LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geroyeerd bij KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
.amsterdammer

Geroyeerd bij KPN

Ongelezen bericht door .amsterdammer »

Enige tijd geleden (ruim een jaar) had ik wat problemen met KPN. Mijn KPN Flexibel abonnement werd opgeschort door KPN zelf.
Het begon ermee dat ik verhuisd was en dit aan hen had doorgegeven. Toen een automatische incasso niet gelukt was, zou men mij op de hoogte hebben gebracht per brief. Deze heb ik niet ontvangen omdat de adreswijziging niet was verwerkt bij hun. Dus ik werd afgesloten door KPN. Toen ik hoorde van de openstaande rekening van 60 euro, had ik deze nog dezelfde dag overgemaakt. Maar ze zeiden dat ik daarmee dus te laat was en ze mijn abonnement hebben opgeschort.

Ze wilden nog wel dat ik de rest van de maanden ineens betaald. Kwam neer op 250 euro. Ik weigerde dat en had aangegeven dat de fout bij hun lag aangezien ze mijn adreswijziging niet hadden doorgevoerd. Ik had er toen dus niks meer van gehoord. Ik had er zelfs de rechtsbijstand op gezet, maar omdat ik verder niet meer hoorde van KPN had ik het maar gelaten voor wat het was.

Maar nu voel je hem vast aankomen... Ik kreeg vandaag een brief van een bedrijfje 'Vesting Finance' of ik binnen 5 dagen 350 euro wil neertellen voor KPN.

KPN is gewoon echt niet te bereiken. Op mijn aangetekende brief met mijn klacht was nooit een reactie gekomen. Als je belt krijg je studenten die ergens in een extern callcenter zitten. De enige manier om een klacht in te dienen is via het postadres, maar als ze daar al niet op reageren...

Iemand ervaringen met een dergelijke situatie?

koenfrjentsjer

Re: Geroyeerd bij KPN

Ongelezen bericht door koenfrjentsjer »

Wat je kunt doen is deze brief, met een uiterste datum waarin KPN moet reageren( wel een reele datum +/- 12 tot 15 werkdagen, aangetekend verzenden. Een kopie van deze brief richting Vesting Finance + een begeleidend schrijven( met uiterste datum) waarin je de situatie uitlegt. Vaak geven ze je dan wel wat extra tijd.

succes ermee!

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ze durven wel daar bij KPN

0800 -0115 voor als je nog wilt bellen.

.amsterdammer

Een erg late reactie, maar intussen veel veranderd aan de zaak.

Ik heb na het openen van dit topic een privebericht ontvangen via het forum van Vesting Finance waarin ze aanboden naar mijn klacht te kijken. Dus ik had het e.e.a. doorgestuurd naar ze, brief ontvangen dat ik nog een klachtnummer moest toesturen. Na een maandje niks van het incassobureau gehoord te hebben er nog eens achteraan gebeld, toen bleken ze m'n e-mail niet ontvangen te hebben met mijn klacht. Maar die telefoniste was wel van mening, zonder m'n klacht gelezen te hebben, dat het allemaal mijn eigen schuld was. Maar na enig aandringen van mijn kant toch zover dat ze mijn klacht richting KPN op ging sturen.

Dus enkele dagen later (we hebben het hier nog over oktober 2012) de bevestiging gekregen dat ze mijn klacht zouden gaan neerleggen bij KPN.

Sindsdien niets meer van vernomen, tot er gisterenavond een brief van KPN was binnengekomen. Hierin werd vanuit KPN excuses aangeboden voor de late reactie, wat zou komen doordat het incassobureau lang heeft gewacht om mijn klacht door te zetten.
Maar goed, vanwege de redenen die ik had aangegeven en omdat het zolang heeft geduurd, hebben ze de rekening op zich genomen en hoef ik dus niets meer te betalen. De reeds betaalde kosten die ik al had overgemaakt naar het incassobureau, krijg ik terug.

Dus ik ben wel erg blij dat ik een reactie heb ontvangen van KPN zelf en dat ze toch nog met een goede oplossing zijn gekomen! :D

maandelijks

Ongelezen bericht door maandelijks »

.amsterdammer schreef:Een erg late reactie, maar intussen veel veranderd aan de zaak.

Ik heb na het openen van dit topic een privebericht ontvangen via het forum van Vesting Finance waarin ze aanboden naar mijn klacht te kijken. Dus ik had het e.e.a. doorgestuurd naar ze, brief ontvangen dat ik nog een klachtnummer moest toesturen. Na een maandje niks van het incassobureau gehoord te hebben er nog eens achteraan gebeld, toen bleken ze m'n e-mail niet ontvangen te hebben met mijn klacht. Maar die telefoniste was wel van mening, zonder m'n klacht gelezen te hebben, dat het allemaal mijn eigen schuld was. Maar na enig aandringen van mijn kant toch zover dat ze mijn klacht richting KPN op ging sturen.

Dus enkele dagen later (we hebben het hier nog over oktober 2012) de bevestiging gekregen dat ze mijn klacht zouden gaan neerleggen bij KPN.

Sindsdien niets meer van vernomen, tot er gisterenavond een brief van KPN was binnengekomen. Hierin werd vanuit KPN excuses aangeboden voor de late reactie, wat zou komen doordat het incassobureau lang heeft gewacht om mijn klacht door te zetten.
Maar goed, vanwege de redenen die ik had aangegeven en omdat het zolang heeft geduurd, hebben ze de rekening op zich genomen en hoef ik dus niets meer te betalen. De reeds betaalde kosten die ik al had overgemaakt naar het incassobureau, krijg ik terug.

Dus ik ben wel erg blij dat ik een reactie heb ontvangen van KPN zelf en dat ze toch nog met een goede oplossing zijn gekomen! :D
Gefeliciteerd dus beter pas juichen als je het geld binnen hebt.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Realiseer je je wel goed dat je die KPN brief minimaal 5 jaar heel erg goed moet bewaren? Grote kans dat je weer gelazer krijgt.

Moedt

Ongelezen bericht door Moedt »

.amsterdammer schreef:

Dat klinkt wel heel erg onderdanig hoor.
KPN maakt jou het leven zuur en als KPN na al die jaren een brief stuurt met de mededeling dat zij fout zaten ben je nog blij met KPN ook?
Ik zou eerder denken aan een fikse schadevergoeding.

.amsterdammer

Moedt schreef:
.amsterdammer schreef:

Dat klinkt wel heel erg onderdanig hoor.
KPN maakt jou het leven zuur en als KPN na al die jaren een brief stuurt met de mededeling dat zij fout zaten ben je nog blij met KPN ook?
Ik zou eerder denken aan een fikse schadevergoeding.
Ik ben al hartstikke blij met de uitkomst hiervan. Zoiets gaat me alleen maar meer tijd kosten dan dat het aan geld gaat opleveren. Plus dat het me in eerste instantie meer ging om een reactie van KPN.

Gesloten