LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ladela verkeerde pijzen??

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
XroanneX
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2013 11:44

Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door XroanneX »

Ik heb ladela gebeld voor prijsopgave van een tienerkamer, dit ivm de reistijd. Ik heb de prijs gekregen van een complete tienerkamer dit was afhaalprijs excl. lattenbodem en matras. Deze opgave heb ik per mail ontvangen.
Ik heb daarna nog een keer gemaild voor de prijzen apart omdat de tienerkamer ook in aparte delen te verkrijgen waren. Ik heb hierbij de artikelnummers vermeld en weer kreeg ik netjes de prijzen terug van de aprte onderdelen. Daarna heb ik gebeld of het artikel in de winkel aanwezig was, dat was dus niet het geval maar we konden komen kijken naar andere slaapkamers van dezelfde fabrikant, zodat we toch in ieder geval de kwaliteit van de fabrikant konden zien. De kwaliteit vonden we prima dus we wilden graag de tienerkamer bestellen. Kwam de tienerkamer opeens op €600,- duurder uit!!! Kan dit zomaar?? :?: :roll:

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door Rim69 »

Met een dure lattenbodem en matras en ook nog eens de bezorgkosten kan het.

XroanneX
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2013 11:44

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door XroanneX »

Nee, het gaat om de tienerkamer excl. matras en lattenbodem en het zijn ophaalprijzen dus we gaan het ophalen :(

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dan is er ergens iets verkeerd gegaan :wink: . Ik zou de winkel vragen om opheldering.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Als u nu andere meubels wilt kopen dan de meubels waarvan u een opgave heeft, kan de prijs inderdaad verschillen.
Da's toch niet zo gek?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door crazyme »

XroanneX schreef:De kwaliteit vonden we prima dus we wilden graag de tienerkamer bestellen. Kwam de tienerkamer opeens op €600,- duurder uit!!! Kan dit zomaar?? :?: :roll:
U heeft vast een reden gekregen, maar dat deel laat u weg. Waarom ?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door sephora30 »

VioletPrue schreef:Als u nu andere meubels wilt kopen dan de meubels waarvan u een opgave heeft, kan de prijs inderdaad verschillen.
Da's toch niet zo gek?
Dit snap ik ff niet Violet :shock:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Ladela verkeerde pijzen??

Ongelezen bericht door VioletPrue »

sephora30 schreef:
VioletPrue schreef:Als u nu andere meubels wilt kopen dan de meubels waarvan u een opgave heeft, kan de prijs inderdaad verschillen.
Da's toch niet zo gek?
Dit snap ik ff niet Violet :shock:
Uit de eerste post:
Nee, na nalezen van de eerste post is mijn reaktie raar.
Iets te snel gelezen denk ik, foutje van mij.

Gesloten