LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hollands nieuwe heeft een sim en bijbehorend nummer van een andere klant naar mij gestuurd. Reactietijden van de klantenservice zijn binnen hun normen. Daarover geen klachten. Ze bellen netjes terug of mailen hun antwoord. Bellen meestal dezelfde dag. Maar dan begint het. Klacht was duidelijk, sim van iemand anders ontvangen incluisief het telefoonnummer van een andere HN klant. We lossen het op, u krijgt binnen twee dagen respons. Na 5 dagen nog steeds geen respons van hun technische afdeling. En al meer dan een week geleden is probleem al aangemeld. Nieuwe klanten krijgen hun sim binnen twee dagen, een net nieuwe klant is blijkbaar al binnen en krijgt geen aandacht van hun technische dienst.
Advies aan hollandsnieuwe. Zorg dat je dit goed regelt. Dit is slechte reclame en zorgt ervoor dat je minder nieuwe klanten krijgt. Systeem van terugbellen is niet ideaal maar acceptabel. Maar daar hoort wel goede opvolging bij als de klacht intern wordt doorgerout naar een technische afdeling die niks meer van zich laat horen. Verder is de klantenservice wel netjes en accuraat.
Advies aan hollandsnieuwe. Zorg dat je dit goed regelt. Dit is slechte reclame en zorgt ervoor dat je minder nieuwe klanten krijgt. Systeem van terugbellen is niet ideaal maar acceptabel. Maar daar hoort wel goede opvolging bij als de klacht intern wordt doorgerout naar een technische afdeling die niks meer van zich laat horen. Verder is de klantenservice wel netjes en accuraat.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Beste Maartenxn,
Graag wil ik je helpen zodat je zo snel mogelijk alsnog de juiste simkaart in huis hebt. Kun je mij in een privebericht je gegevens toesturen?
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Graag wil ik je helpen zodat je zo snel mogelijk alsnog de juiste simkaart in huis hebt. Kun je mij in een privebericht je gegevens toesturen?
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Bedankt voor het aanbod van HollandsNieuwe . Hoe stuur ik een privebericht?
Maarten
Maarten
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Inmiddels gevonden...kortom bericht is verstuurd aan Hollandsnieuwe op dit adres.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Beste Maarten,
Ik heb je privebericht ontvangen. We hebben ook het hoofdkantoor op de hoogte gesteld van de problemen. Zij hebben vanmiddag twee nieuwe simkaarten verstuurd. Je zou dus morgen of uiterlijk maandag een simkaart met het juiste nummer moeten ontvangen. We zullen je hier ook telefonisch nog van op de hoogte stellen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Ik heb je privebericht ontvangen. We hebben ook het hoofdkantoor op de hoogte gesteld van de problemen. Zij hebben vanmiddag twee nieuwe simkaarten verstuurd. Je zou dus morgen of uiterlijk maandag een simkaart met het juiste nummer moeten ontvangen. We zullen je hier ook telefonisch nog van op de hoogte stellen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
ik ben degene wiens sim kaart maarten heeft gekregen. het nummer wat hier op is gezet is al 8 jaar in mijn bezit. vervelend voor hem, hij wordt gebeld door mensen die mij te pakken willen krijgen.
nog vervelender voor mij;
-maarten belt op mijn kosten.
-ik kan niet bellen want heb geen actieve simkaart. heb tijdelijk een prepaid nummer, hier zijn behoorlijk wat kosten aan verbonden.
-mensen kunnen mij niet bereiken op mijn eigen nummer.
-ik kan geen bankzaken doen, daar heb ik een telnr voor nodig.
hollandsnieuwe is inmiddels al meer dan een week op de hoogte van hun fout, maar weigert dit te herstellen door mij mijn simkaart terug te geven. daarvoor al een maand bezig geweest contact met ze op te nemen, voelde aankomen dat ze iets verkeerds hadden gedaan, maar geen succes.
wil eigenlijk contract ontbinden maar ben bang dat ik mijn nummer alsnog kwijt ben.
nog vervelender voor mij;
-maarten belt op mijn kosten.
-ik kan niet bellen want heb geen actieve simkaart. heb tijdelijk een prepaid nummer, hier zijn behoorlijk wat kosten aan verbonden.
-mensen kunnen mij niet bereiken op mijn eigen nummer.
-ik kan geen bankzaken doen, daar heb ik een telnr voor nodig.
hollandsnieuwe is inmiddels al meer dan een week op de hoogte van hun fout, maar weigert dit te herstellen door mij mijn simkaart terug te geven. daarvoor al een maand bezig geweest contact met ze op te nemen, voelde aankomen dat ze iets verkeerds hadden gedaan, maar geen succes.
wil eigenlijk contract ontbinden maar ben bang dat ik mijn nummer alsnog kwijt ben.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Beste dhap,
Zoals we hierboven aangegeven hebben zijn er voor het weekend twee nieuwe simkaarten verstuurd waarmee de problemen opgelost moeten zijn. Graag hoor ik of deze aangekomen is, je zult deze uiterlijk morgen ontvangen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Zoals we hierboven aangegeven hebben zijn er voor het weekend twee nieuwe simkaarten verstuurd waarmee de problemen opgelost moeten zijn. Graag hoor ik of deze aangekomen is, je zult deze uiterlijk morgen ontvangen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
hollandsnieuwe,
postbode is geweest, maar GEEN simkaart van jullie. krijg het idee dat jullie liegen. wat is nu jullie oplossing voor het probleem? staat mijn eigen nummer waarvoor ik betaal op de simkaart die jullie mij beloven? I hoop het, anders is het verspilde moeite.
waarom gaan jullie niet voor de makkelijke en meest logische oplossing, namelijk mijn eigen simkaart naar mij laten opsturen?
waarom reageren jullie niet op berichten die gestuurd zijn naar jullie klantenservice?
hoe willen jullie mij en maarten compenseren?
postbode is geweest, maar GEEN simkaart van jullie. krijg het idee dat jullie liegen. wat is nu jullie oplossing voor het probleem? staat mijn eigen nummer waarvoor ik betaal op de simkaart die jullie mij beloven? I hoop het, anders is het verspilde moeite.
waarom gaan jullie niet voor de makkelijke en meest logische oplossing, namelijk mijn eigen simkaart naar mij laten opsturen?
waarom reageren jullie niet op berichten die gestuurd zijn naar jullie klantenservice?
hoe willen jullie mij en maarten compenseren?
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
SIM kaart is aangekomen bij HN klant maarten. En ja ook nog het goede telefoonnummer. Ingangsdatum is blijkbaar wel opnieuw bepaald. Ik zit nu nog met een simkaart die van HN klant Daan is.de vraag is wat moet ik hiermee. Heeft HN klant Daan al een nieuwe chipkaart? Wordt deze sim kaart die ik in mijn bezit heb geblokkeerd? Moet ik deze sim maar versturen naar hn klant daan?
Daan?.. In ieder geval sterkte.. Mijn probleem is opgelost. Nu die van jou nog.
Nog wat tips voor hn.
1. Introduceer miicro sim voor oa iphone gebruikers, dit scheelt wat knipwerk
2. introduceer de dual sim .. Mooie als je een ipad en een iphone hebt ..
Pluspunten hn
1. Eerlijke beltarieven. Ook buiten je bundel bellen tegen hetzelfde tarief.
2. Iphone is volgens mij als hotspot te gebruiken...ik ga het binnekort uitproberen. volgens HN mag dit.
3. Nette tarieven bij buiten je bundel bellen
Internet.
Volgens mij is limiet veranderd van 1 gig naar 500 mb voor 10 euro per maand ..
Afrekenen per sessie per 100 kb....dit kan ongunstig uitpakken bij veel kleine sessies. Waarom niet afrekenen per 1 kb. Bij veel accounts en vaak ophalen kan dit heel hard gaan.
Daan?.. In ieder geval sterkte.. Mijn probleem is opgelost. Nu die van jou nog.
Nog wat tips voor hn.
1. Introduceer miicro sim voor oa iphone gebruikers, dit scheelt wat knipwerk
2. introduceer de dual sim .. Mooie als je een ipad en een iphone hebt ..
Pluspunten hn
1. Eerlijke beltarieven. Ook buiten je bundel bellen tegen hetzelfde tarief.
2. Iphone is volgens mij als hotspot te gebruiken...ik ga het binnekort uitproberen. volgens HN mag dit.
3. Nette tarieven bij buiten je bundel bellen
Internet.
Volgens mij is limiet veranderd van 1 gig naar 500 mb voor 10 euro per maand ..
Afrekenen per sessie per 100 kb....dit kan ongunstig uitpakken bij veel kleine sessies. Waarom niet afrekenen per 1 kb. Bij veel accounts en vaak ophalen kan dit heel hard gaan.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Beste Maarten en Daan,
Ik heb het hoofdkantoor laten uitzoeken waarom de simkaart bij Daan niet aangekomen is. De oude simkaart die Maarten in het bezit heeft kan weggegooid worden en is inmiddels geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt wanneer er een update van het hoofdkantoor komt.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Ik heb het hoofdkantoor laten uitzoeken waarom de simkaart bij Daan niet aangekomen is. De oude simkaart die Maarten in het bezit heeft kan weggegooid worden en is inmiddels geblokkeerd om misbruik te voorkomen. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt wanneer er een update van het hoofdkantoor komt.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hollandsnieuwe,
jullie zijn nog steeds aan het liegen. mijn sim is niet geblokkeerd maar werkt nog steeds, maarten heeft de telefoon inmiddels uitgezet; ik krijg gewoon mijn voicemail.
ik heb jullie genoeg kansen gegeven om mij mijn simkaart op te laten sturen. jullie weigeren echter mee te werken.
daarbij blijven jullie nog steeds in gebreke en liegen over de stand van zaken. ik zie geen andere oplossing dan rechtsbijstand in te schakelen, om mijn geld en mijn telefoonnummer terug te krijgen.
ik ben door jullie incapabiliteit noodgedwongen om met een prepaid kaart te bellen a 40 cent per minuut. ook deze kosten zal ik op jullie verhalen.
jullie zijn nog steeds aan het liegen. mijn sim is niet geblokkeerd maar werkt nog steeds, maarten heeft de telefoon inmiddels uitgezet; ik krijg gewoon mijn voicemail.
ik heb jullie genoeg kansen gegeven om mij mijn simkaart op te laten sturen. jullie weigeren echter mee te werken.
daarbij blijven jullie nog steeds in gebreke en liegen over de stand van zaken. ik zie geen andere oplossing dan rechtsbijstand in te schakelen, om mijn geld en mijn telefoonnummer terug te krijgen.
ik ben door jullie incapabiliteit noodgedwongen om met een prepaid kaart te bellen a 40 cent per minuut. ook deze kosten zal ik op jullie verhalen.
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hollandsnieuwe,
het enige wat jullie hoeven te doen is mijn simkaart NIET BLOKKEREN. en aan maarten vragen of hij hem naar mij wilt opsturen. en dan nog een vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt door jullie onkunde.
wat zeggen jullie ervan?
het enige wat jullie hoeven te doen is mijn simkaart NIET BLOKKEREN. en aan maarten vragen of hij hem naar mij wilt opsturen. en dan nog een vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt door jullie onkunde.
wat zeggen jullie ervan?
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hollands nieuwe heeft inderdaad mijn probleem (maarten) opgelost. Maar daan heeft gelijk. De sim kaart van daan die ik mijn bezit heb met telefoonnummer eindigend op 743 doet het dus nog steeds. Ik heb dat geprobeerd op verzoek van Daan met wie ik ondertussen al heel wat mailverkeer heb gehad.
Daan kan dus steeds niet bellen en smeekt me om zijn sim kaart op te sturen omdat HN nog steeds niet zijn probleem heeft opgelost. Het is natuurlijk van de gekke dat ik een probleem van een andere HN klant daan moet gaan oplossen. Het aparte is ook dat ik nu volledig communiceer via tros radar. Kortom wat er staat van HN klopt dus niet. De sim van daan doet het dus nog steeds en is niet geblokkeerd zoals HN zegt. Kortom bel me gewoon op mijn nummer en ik ben gewoon bereid om de sim op te sturen maar wel na akkooord van HN. Ik heb geen zin in gedoe achteraf. Gedoe in de zin van dat de kosten achteraf op mij verhaald worden omdat ok gebeld zou hebben met de sim van daan.
KORTOM de noodkreed...LOS HET PROBLEEM VAN DE ANDERE HN KLANT DAAN OP !!!! ik ben bereid om deze op te sturen. Maar wel na akkooord van HN!!!
Ik zal deze mail ook persoonlijk versturen met de exacte gegevens
Daan kan dus steeds niet bellen en smeekt me om zijn sim kaart op te sturen omdat HN nog steeds niet zijn probleem heeft opgelost. Het is natuurlijk van de gekke dat ik een probleem van een andere HN klant daan moet gaan oplossen. Het aparte is ook dat ik nu volledig communiceer via tros radar. Kortom wat er staat van HN klopt dus niet. De sim van daan doet het dus nog steeds en is niet geblokkeerd zoals HN zegt. Kortom bel me gewoon op mijn nummer en ik ben gewoon bereid om de sim op te sturen maar wel na akkooord van HN. Ik heb geen zin in gedoe achteraf. Gedoe in de zin van dat de kosten achteraf op mij verhaald worden omdat ok gebeld zou hebben met de sim van daan.
KORTOM de noodkreed...LOS HET PROBLEEM VAN DE ANDERE HN KLANT DAAN OP !!!! ik ben bereid om deze op te sturen. Maar wel na akkooord van HN!!!
Ik zal deze mail ook persoonlijk versturen met de exacte gegevens
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Beste Daan,dhap schreef:Hollandsnieuwe,
het enige wat jullie hoeven te doen is mijn simkaart NIET BLOKKEREN. en aan maarten vragen of hij hem naar mij wilt opsturen. en dan nog een vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt door jullie onkunde.
wat zeggen jullie ervan?
Inmiddels hebben we per privebericht gereageerd op je vragen en zien daar graag je reactie tegemoet.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Wat een puinbak!
Je kunt beter helemaal stoppen met HN. Bij elk telefooncontact krijg ik de opmerking dat ik haperend te verstaan ben. Dan bellen ze me maar op mijn vaste nummer, maar dat is de bedoeling natuurlijk niet, ik wil gewoon verstaanbaar bereikbaar zijn.
Hopeloos die verbindingen met HN, elke dag weer slechte verbindingen en ook vaak gewoon onbereikbaar tijdens spitsuur.
Ik wil graag van mijn overeenkomst af met nummerbehoud. Heb geen zin om al mijn kaartjes weer te veranderen en iedereen op de hoogte te brengen van een nieuw mobiel nummer.
Hollandsnieuwe doe er wat aan: of een goed en betrouwbaar netwerk of de overeenkomst ontbinden wegens non-conformiteit! met nummerbehoud. Werk mee met ontevreden klanten!
Je kunt beter helemaal stoppen met HN. Bij elk telefooncontact krijg ik de opmerking dat ik haperend te verstaan ben. Dan bellen ze me maar op mijn vaste nummer, maar dat is de bedoeling natuurlijk niet, ik wil gewoon verstaanbaar bereikbaar zijn.
Hopeloos die verbindingen met HN, elke dag weer slechte verbindingen en ook vaak gewoon onbereikbaar tijdens spitsuur.
Ik wil graag van mijn overeenkomst af met nummerbehoud. Heb geen zin om al mijn kaartjes weer te veranderen en iedereen op de hoogte te brengen van een nieuw mobiel nummer.
Hollandsnieuwe doe er wat aan: of een goed en betrouwbaar netwerk of de overeenkomst ontbinden wegens non-conformiteit! met nummerbehoud. Werk mee met ontevreden klanten!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 feb 2013 15:54
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hoi Maarten, heb jij nog geprobeerd om je iPhone als hotspot te gebruiken? Mij lukt het niet meer sinds ik een abonnement bij hollandsnieuwe heb. Voordien - bij Telfort - lukte het wel. Ik heb de klantenservice van HN al gevraagd maar nog geen antwoord. Alvast bedankt voor je reactie,Maartenxn schreef:
Pluspunten hn
1. Eerlijke beltarieven. Ook buiten je bundel bellen tegen hetzelfde tarief.
2. Iphone is volgens mij als hotspot te gebruiken...ik ga het binnekort uitproberen. volgens HN mag dit.
3. Nette tarieven bij buiten je bundel bellen
Paul
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 25 sep 2011 21:49
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Blijkbaar maken ze bij HN meer van dit soort fouten.
Ik ben al een maand aan het proberen 2 nummers die op mijn naam staan te scheiden.
Ondertussen hebben ze het voor elkaar gekregen om 1 van de 2 nummers aan iemand anders zijn
emailadres te linken.
Als ik dan doorgeef dat ze een fout maken krijg ik deze reactie;
Het telefoonnummer ........dat je hebt opgegeven staat onder een andere naam, ander emailadres, etc. Sinds wanneer heb je het nummer .......? En heb je enig idee hoe het komt dat dit nummer onder een andere naam staat?
Lijkt nergens op, moet ik nu hun werk gaan doen ?
Trouwens wel tevreden over het hele bellen met HN.
Alleen de klantenservice maakt er een zootje van.
Heb ondertussen trouwens ook contact gezocht de persoon op wiens naam mijn nummer nu staat.
Hij snapt er ook niets van.
Ik ben al een maand aan het proberen 2 nummers die op mijn naam staan te scheiden.
Ondertussen hebben ze het voor elkaar gekregen om 1 van de 2 nummers aan iemand anders zijn
emailadres te linken.
Als ik dan doorgeef dat ze een fout maken krijg ik deze reactie;
Het telefoonnummer ........dat je hebt opgegeven staat onder een andere naam, ander emailadres, etc. Sinds wanneer heb je het nummer .......? En heb je enig idee hoe het komt dat dit nummer onder een andere naam staat?
Lijkt nergens op, moet ik nu hun werk gaan doen ?
Trouwens wel tevreden over het hele bellen met HN.
Alleen de klantenservice maakt er een zootje van.
Heb ondertussen trouwens ook contact gezocht de persoon op wiens naam mijn nummer nu staat.
Hij snapt er ook niets van.
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
Hallo Popbizzart,
Bedankt voor het bericht, wat vervelend dat het scheiden van de abonnementen niet juist is verlopen.
Zou je ons een privé bericht willen sturen met de telefoonnummers waar het om gaat? Dan zoek ik het voor je uit.
Groeten,
hollandsnieuwe
Bedankt voor het bericht, wat vervelend dat het scheiden van de abonnementen niet juist is verlopen.
Zou je ons een privé bericht willen sturen met de telefoonnummers waar het om gaat? Dan zoek ik het voor je uit.
Groeten,
hollandsnieuwe
popbizzart schreef:Blijkbaar maken ze bij HN meer van dit soort fouten.
Ik ben al een maand aan het proberen 2 nummers die op mijn naam staan te scheiden.
Ondertussen hebben ze het voor elkaar gekregen om 1 van de 2 nummers aan iemand anders zijn
emailadres te linken.
Als ik dan doorgeef dat ze een fout maken krijg ik deze reactie;
Het telefoonnummer ........dat je hebt opgegeven staat onder een andere naam, ander emailadres, etc. Sinds wanneer heb je het nummer .......? En heb je enig idee hoe het komt dat dit nummer onder een andere naam staat?
Lijkt nergens op, moet ik nu hun werk gaan doen ?
Trouwens wel tevreden over het hele bellen met HN.
Alleen de klantenservice maakt er een zootje van.
Heb ondertussen trouwens ook contact gezocht de persoon op wiens naam mijn nummer nu staat.
Hij snapt er ook niets van.
Re: Hollandsnieuwe onderneemt geen actie na foute sim
En hij blijft maar zeuren over zijn Prive Berichten......
Ha ha, hij houdt iedereen voor het lapje...ongelooflijk..
Ha ha, hij houdt iedereen voor het lapje...ongelooflijk..