LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gouden Ei krasloten

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
harrie masch

Gouden Ei krasloten

Ongelezen bericht door harrie masch »

Hallo Antoinette,

Zou U zo vriendelijk willen zijn om een keer aandacht te schenken aan het gouden ei krasloterij in uw programma? De laatste maanden wordt hier intensief reclame voor gemaakt op radio en tv. Je zou 25.000 euro kunnen winnen. Nu heb ik de laatste drie weken voor meer dan 30 euro van deze gouden ei krasloten gekocht en heb nog helemaal niks gewonnen. Laat staan die prijs van 25.000 euro. Ik vraag me af voor hoeveel geld ik loten moet kopen om die hoofdprijs te verzilveren. Is deze loterij wel helemaal eerlijk?

Jan1

Re: Gouden Ei krasloten

Ongelezen bericht door Jan1 »

Laat je toch niet uitlachen, de kans op hoofdprijs: 0,000029% - 0,00027%

Ad Verkaad

Re: Gouden Ei krasloten

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

harrie masch schreef:Hallo Antoinette,

Zou U zo vriendelijk willen zijn om een keer aandacht te schenken aan het gouden ei krasloterij in uw programma? De laatste maanden wordt hier intensief reclame voor gemaakt op radio en tv. Je zou 25.000 euro kunnen winnen. Nu heb ik de laatste drie weken voor meer dan 30 euro van deze gouden ei krasloten gekocht en heb nog helemaal niks gewonnen. Laat staan die prijs van 25.000 euro. Ik vraag me af voor hoeveel geld ik loten moet kopen om die hoofdprijs te verzilveren. Is deze loterij wel helemaal eerlijk?
Als je alle loten koopt, heb je gegarandeerd de hoofdprijs!

Gesloten