LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge telefoonkosten fout van XMS

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Tijgertje033

Hoge telefoonkosten fout van XMS

Ongelezen bericht door Tijgertje033 »

Door een fout van XMS moet ik nu aan telefoonkosten ruim € 5800,- betalen.
XMS is in november 2012 overgegaan naar een ander facturatie systeem sins dien gaat het fout bij xms.

Bij xms hebben ze standaard ingesteld als je boven de € 50,- komt met bellen kan je niet meer naar mobiele en vaste nummers bellen dit was ook het geval bij mij in de maanden november en december 2012. Ik heb xms hierover gebeld en verhaal gehaald waar zij mee bezig zijn. Zij hebben alles uit gezocht en dan krijg ik te horen dan ik hun systeem heb omgeleid om meer te kunnen bellen naar een 0900 met kosten van € 0,80ct p/m. Als ik naar mijn specificatie van mijn telefoonrekening kijk staan er vele datums door elkaar dat vind ik er al verdacht uit zien. Volgens de gegevens van xms is alles gebeurt via mijn IP-adres gebeurt. Wat ik mij niet kan voorstellen omdat er op sommige dagen met dat ene 0900 nummer is gebeld terwijl ik niet eens thuis was op bepaalde tijdstippen.

Ik heb XMS ca. 5 weken geleden een mail gestuurd hoe ze dit wille gaan oplossen tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad. Ook als je de klantenservice belt zeggen zij wij bellen u zo snel mogelijk, dat ene telefoontje moet nog steeds komen.

XMS heeft mij in januari j.l 2 weken afgesloten gehad van hun diensten waar ik het totaal niet mee eens was. Na 2 weken was ik weer aan gesloten en ik kreeg gelijk een heel ander abonnement en een ander vast telefoonnummer. Ik heb xms uiteraard ook hierover weer gebeld en een mail gestuurd maar tot op heden geen antwoord.

Als XMS rijk wil worden moeten ze dat niet doen over de rug van hun klanten.
XMS is sins oktober 2012 een onderdeel van KPN Glasvezel.
Daar zou het ook aan kunnen liggen.

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.

ciske

Re: Hoge telefoonkosten fout van XMS

Ongelezen bericht door ciske »

XMS moet ik nu aan telefoonkosten ruim € 5800,- betalen
Moet de komma niet ergens anders staan??

Je kan het beste effe langs het juridisch loket in je woonplaats gaan en het daar voorleggen.

Tijgertje033

Ongelezen bericht door Tijgertje033 »

ciske schreef:
XMS moet ik nu aan telefoonkosten ruim € 5800,- betalen
Moet de komma niet ergens anders staan??

Je kan het beste effe langs het juridisch loket in je woonplaats gaan en het daar voorleggen.

De komma staat op de juiste plaats.
ik ben langs het juridisch loket geweest alles nog eens uitgezocht maar het komt er nog steeds op neer dat ik het hele bedrag betalen moet. alles verwijst naar mij dat ik het zelf heb gedaan. Ik blijf erbij dat XMS een fout heeft gemaakt.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

5800 euro telefoonkosten over welke periode dan??? toch niet een maand, trouwens dit moet haast wel fout zijn.

Kan je niet bij Radar op de maandag dat nummer bellen? Je weet wel wat op tv komt.

Gesloten