LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sarista senseo

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
kokka

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door kokka »

het zou mij niet verbazen als ze binnenkort met glazen beanfunnels komen, die zijn niet zo makkeklijk om te bouwen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:Ze zullen er wel patent op hebben voor jaar of tien.
Had nespresso ook.patent was nog geen dag verlopen of DE kwam met cups
Lijkt me zoals het met medicijnen gaat. Trouwens, leuke woordspeling:
DE Cups; klinkt als maat bloemkool :lol:

yaden3107

Ongelezen bericht door yaden3107 »

philips zou mij terug bellen.
nu 2 dagen verder
ze hebben het druk met dit ontkalkingsprobleem.
miskoop van de eeuw hahaha

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

kokka schreef:het zou mij niet verbazen als ze binnenkort met glazen beanfunnels komen, die zijn niet zo makkeklijk om te bouwen.
nou idd! zou daar ook niet gek van staan te kijken....of ?helemaal van plastic dat ze niet open te krijgen meer zijn,dus helemaal 1stuk gedicht...
dit kost ze geld,willen ze niet

@tenormin..

ja hey carnaval sfeer ben je ,hele grote bloemkolen :D

PhilipsCare_NL

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Beste Sarista gebruikers op het Tros Radar forum,

Bedankt voor jullie interesse in de Senseo Sarista. We nemen feedback op de Senseo Sarista zeer serieus en zullen jullie commentaar dan ook zeker meenemen.

We willen graag wat informatie met jullie delen. Door middel van een gratis servicebeurt kunnen we de machineinstelling van de Senseo Sarista aanpassen. Hierna hoeft de machine minder vaak ontkalkt te worden en zal de machine minder water gebruiken bij het spoelen zodat de lekbak minder vaak geleegd hoeft te worden. Zo kan er met meer plezier genoten worden van heerlijke, versgemalen bonenkoffie!

Als je hier gebruik van wilt maken bel ons dan op nummer: 0900 202 11 77 (€0,10 p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Wij helpen je graag.

Hartelijke groet – Philips Webcare Team

tenormin

yaden3107 schreef:philips zou mij terug bellen.
nu 2 dagen verder
ze hebben het druk met dit ontkalkingsprobleem.
miskoop van de eeuw hahaha
Krijg jij een service: nog wel op de site. Wel gebruik van maken, als het goed is scheelt je het in ieder geval wat ontkalkingsbeurten. Hoop dat 't "goed komt" met je Sarista Senseo.

yaden3107

harstikke fijn dat jullie reageren heren van philips,
dat betaalnummer heb ik gebeld, ze zouden me terug bellen.
dit is nu 3 dagen geleden ik wacht nog steeds.
volgens mij kun je beter zelf mensen terug bellen, bij philips hebben ze wel tijd om,
het forum af te struinen maar geen tijd om mensen terug te bellen laten we eerlijk zijn is toch,
geen goedkoop koffiezet apparaat dat sarista ding.
op face book ben ik ook heeel veel mensen tegen gekomen die dat apparaat niks vinden allemaal,
dezelfde klacht ontkalking ellende.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

laten we eerlijk zijn is toch,
geen goedkoop koffiezet apparaat dat sarista ding.
In welke commercial beweert Philips of DE dat het een goedkoop apparaat is ?

kokka

PhilipsCare_NL schreef:Beste Sarista gebruikers op het Tros Radar forum,

Bedankt voor jullie interesse in de Senseo Sarista. We nemen feedback op de Senseo Sarista zeer serieus en zullen jullie commentaar dan ook zeker meenemen.

We willen graag wat informatie met jullie delen. Door middel van een gratis servicebeurt kunnen we de machineinstelling van de Senseo Sarista aanpassen. Hierna hoeft de machine minder vaak ontkalkt te worden en zal de machine minder water gebruiken bij het spoelen zodat de lekbak minder vaak geleegd hoeft te worden. Zo kan er met meer plezier genoten worden van heerlijke, versgemalen bonenkoffie!

Als je hier gebruik van wilt maken bel ons dan op nummer: 0900 202 11 77 (€0,10 p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Wij helpen je graag.

Hartelijke groet – Philips Webcare Team
ik hoop niet dat ik ze op ideeën heb gebracht , snel nog een paar van die funnels kopen om om te gaan bouwen voordat ze van glas zijn :lol:

tenormin

ik hoop niet dat ik ze op ideeën heb gebracht , snel nog een paar van die funnels kopen om om te gaan bouwen voordat ze van glas zijn :lol:
Kokka, maak je daar maar helemaal geen zorgen over. Lees het commentaar van yaden maar: ze heeft al 3 dagen geleden contact gehad met het vandaag aangeboden contactpunt van Philips en nog steeds geen antwoord. Dus van vlug werken daar is geen sprake.

PhilipsCare_NL

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Beste yaden3107,

Vervelend dit te horen, dit hoort niet te gebeuren. Zou je in een privébericht even je contactgegevens kunnen sturen, dan gaan we dit uitzoeken.

Excuses voor het ongemak
Philips Webcare

yaden3107

hoera een wonder vandaag gebeld door philips.
dinsdag word mijn sarista opgehaald door een koeriersdienst.
het arme apparaat krijgt een software update.
bij gebruik van 4 a 5 kopjes koffie per dag hoef ik in de toekomst maar 1 x per 4 weken,
te ontkalken nou dat valt mee 1 keer per maand.haha

ik ga er vanuit dat ik mijn sarista nooit meer ziet, want 4 jaar geleden had ik een Senseo waar,
de kabel van kon smelten dus moest hij terug, Philips stuurde een doos, ik dat ding opgestuurd,
na een maand is gaan bellen word er gezegd u heeft uw Senseo al terug er is voor getekend.
klopte als een bus alleen was het adres verkeerd ik moest het maar regelen met tnt.
philips kon niks doen.
dus bij deze vaarwel sarista.

tenormin

yaden3107 schreef:hoera een wonder vandaag gebeld door philips.
dinsdag word mijn sarista opgehaald door een koeriersdienst.
het arme apparaat krijgt een software update.
bij gebruik van 4 a 5 kopjes koffie per dag hoef ik in de toekomst maar 1 x per 4 weken,
te ontkalken nou dat valt mee 1 keer per maand.haha

ik ga er vanuit dat ik mijn sarista nooit meer ziet, want 4 jaar geleden had ik een Senseo waar,
de kabel van kon smelten dus moest hij terug, Philips stuurde een doos, ik dat ding opgestuurd,
na een maand is gaan bellen word er gezegd u heeft uw Senseo al terug er is voor getekend.
klopte als een bus alleen was het adres verkeerd ik moest het maar regelen met tnt.
philips kon niks doen.
dus bij deze vaarwel sarista.
Oei, ga nu niet van het slechtste scenario uit, wonderen bestaan nog steeds. Als die koeriersdienst de Sarista op komt halen kan er misschien nog een sticker op de doos geplakt worden (of bij het apparaat zelf) met grote letters: s.v.p. ditmaal naar het goede adres. Zal voor je duimen dat het goed gaat, dit keer. Succes.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Koffie-apparaat heeft een een software update nodig :shock:

En nou maar hopen dat er geen virus in terecht komt want oh wat zal de koffie dan raar smaken.

Grappig om te constateren dat Philips webcare het heikele onderwerp "funnel bijvullen" hier zorgvuldig ontwijkt.

tenormin

Grappig om te constateren dat Philips webcare het heikele onderwerp "funnel bijvullen" hier zorgvuldig ontwijkt.
Je denkt toch niet dat ze hier een filmpje neerzetten hoe het wel kan voor de gebruiker :lol: . Nou ja, is niet nodig, de filmpjes daarover zijn alom te bezichtigen op Youtube.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tsja, heel sneu om te zien hoe mensen bereid zijn om door de hoepels van beursgenoteerde multinationals te springen (Philips en DE).

Leg de Euroshopper koffiebonen maar alvast klaar want hier gaan we: http://www.youtube.com/watch?v=OnbyS8RnEtk

Doet me allemaal denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=0UQOcpskiho

Er is in 30 jaar tijd ook niks veranderd.
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 15 feb 2013 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Tsja, treurig om te zien hoe mensen bereid zijn om door de hoepels van beursgenoteerde multinationals te springen (Philips en DE)
Vind het meer treurig dat mensen een apparaat kopen waarvan je WEET dat je er dure funnels voor nodig hebt en dan kunstjes uit willen/moeten halen omdat we (te) zuunig zijn.
Koop dan een bonenmachine waar gewoon alles in kan.
Op deze manier is het meer een Ferrari willen rijden maar onderhoud mag alleen bij KwikFit.

kokka

bprosman schreef:
Tsja, treurig om te zien hoe mensen bereid zijn om door de hoepels van beursgenoteerde multinationals te springen (Philips en DE)
Vind het meer treurig dat mensen een apparaat kopen waarvan je WEET dat je er dure funnels voor nodig hebt en dan kunstjes uit willen/moeten halen omdat we (te) zuunig zijn.
Koop dan een bonenmachine waar gewoon alles in kan.
Op deze manier is het meer een Ferrari willen rijden maar onderhoud mag alleen bij KwikFit.
er zijn ook een heleboel mensen die niet beseffen dat die funnels zo duur zijn, tot ze er eentje moeten kopen.

bprosman

er zijn ook een heleboel mensen die niet beseffen dat die funnels zo duur zijn, tot ze er eentje moeten kopen
En die hebben dan ook nog stemrecht :roll:

tenormin

er zijn ook een heleboel mensen die niet beseffen dat die funnels zo duur zijn, tot ze er eentje moeten kopen.
Lijkt me dan meer voor mensen die impulsaankopen doen. Zonder zo'n apparaat ook maar te hebben; bij de super, waar alle koffie soorten staan zie je toch ook de prijs van zo'n klein "potje" wat men met een duur woord funnel noemt.

Gesloten