| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongevraagd all-in-one pakket van KPN
Ongevraagd all-in-one pakket van KPN
Aangezien ik ga verhuizen heb ik KPN gebeld om telefoon en internetpakket op te zeggen. Er werd mij info gegeven over all-in-one pakket. Heb gezegd dat ik er nog over moet nadenken en dat ik ook Ziggo ga bellen voor informatie. Kreeg volgende dag welkomst email en nog vele brieven dat ze blij waren dat ik all-in-one pakket heb gekozen! Eergisteren is zelfs de Experia box voor mij bij een buurvrouw afgeleverd. Heb al verschillende keren gebeld om klacht in te dienen. Kreeg klachtennummer maar als ik volgende dag bel kent niemand dat nummer. Heb gezegd dat ik op mijn mobiel gebeld wil worden nav klacht omdat ik niet thuis werk. Een boodschap op huistelefoon gekregen maar geen follow-up. Elke dag bel ik, vandaag assertieve medewerker aan de telefoon gekregen, "waar maakt u zich druk om? als het geld van uw rekening wordt afgehaald storten we dat weer terug en de box wordt weer bij u opgehaald, u hoeft alleen tussen 12 en 18 uur thuis te zijn". Dus maar afwachten, vrije dag nemen om thuis te zijn voor ophalen pakket enz enz, heb wel wat anders te doen, verhuis in een paar dagen! Bijzonder onvriendelijke staf, elke keer dat ik bel. Kan nergens met mijn klacht heen. Heb inmiddels voor all-in-one pakket van Ziggo gekozen, hele correcte behandeling aan telefoon en informatie gekregen. Zo kan het ook. Hoop er snel uit te komen met de KPN, onacceptabel! Vandaag vrije dag om thuis te zijn voor het ophalen van de Experia doos.
Re: Ongevraagd all-in-one pakket van KPN
Graag follow up reactie van Ts
Re: Ongevraagd all-in-one pakket van KPN
TS, je hebt neem ik aan voldoende rond gelezen om te weten dat je telefonische gesprekken schriftelijk (mail) moet vastleggen?
En wees, mocht het nodig zijn, zelf zo assertief om een onterecht geïncasseerd bedrag zelf te storneren ipv wachten op KPN.
En wees, mocht het nodig zijn, zelf zo assertief om een onterecht geïncasseerd bedrag zelf te storneren ipv wachten op KPN.