LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
rolfie23
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2012 09:40

Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door rolfie23 »

Goedendag,

Ik heb op 25-8-2012 een tablet gekocht bij de kijkshop in Beverwijk. Een Polaroid. Hierbij werdt mij netjes vermeld dat tablets niet geruild of geretouneerd mochten worden.

Thuis gekomen natuurlijk meteen de tablet opgestart. En tot mijn verbazing kwamen er een soort van olie vlekken op het scherm tevoorschijn bij het vasthouden van de tablet. Na onderzoek erachter gekomen dat er achter het scherm gewoon 2 punten iets tegenaan drukt. Hierdoor reageert het scherm ook bar slecht! Hiermee de volgende dag terug gegaan naar de kijkshop. Helaas, deze mochten van Polaroid geen reparatie tablets aannemen en ik moest zelf maar een mailtje naar Chartbox sturen.

Na dit gedaan te hebben op 26-8 een tijdje niets vernomen en maar een telefoon nummer opgezocht (Hij had veel mailtjes en hij zag mijn mail als 3 na volgende staan). Hierbij kreeg ik Lorenzo aan de telefoon die mij vriendelijk hielp en meteen zij dat dit niet hoorde en het waarschijnlijk een productiefout is. Hij ging uitzoeken of ik niet gewoon bij de Kijkshop een nieuwe kon halen.

Helaas, dit was geen mogelijkheid dus op 30-8 een mailtje gekregen voor informatie voor reparatie na een telefoon gesprek. 31-8 mailtje terug gestuurd met alle gevraagde informatie. Hierop kreeg ik op 03-09 een mailtje van Digitest dat mijn RMA in behandeling is genomen.
04-09 een mailtje ontvangen dat ze foto's van het defect wilden hebben. Deze foto's met pijn en moeite gemaakt en opgestuurd met de vermelding dat ik het raar vond, want hun konden ook weten dat het lastig was om foto's te maken.
05-09 kreeg ik wederom zo'n standaard mail dat ze wat miste voordat ze hem konden repareren. Ditmaal wilden ze een kopie van het aankoopbewijs en een foto van de verpakking. Kopie van het aankoopbewijs vind ik logisch, maar een foto van de verpakking? Gelukkig had ik deze nog, normaal gooi ik altijd de dozen weg. Ik haat rommel in huis. Maarja toch maar een mail terug gestuurd met aankoopbewijs en foto.

12-09 had ik niets meer gehoord van de persoon van Digitest. Dus maar een mailtje terug gestuurd met de vraag of ik nog informatie kreeg.

Vandaag de dag niets meer gehoord, heb net maar een mailtje naar Lorenzo gestuurd met mijn verhaal. Hopelijk kan hij nog wat betekenen. Ik ben bang van niet omdat alles via digitest loopt.

Nu heb ik dus de vraag of jullie misschien nog kunnen vertellen wat ik nu nog kan doen.

Met vriendelijke groet,

Rolf Jungbacker.

rolfie23
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2012 09:40

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door rolfie23 »

Heel toevallig direct antwoord gehad met een nummer van digitest. Deze kon ik belllen, al kwamen zij niet met een dergelijke oplossing zou Lorenzo het opnemen.

Na onderzoek kwam deze man tot de conclusie dat alles binnen was, maar de reparatie afdeling niets van zich laat horen. Deze zouden mij een label toe moeten sturen voor verzending. Deze man gaat er nu direct achteraan en hopelijk gaat het dan eindelijk toch nog lukken!

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

beste,

ook ik heb zo,n tablet 2 maanden geleden gekocht.
na 5 weken laden deze niet meer op.ben toen naar kijkshop geweest met de tablet en daar vertelde ze mij dat ik eerst contact moest opnemen met polaroid.dit vond ik echter niet bevredigend maar ben naar huis gegaan en heb de eerst komende werkdag gebeld.
ik kreeg geen gehoor dus heb de volgende dag weer gebeld,en weer geen gehoor.
een week later ben ik weer in de hoorn geklomen en kreeg een medewerker die mij vertelde dat hij er niet over ging maar ik werd dan terug gebeld,ik vroeg nog "wel vandaag?"
ja natuurlijk vertelde de medewerker mij.
nou niet dus.
ik heb zeven dagen gewacht en ben naar kijkshop gegaan.
nou die nemen de tablet niet aan zonder dat je een bewijs heb van polaroid zelf.
hoe pist off ik ook reageerde ,het intereseerd ze geen reet.
ik moest maar een klacht indienen bij het hoofdkwartier.
dit heb ik uiteraard gedaan en wacht nu dus daar weer op.


gr.

stofzuigertje

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je in de winkel deze test voorkom je veel ellende, dan moeten ze hem wel terug nemen.

Maar eenmaal thuis en je kunt er veel aan veranderen willen ze het niet meer zomaar terug nemen.
Helaas is de prijs gelijk aan de service maar als je in de winkel laat zien wat er aan de hand is en de normale service niet werkte zijn ze verplicht geld terug te geven of een nieuwe.

Dat is het nadeel van de kijkshop, ze houden zich vaak niet aan de wettelijke regels.

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

juist ee zaak als kijkshop zou toch een goeie service moeten hebben ongeacht de prijs.?

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

ik heb ook niet een nieuwe gevraagd maar aangeboden ter reparatie.
maar zelfs dit leverd problemen op.

jerryNL
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2013 15:53

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door jerryNL »

hallo,
ik heb zelf ook een polaroid tablet 3 maanden,
nu al een probleem maar ja inderdaad trekt kijkshop zich er weinig van aan en zegt dat ik het zelf moet oplossen, echt waardeloos van kijkshop! (elders bij een andere winkel nooit zo).

dus maar een mail gestuurd naar het adres wat op een briefje stond in de verpakking.
de volgende dag als reactie terug, met dat ze hem bij mij thuis ophalen voor reparatie/of een nieuwe krijg en dat dit zo,n 2 weken kan duren. en een excuus voor het ongemak.
misschien hebben ze er toch van geleerd :D

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

ik heb mijn tablet 19 december met ups meegestuurt en wacht nog steeds.
ik heb meerdere malen polaroid gebeld met wat ik ook zeg of vraag ze weten alleen dat er een onderdeel besteld is.
ik word er moedeloos van ....ook mij was twee weken beloofd.
voor mij geen polaroid produckten meer.

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

wie weet eigenlijk wat verder mijn rechten zijn??

rolfie23
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2012 09:40

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door rolfie23 »

Riko76,jij staat in je recht. Ben ook tijden met kijkshop bezig geweest. Ik heb met Lorenzo van Chartbox gemailt, deze verwees me door naar Digitest. Nadat ik foto's e.d. daarheen had gestuurd kreeg ik de melding dat dit niet onder de garantie valt. Verder ben ik gaan bellen met de geschillen commisie (als het zo heet, weet niet meer waar dit was maar dit komt op voor de koper en deze hadden mij een brief meegegeven waarmee ik naar de Kijkshop moest gaan. Kijkshop is namelijk verplicht om de tablet in garantie periode in te nemen en mogen je niet doorsturen voor eigen reparatie. Of je moet er zelf voor kiezen. Na deze brief is er vanuit Kijkshop contact opgenomen met Chartbox en ik kreeg een nieuwe mee welke nu nog steeds werkt.

Het is jammer dat het nogsteeds zo gaat bij de Kijkshop, heb de regels namelijk achtergelaten bij de Kijkshop Beverwijk met de melding dat ze dit bij het hoofdkantoor als klacht moesten neerleggen.

[edit]
Ben eventjes op onderzoek geweest, de geschillen commisie had me doorgestuurd naar het juridisch loket, deze hebben heeeeeeel veel informatie op hun website staan over deze problemen, zie http://www.juridischloket.nl/vraagenant ... fault.aspx.
Sterkte in deze strijd, heeft bij mij 2 maanden geduurt!

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

bedankt voor je info.
de mijne ligt nu 6 weken bij digitest voor reparatie.ik wacht nog een weekie en zal dan ook is naar juridische loket stappen.
ik laat het nog weten hoe het is afgelopen.

mvg Riko

fam.jabaaij
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2013 19:19

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door fam.jabaaij »

Voor mij geen producten meer bij de kijkshop vandaan, hele slechte klantenservice.
Heb in oktober tablet gekocht was bedoeld als kerstkado voor mijn man.
Eenmaal gegeven, heeft hij het een battery vermogen gedaan, hij laad niet meer op.
Ik met de tabet terug naar kijkshop, geprobeerd mijn verhaal te doen werd gelijk af gekapt en brutaal de deur gewezen en werd gezegd zoek het maar uit ga maar naar polaroid zelf.
Geen telefoonnummer niet even luisteren wat een klantvriendelijkheid, in Dordrecht bij de kijkshop.
Wij hebben het echt heel druk gehad en hebben vorige week maar naar de kijkshop gebeld en hebben toen wel een telefoonnummer gekregen en hebben we dit nummer gebeld en zijn de tablet nu twee weken kwijt en wachten nu af of we netjes worden geholpen, maar na gekeken te hebben op de site ben ik bang dat mij nog van alles te wachten staat.
word vervolgd...

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

beste,

mijn tablet is 8 feb binnen gekomen na reparatie,na uitpakken bleek dat de tablet niet goed dicht zat/was gemaakt en nog steeds niet opladen...6 weken voor niks gewacht.
geprobeerd in contact te komen met polaroid maar tevergeefs,allen engels talig.(geen zin in)
na vanmiddag een klacht bij kijkshop te hebben neergelegd,reageerde kijkshop direckt en mag morge een ander tablet van een ander merk komen ruilen.
het heb een paar maanden geduurt maar uiteindelijk heeft kijkshop aan haar plichten voldaan.(ook al zou ik het volgens de mail als compensatie moeten zien)

wel even afwachten of ik daadwerkelijk morgen in het bezit ben van een andere tablet.

mvg Riko

edwin6845
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2013 16:52

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door edwin6845 »

ik heb op 28-09-2012 polaraid tablet gekocht bij kijkshop.
na een goede twee maanden lade deze echter niet meer op.
terug naar kijkshop en kreeg een telefoonnummer van polaroid.
die gebeld en de tablet zou opgehaald worden.
op 15-11-2012 kreeg een meial met tijdelijke rma nummer.
23-11-2012 kreeg ik een mail met een pda bestand met een streepjescode
en met de mededeling dat ik contact moet zoeken met upc en dan wordt de
tablet opgehaald.
dat gedaan werdt de tablet op 26-11-2012 opgehaald.
op 4-12-2012 kreeg ik mail van uit duitsland digitest dat er onderdelen bestelt zijn.
na een week nog steeds niks vernomen heb ik meerdere malen contact gehad met polaroid.
hier kreeg keer op keer de zelfde persoon aan de telefoon lorenzo van der putten.
en maarvan alles te horen gekregen van klaar tot eigenlijk van alles
29-01-2013 maar eens een mail gestuurd naar duitsland maar geen reactie op terug.
na weer een paar keer gebeld te hebben met lorenzo was de tablet klaar.
op 4-02-2012 mail van upc tablet was opgehaald en op weg naar mij.
na naar ruim drie maanden mijn tablet terug op 7-02-2012.
uitgepakt en aan gezet, maar ja deed het niet oplader er ingestopt geen beeld en niet opladen.
maar weer de zelfde lorenzo gebeld en die constadeerde oplader kapot hij zou een nieuwe opsturen.
maar na vier dagen nog geen oplader dus maar weer even bellen.
dus tot aan 12-02-2013 nog geen gemaakte tablet en oplader.
zou mijn benieuwen of het ooit nog goed komt.

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

want ?

edwin6845
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2013 16:52

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door edwin6845 »

zo vandaag terug geweest met de tablet naar kijkshop.
ze waren heel behulpzaam.
heb alles voorgelegd wat betreft het probleem met chartbox en allerlei dingen meer.
ze hadden inmiddels al een bevesteging gehad omtrent het probleem van de tablet.
schijnbaar zijn er toch meer klachten geweest landelijk van de polaroid tablet.
ze mochten de tablet omruilen voor een ander.
helaas was die niet op voorraad maar heb er vertrouwen in dat ik vrijdag mijn nieuwe tablet
kan op halen.
dus complimenten aan kijkshop van mijn kant.

riko76
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 mei 2010 21:18

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door riko76 »

Beste ,

Ben gisteren ook met mijn tablet terug geweest naar kijkshop en heb een andere gekregen.
Ze deden verder niet meer moeilijk omdat ik dus ook al met klantenservice gemaild had.
Heb een iets duurder tablet van difrence meegekregen en moet zeggen dat het al een heel stuk beter werk ..hopen dat deze het blijft doen.

Ik ben blij dat kijkshop het probleem van polaroid verholpen heb.

Kleine aantekening is er wel ,ook als er met deze tablet iets is moet ik eerst contact zoeken met difrence volgens de brochure die er bij zit.

Verder zou ik willen zeggen voor mensen die problemen onder vinden met een polaroid tablet ,mail de klantenservice van kijkshop en blijf niet rommelen met digitest/polaroid.
Mvg Riko

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door 53o »

Heb niet verder gelezen dan onderwerp en dit:
Goedendag,

Ik heb op 25-8-2012 een tablet gekocht bij de kijkshop in Beverwijk. Een Polaroid. Hierbij werdt mij netjes vermeld dat tablets niet geruild of geretouneerd mochten worden.
Koop geen electronica bij een Kijkshop tenzij je snel een idee nodig hebt voor een cadeau voor iemand die je toch bijna nooit ziet.

Elk produkt wat je daar kan kopen kan je kopen in winkels met meer kwaliteit, betere service en vooral betere uitleg.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door Rim69 »

53o schreef: Elk produkt wat je daar kan kopen kan je kopen in winkels met meer kwaliteit, betere service en vooral betere uitleg.
En als je dat niet nodig hebt?

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid

Ongelezen bericht door 53o »

Als dit niet nodig is, dan is dit forum ook niet nodig en zijn er ook geen klachten. Kijkshop is ok voor inspiratie voor een willekeurig cadeautje, maar dat is het enige waar deze zaak goed voor is.

Een tablet kopen bij een kijkshop voor jezelf vergelijk ik met een tablet kopen bij een Albert Heijn XL bij de sigaretten (informatie) balie.

Doe even gewoon, koop deze gewoon in een eletronica winkel.

*edit* Serieus, klant krijgt te horen dat een merkloze tablet niet geretourneerd of geruild kan worden zonder het product uit te kunnen proberen, terwijl uit proberen mogelijk is bij, uhm, elke andere electronica winkel? Bij de kijkshop is het wat mij betreft bijna koop of afstand, producten staan achter glas. Verder wordt de klant 1 dag naar aankoop al niet geholpen en moet de klant het maar afhandelen met de reperateur van de kijkshop.
Laatst gewijzigd door 53o op 16 feb 2013 01:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten