LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kitchenonline.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
white1980

Kitchenonline.nl

Ongelezen bericht door white1980 »

Wilde een koelkast online kopen bij kitchenonline.nl
Hier kwam ik via beslist.nl terecht.

Telefonisch werd er verteld dat ik de koelkast vrijdag 25 januari 2013 zou krijgen, wanneer ik de bestelling op 17 januari 2013 plaatste.
Dat is de leverdatum naar de maandag daarna verplaatst.
Maandag kon niet dus het werd de volgende dag op dinsdag.
Dinsdag heb ik mijn zwager laten wachten in mijn huis omdat ik gewoon weer moest werken. Er is niemand gekomen en ik heb een afleverbewijs gekregen.
Wanneer ik opheldering vroeg, zei kitchenonline.nl dat de koelkast uitgeleverd was en transportbedrijf Fiege zei dat de bezorgers aan mijn deur zijn geweest en dat er niemand was.
Even later bleek de koelkast manco. Nog even later bleek die rit nooit plaats te hebben gevonden.

Vrijdag 1 februari 2013 was het volgende moment dat ik mijn koelkast kon krijgen. Mijn zwager wacht weer en ik krijg een mail met het bericht dat de koelkast op maandag 4 februari 2013 bezorgd zou worden.
Mijn zwager had ik verteld dat hij niet meer hoefde te wachten ging weg. Even later stonden er 2 bezorgers voor mijn deur. Zij wachtten ca. 10 minuten totdat mijn zwager was gearriveerd. Toen was de conclusie dat de koelkast niet naar binnen kon omdat mijn schoenenkast in de weg stond. Mijn zwager wilde met de elektrische schroeftol binnen 2 minuten 2 schroeven loshalen en de kast opzij zetten.
Daar hadden de bezorgers geen tijd voor en stelden voor de koelkast buiten te laten.
Er ontstond een discussie waarbij de bezorgers koelkast weer mee wilden nemen en mijn zwager aan de koelkast tegenhield met het dringende verzoek te wachten. Wanneer mijn zwager dat deed hebben de twee bezorgers mijn zwager fysiek aangevallen waar mijn vrouw en zoon van nog geen 2 bij waren.
De bezorgers voelden de brei al hangen en gingen naar de politie met het verhaal dat mijn zwager de twee bezorgers bedreigde met een mes. Zij hebben geen aangifte gedaan, want anders hadden zij meineed gepleegd.

De bezorgers hebben de koelkast hardhandig met stoten en vallen weer meegenomen.

Ik ben er helemaal klaar mee en wilde mijn geld terug.
Het bedrijf is zodanig administratief beperkt dat zij binnen een fatsoenlijke tijd het geld terug kunnen geven.
Sterker nog, ik heb mijn geld nog niet terug.

Elif1987

Re: Kitchenonline.nl

Ongelezen bericht door Elif1987 »

Zet je rechtsbijstand erop! Schandalige praktijken, zo ga je niet met je klanten om!
Je staat echt wel in je recht en ik zou nog meer eisen dan alleen je geld terug. Alleen die ellende al die je nu gehad hebt..succes.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

white1980 schreef:... en transportbedrijf Fiege zei dat de bezorgers aan mijn deur zijn geweest en dat er niemand was.

Er ontstond een discussie waarbij de bezorgers koelkast weer mee wilden nemen en mijn zwager aan de koelkast tegenhield met het dringende verzoek te wachten. Wanneer mijn zwager dat deed hebben de twee bezorgers mijn zwager fysiek aangevallen waar mijn vrouw en zoon van nog geen 2 bij waren.
De bezorgers voelden de brei al hangen en gingen naar de politie met het verhaal dat mijn zwager de twee bezorgers bedreigde met een mes. Zij hebben geen aangifte gedaan, want anders hadden zij meineed gepleegd.

De bezorgers hebben de koelkast hardhandig met stoten en vallen weer meegenomen.
Eigenlijk is transportbedrijf Fiege degene die hier aan de schandpaal hoort.

Hopelijk zoekt kitchenonline dit tot op de bodem uit.

Adje W

Ongelezen bericht door Adje W »

Ben normaal niet zo van het klagen op internet maar ook wij hebben een zeer negatieve ervaring met kitchen online.

Koelkast gekocht.
Verschrikkelijke lompe bezorging (stoten tegen kozijnen) Pinautomaat deed het niet. Uiteraard hadden we geen cash in huis (omdat we konden pinnen) en toen werd de koeler maar weer meegenomen.

Gebeld met Kitchen online. Een Eric nam de telefoon op en schoffeerde ons nog even telefonisch dat we extra kosten zouden maken omdat ze twee keer moesten bezorgen. Daar stonden we dan met onze pinpas in de hand en een defecte pinautomaat.

Uiteraard hebben we de koeler maar geannuleerd en hem elders gekocht. Inmiddels weet ik ook dat kitchenonline van Mandemakers keukens is. Onvoorstelbaar dat dit nog kan. Het was eens maar nooit meer!

Gesloten