LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tablet
-
Re: Tablet
Ja mijn simkaart zou erin kunnen.....ja headsetje...voor thuis dan,ga toch echt niet met appeltje in mijn handtas boodschappen doen ihihhi..
Maar goed...ieder voor zich..
Skypen ideaal! Eerlijk is eerlijk,....
Maar goed...ieder voor zich..
Skypen ideaal! Eerlijk is eerlijk,....
bellen met Ipad wat een luxe haharozemarijntje schreef:Weet je ,ik ie me nog niet bellen met mij ipad,hij is wel geschikt...maar...zie me nog niet met dat ding aan me oor zitten....
Nou ja ,je kan ook op luisspreaker zetten.
Maar liep laast op schiphol ,liepen paar echt te bellen aan de oor dat ding...
Nou....lees wel mails
doet me denken aan ik heb email op mijn laptop en bij manlief zijn vaste computer dus komt twee keer binnen,nu vraag ik me af hoe werkt dat met een tablet als ik het daar binnen krijg komt mijn mail dan niet meer binnen op de computers
gr Ayla
-
Ja hoor,komt gewoon binnen als je je account op je tablet activeert/installeert...
Ik heb gmail erop en van apple icloud mail( speciaal van apple),dat gebruik ik nooit! Komt reklame en als je bv een app koopt de specificatie daarop binnen
Maar ideaal,komt op tel,laptop,en ipad binnen,open je het ergens,dan ishet gelezen...
Overal...
Soms hoor je op telefoon je geluidje en kijk je op je tablet en daar bekijk je hem...
Ik heb gmail erop en van apple icloud mail( speciaal van apple),dat gebruik ik nooit! Komt reklame en als je bv een app koopt de specificatie daarop binnen
Maar ideaal,komt op tel,laptop,en ipad binnen,open je het ergens,dan ishet gelezen...
Overal...
Soms hoor je op telefoon je geluidje en kijk je op je tablet en daar bekijk je hem...
oke maar hoorde als je het opent op je tablet je mail komt het niet op je computer meer bedoel de zelfde email dan zodat ik het ook opmijn vaste computer hebtrozemarijntje schreef:Ja hoor,komt gewoon binnen als je je account op je tablet activeert/installeert...
Overal...
-
Ja hoor ,alleen hij is geopend...
Ik heb bv gemail account.staan op mijn ipad,tel en laptop...
Open ik hem op mijn telefoon dan blijft hij gewoon staan...en kan je overal lezen..
Let wel,ik weet niet hoe het werkt met vaste accounts ,dus bv je account van?upc kpn?
Maar dan nog blijft je mail in je box staan,is niet verdwenen...
Open ik hem op mijn telefoon dan blijft hij gewoon staan...en kan je overal lezen..
Let wel,ik weet niet hoe het werkt met vaste accounts ,dus bv je account van?upc kpn?
oke dank je wel probeer het uit zo dra ik er een gekocht hebrozemarijntje schreef:Ja hoor ,alleen hij is geopend...
-
rozemarijntje schreef:
hay rozemarijntje wil je een PB sturen maar lukt niet vandaar hier mijn vragen je mag ze best per pb beantwoorden
we zijn er uit en hebben een Galaxy Tab 2 10.1 een prachtig tablet en kan er inmiddels wel wat mee maar echtgenoot wil bepaalde Aps en oke dat kan nu loop ik op bepaalde dingen aan en vind het best eng dus hier komt het
1 Netwerkcommmunicatie applicatie mag sockets plaatsen wat zijn dat ?
2 volledie internet toegang applicatie man naar USB opslag schrijven?
3 meldingen van ons virussysteem McAfee er bij gekocht geeft aan waarschuwing
Automatische back up is uitgeschakeld uw kunt ONLINE authomatische back uo van uw gegevens maken
4 bij sommige aps moet je accoord gaan dat ze kunnen beschikken over alle gegevens
schrik hier nog al van betekend dat als ik een aps er op zet dat dan een derde in mijn gegevens kunnen kijken,als je kranten aps er op zet is het hetzelfde
weet het zijn een hoop vragen hoop dat je mij daar bij kan helpen zodat ik met plezier mijn tablet kan gebruiken en natuurlijk manlief
groetjes Bianca
Hangt helemaal van je emailprovider af. Als deze imap ondersteund is het geen probleem. Als hij alleen pop3 ondersteund, dan heb je een probleem. Je krijgt dan verschillen in emails op het ene apparaat in vergelijking met het andere. Providers als hotmail, gmail en yahoo ondersteunen imap (of een equivalent). Maar veel internet providers zoals ziggo, kpn, upc niet.bianca37 schreef:oke maar hoorde als je het opent op je tablet je mail komt het niet op je computer meer bedoel de zelfde email dan zodat ik het ook opmijn vaste computer hebtrozemarijntje schreef:Ja hoor,komt gewoon binnen als je je account op je tablet activeert/installeert...
Overal...
Nog even een update we hebben sinds twee weken een samsung galaxy tab 2 gekocht en zijn er heel blij mee kan er heel veel mee en werkt erg prettig
dank jullie wel voor jullie tips en advies
groetjes Bianca
dank jullie wel voor jullie tips en advies
groetjes Bianca