken we nogmaals het contract en de welkomst map door. Na wat rekenen kwamen we tot de conclusie dat we voor die 5jaar (incl. systeem) meer kwijt waren aan premie, dan het systeem kostte. Sterker nog, als je zelf de losse onderdelen kocht, was je goedkoper uit. Ook kwamen we erachter dat er een aantal kosten bijkwamen. Een persoonlijk dossier bij de meldkamer (90,-), de maandpremie was hoger dan gezegd, en bij niet tijdig annuleren kostte het je 500,-. Annuleren moest binnen 8dagen, vonden we in de mini-letters op de achterzijde van de overeenkomst. Het was donderdag, wat inhield dat we eigenlijk 5dagen (donderdag telde als dag, plus het weekend) hadden om het te annuleren. Ik voelde me belazerd en bespeeld. Ik heb meerdere malen gevraagd naar de kleine lettertjes, de nadelen, de minpunten. Ook werd mij, bij vragen, meermalen verzekerd dat ik zonder gevolgen van de overeenkomst af kon zien. Terugdenkend aan het gesprek met de medewerker, bedacht ik me dat mijn vragen niet werden beantwoord maar omgebogen naar wat anders of de zin "wij doen niet aan wurgcontracten". De integriteit van Uw Huis Veilig werd constant benadrukt, zo ook dat Uw Huis Veilig anders was dan anderen en de medewerkers geen standaard deurverkopers zijn die mensen het schip in jagen.
Nu wil ik niet alle verantwoordelijkheid bij de medewerker van Uw Huis Veilig leggen, want ik heb mij ook laten ompraten. Ik had nee kunnen zeggen vanaf het begin, of op ieder ander moment voor ik mijn handtekening zetten, maar in plaats daarvan heb ik me laten leiden en meeslepen om iets te niet wat ik anders nooit zou hebben gedaan. Hij was goed in zijn werk, zoals ik al zei. Hij was een snelle prater, had overal een antwoord op of een grapje. Hij gaf een vertrouwd gevoel, vertelde over zichzelf en leek geïnteresseerd in zijn klanten. Oogde eerlijk en leek geen informatie achter te houden. Alleen met deze benadering gaf hij ons geen tijd om na te denken, prijsde het systeem aan door op ons gevoel in te spelen, gaf ons een vals gevoel van vertrouwen door vragen te omzeilen en zette ons onder druk door het nu of nooit en tijdbewaking.

Na een nacht wakker liggen, hebben we de dag erop een mail gestuurd, naar het beschreven mailadres, om de overeenkomst te annuleren. De reactie hierop liet even op zich wachten, en even dachten we dat dit werd gedaan om ons aan de overeenkomst te binden.
Tot onze opluchting viel de woensdag daarop een brief op de mat met een bevestiging van onze annulering. Ze vonden het erg jammer dat we zo enthousiast waren en er nu toch van afzagen. Om eerlijk te zijn dacht ik toen ik dit las; dan hadden ze eerlijk moeten zijn en minder opdringerig, want ze hebben een goed product.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

anybody schreef:. Alleen met deze benadering gaf hij ons geen tijd om na te denken, prijsde het systeem aan door op ons gevoel in te spelen, gaf ons een vals gevoel van vertrouwen door vragen te omzeilen en zette ons onder druk door het nu of nooit en tijdbewaking.

Na een nacht wakker liggen, hebben we de dag erop een mail gestuurd, naar het beschreven mailadres, om de overeenkomst te annuleren. De reactie hierop liet even op zich wachten, en even dachten we dat dit werd gedaan om ons aan de overeenkomst te binden.
Tot onze opluchting viel de woensdag daarop een brief op de mat met een bevestiging van onze annulering. Ze vonden het erg jammer dat we zo enthousiast waren en er nu toch van afzagen. Om eerlijk te zijn dacht ik toen ik dit las; dan hadden ze eerlijk moeten zijn en minder opdringerig, want ze hebben een goed product.
Fijn om te horen dat het bedrijf achteraf toch nog gratis heeft geannuleerd maar je ziet in u verhaal direct het grootste probleem. Met colporteurs zal je deze dingen altijd houden, zij krijgen het absolute minimum en zijn voor hun inkomsten dus volledig afhankelijk van de door hun afgesloten contracten en het zal ieder duidelijk zijn dat er alles aan word gedaan om te scoren! Colporteren lijkt eigenlijk niet meer van deze tijd al werkt het (kennelijk) voor de bedrijven nog prima anders zouden zij dat niet doen. Zelfs als je uit gaat van een behoorlijk bedrijf (ga ik best in deze) kan de naam flink naar beneden worden gehaald door de wijze van verkopen.Maar goed, toch blij voor u.

pejosa
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2013 14:11

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door pejosa »

Hallo, ik ben vorige week benaderd door iemand van uw huis veilig, nalv mijn c.v op internet.

Met de vraag of ik nog op zoek was naar werk en evt voor uhv wilde gaan werken.
Nadat deze persoon wat informatie had verschaft over de werzaamheden die je zou gaan doen, met hem afgesproken dat hij mij later in de week zou terug bellen om een dag/datum af te spreken waarop ik zou kunnen meelopen.

Later ben ik inderdaad terug gebeld, maar had ik na beraad toch besloten om niet met uhv in zee te gaan dit ivm de arbeidsvoorwaarde.
Heb telefonisch aangegeven dat ik er vanaf zie om voor ze aan het werk te gaan.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik later een sms waarin stond [quote][/quote]"had het al door maandag aan de telefoon prutser!"

Als dit al de manier is waarop ze met evt toekomstig personeel omgaan, wil ik niet weten hoe dat dan met klanten gaat.
Dus mocht u benaderd worden vraag u dan af of u met deze "prutsers"in zee wilt/moet gaan

Gesloten