LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort internet en klantenservice = hoofdpijn en bedrog

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
AmarN

Telfort internet en klantenservice = hoofdpijn en bedrog

Ongelezen bericht door AmarN »

Ik heb enige tijd internet bij Telfort en vanaf het begin was de dekking al laag. Daarover zijn verschillende meldingen gemaakt bij de technische dienst. Technische dienst zou het oppakken en het probleem verhelpen. Zij hebben allerlei zaken aangepast aan de instellingen van het modem. dat heeft niets geholpen. Vervolgens kreeg ik een nieuw modem opgestuurd, maar ook dat mocht niet baten. Vorige week vrijdag kreeg ik dan ook van het te horen dat ze niets voor me kunnen betekenen. Ik moet het dus stellen met een internetverbinding alleen in de woonkamer, maar men verwacht wel dat ik maandelijks het hele bedrag overmaak.

U kunt begrijpen dat ik niet de volle pot wil betalen voor deels geleverde diensten. In de overeenkomst die ik heb met telfort beloven zij mij het volgende en ik citeer; "u wordt aangesloten op het Telfort netwerk dat u een snelle en kwalitatief hoogwaardige toegang tot internet biedt". Van dat alles is niets waar en als ik contact opneem met de klantendienst wordt er brutaal opgehangen (ik zal later proberen een opgenomen telefoongesprek up te loaden). Medewerkers als [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en tal van anderen zijn niet geinteresseerd in mijn verhaal maar bieden me slechts een nieuw contract aan. Logisch? Nee, ik bel met de klantenservice aangaande een klacht en niet direct een nieuw contract. Tevens merkte ik op dat medewerkers niet eens wisten waar het precies om ging maar slechts de notities van voorgaande collega's opdramden. Ik ben daarom ook zeer teleurgesteld en boos over de gang van zaken. Ik zal het hier dan ook niet bij laten en het desnoods juridisch aanvechten.

Het incasseren van abonnementskosten gaat ze makkelijk af, maar mijn probleem daadwerkelijk oplossen terwijl ik meerdere voorzetten heb gegeven en heb meegedacht in een oplossing voor dit alles, daar is geen oor voor.

Ik raad het dan ook af mensen een internetverbinding bij Telfort af te sluiten, want bij nalatigheid vanuit hun kant willen ze niets voor je betekenen.

Hartelijke groet

Dirkie

Re: Telfort internet en klantenservice = hoofdpijn en bedrog

Ongelezen bericht door Dirkie »

Misschien helpt het als je kan vertellen wat het probleem nu eigenlijk is.
Er wordt geschreven over een lage dekking (dan denk ik dat het om de dekking van het GSM netwerk gaat), vervolgens wordt een modem vervangen (gaat dus om vast internet) en dan weer over het feit, dat er alleen een internetverbinding in de woonkamer is (zou het gaan om een Wifi probleem). Kortom wat is nu eigenlijk precies het probleem?

woumark

Ongelezen bericht door woumark »

Helemaal met je verhaal eens. Ik zou 7 feb aangesloten worden bij telfort met een alles in 1 pakket. Al 2 dagen aan het bellen omdat ik nog geen telefoon en opnamepakket heb, terwijl dit wel was afgesloten.
Iedere keer krijg ik een ander verhaal te horen van de medewerkers en zelfs door verbinden naar een leidinggevende lukt ook niet.
Iedere keer komen ze met een ander verhaal en halen steeds andere dingen bij. Ze beweren zelfs dat ik de telegraaf heb ingeschakeld. Had ik het maar gedaan. Men kan niet zeggen wanneer het pakket volledig wordt opgeleverd. Telfort zegt dat het aan KPN ligt en KPN zegt dat het een zaak van telfort is en dat er helemaal geen problemen zijn.
Dus iedere keer leugens. Ik kan zelfs mijn abonnement niet opzeggen bij telfort omdat ik geen enkele medewerking krijgt.
Wanneer ik allemaal op facebook reviews leest van andere gedupeerden dan schrik ik. Als ik dit allemaal eerder had geweten dan was ik nooit met Telfort in zee gegaan.
Hopelijk maakt radar hier nog een uitzending over.

groeten,
marchel

grizzly1972

Ongelezen bericht door grizzly1972 »

@amarN. Mij is eerlijk gezegd ook niet helemaal duidelijk wat je probleem nu is. Lage dekking mbt tot internet? Verklaar je nader aub.

loesluca

Ongelezen bericht door loesluca »

telfort is wel degelijk list en bedrog mensen worden aan het lijntje gehouden dingen die ze beloven niet na komen mensen dit moeten jullie niet pikken ik zet hier 2 adressen neer een van rotterdam daar zit een deel van de klanten service Westblaak 163 3012 KJ Rotterdam adminstratie zit daar en techenische dienst voor andere afdeling zo als facturatie zwolle Hanzelaan 274 8017 JJ Zwolle al je daar bent zeggen ze wij zijn unamic hcn dat is gewoon call center telfort heeft geen eigen mensen meer in dienst alles uit besteed aan uitzendburo en als uitzendkracht word je als beest behandeld van daar ook dit bericht veel plezier mensen met al u klachten rechtstreeks bij kantoor neer legen ps ook geen dure 0900 bellen maar 020-697633723 met vriendelijke groet ex werknemer loes luca

loesluca

Ongelezen bericht door loesluca »

loesluca schreef:telfort is wel degelijk list en bedrog mensen worden aan het lijntje gehouden dingen die ze beloven niet na komen mensen dit moeten jullie niet pikken ik zet hier 2 adressen neer een van rotterdam daar zit een deel van de klanten service Westblaak 163 3012 KJ Rotterdam adminstratie zit daar en techenische dienst voor andere afdeling zo als facturatie zwolle Hanzelaan 274 8017 JJ Zwolle al je daar bent zeggen ze wij zijn unamic hcn dat is gewoon call center telfort heeft geen eigen mensen meer in dienst alles uit besteed aan uitzendburo en als uitzendkracht word je als beest behandeld van daar ook dit bericht veel plezier mensen met al u klachten rechtstreeks bij kantoor neer legen ps ook geen dure 0900 bellen maar 020-697633723 met vriendelijke groet ex werknemer loes luca

Gesloten