LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Pearl BijlmerArena
Klacht Pearl BijlmerArena
Beste iedereen,
Omdat ik bijziend ben (-8) heb ik een bril. Een vrij forse zwarte kunststof bril met mineraalglas 1.8. Deze heb ik 2 jaar geleden bij een Pearle vestiging elders aangeschaft. Geen probleem tot zo ver.
Omdat deze bril mij meer en meer begon te irriteren en de bril ligt zwaar op de neus omdat het echt glas is heb ik mij bij Pearle Bijlmerplein in Amsterdam laten adviseren over de mogelijkheid om mijn huidige glazen over te zetten in een ander iets kleiner montuur.
Ik heb na veel brillen gepast te hebben een nieuwe (kunststof) bril uitgekozen die kleiner is, waar de glazen in konden (keus werd beperkt hierdoor) en 99 euro betaald. Het overzetten is gratis. De jonge medewerker in de winkel vertelde mij dat het risico van slijpen van de glazen voor eigen risico is. Daar ben ik mee akkoord gegaan. De glazen konden wel eens stuk gaan vertelde hij mij, maar dat gebeurde haast nooit. ; Komt wel goed , zei hij nog erachteraan.
Nog dezelfde middag kon ik de bril weer ophalen met glazen overgezet v. Maar ik kon er helemaal niet door heen kijken. Alsof ik vanuit een vissenkom naar buiten keek . De hele wereld was bol! Dit was normaal werd er gezegd, de ogen moeten even wennen. Nou prima dan, ik ben naar huis gegaan met veel moeite, want ik kon niet veel zien, omdat de hele wereld opeens scheef en bol er uitzag.
Thuis stug volgehouden, maar de volgende morgen toch maar weer naar de Pearle aan het Bijlmerplein in Amsterdam getogen omdat ik nog steeds niet goed kon zien.
De filiaalmanager die mij te woord stond na een half uur wachten (en geen koffie kreeg aangeboden, terwijl andere klanten binnenliepen dit wel kregen, maar dit terzijde), vertelde mij dat het overzetten voor eigen risico was en dat dit mij was meegedeeld. Inderdaad het was mij meegedeeld dat de glazen kapot konden gaan bij het overzetten of het verslijpen, maar niet dat er nog iets anders mee kon gebeuren. Want de glazen, zo bleek uiteindelijk, zijn niet helemaal recht er ingekomen, mankeerde 2,5 mm aan. Logisch dat ik niet goed kon zien!
Maar hield de manager stug vol, dit was voor eigen risico en hier konden ze verder niks aan doen. Mijn mond viel bijna op de grond van verbazing, want dit zou betekenen dat ik 2 glazen a 178 euro zou moeten aanschaffen. maw ik had maar moeten weten dat dit ook kon gebeuren. Maar ik ben geen opticien vertelde ik deze beste man, er was mij meegedeeld dat de glazen kapot konden gaan bij het overzetten of het verslijpen., dat was het, niet meer en niks minder!
Omdat ik mij behoorlijk onder druk voelde gezet, want de manager was plots niet meer spraakzaam en had geen oplossing. Dus we zaten elkaar voor een aantal minuten aan te gapen., niemand nam het woord. Pearle wilde mij niet de 2 glazen vergoeden, maar wel 1 glas, Maar dit is nog weer 176 euro exra uitgave voor mij, bovenop de 99 euro die ik had uitgegeven voor het montuur.
Omdat ik niet veel te besteden heb kon ik hier niet mee akkoord gaan. Ik vertelde de beste meneer dat ik een part time baan heb en niet zomaar 178 kan missen. Uit arren moede bood ik aan om dan maar 100 euro bij te betalen want er zat geen schot in het gesprek, en k heb wel mijn bril nodig. Terwijl 100 euro voor mij best veel geld is, en dat ik dat nog weer extra moet gaan uitgeven voor een fout van Pearle Bijlmerplein in Amsterdam,vind ik schandalig.
Bij het verlaten van de winkel zei de manager lacherig dat ik bij het ophalen van de bril wel 100 euro moet meenemen. Ik voelde mij totaal in de **** gezet. Wat moet ik hiermee? Is het redelijk dat ik 100 euro bijleg of dient Pearle in dit geval alles te vergoeden?
een boze Pearle klant
Omdat ik bijziend ben (-8) heb ik een bril. Een vrij forse zwarte kunststof bril met mineraalglas 1.8. Deze heb ik 2 jaar geleden bij een Pearle vestiging elders aangeschaft. Geen probleem tot zo ver.
Omdat deze bril mij meer en meer begon te irriteren en de bril ligt zwaar op de neus omdat het echt glas is heb ik mij bij Pearle Bijlmerplein in Amsterdam laten adviseren over de mogelijkheid om mijn huidige glazen over te zetten in een ander iets kleiner montuur.
Ik heb na veel brillen gepast te hebben een nieuwe (kunststof) bril uitgekozen die kleiner is, waar de glazen in konden (keus werd beperkt hierdoor) en 99 euro betaald. Het overzetten is gratis. De jonge medewerker in de winkel vertelde mij dat het risico van slijpen van de glazen voor eigen risico is. Daar ben ik mee akkoord gegaan. De glazen konden wel eens stuk gaan vertelde hij mij, maar dat gebeurde haast nooit. ; Komt wel goed , zei hij nog erachteraan.
Nog dezelfde middag kon ik de bril weer ophalen met glazen overgezet v. Maar ik kon er helemaal niet door heen kijken. Alsof ik vanuit een vissenkom naar buiten keek . De hele wereld was bol! Dit was normaal werd er gezegd, de ogen moeten even wennen. Nou prima dan, ik ben naar huis gegaan met veel moeite, want ik kon niet veel zien, omdat de hele wereld opeens scheef en bol er uitzag.
Thuis stug volgehouden, maar de volgende morgen toch maar weer naar de Pearle aan het Bijlmerplein in Amsterdam getogen omdat ik nog steeds niet goed kon zien.
De filiaalmanager die mij te woord stond na een half uur wachten (en geen koffie kreeg aangeboden, terwijl andere klanten binnenliepen dit wel kregen, maar dit terzijde), vertelde mij dat het overzetten voor eigen risico was en dat dit mij was meegedeeld. Inderdaad het was mij meegedeeld dat de glazen kapot konden gaan bij het overzetten of het verslijpen, maar niet dat er nog iets anders mee kon gebeuren. Want de glazen, zo bleek uiteindelijk, zijn niet helemaal recht er ingekomen, mankeerde 2,5 mm aan. Logisch dat ik niet goed kon zien!
Maar hield de manager stug vol, dit was voor eigen risico en hier konden ze verder niks aan doen. Mijn mond viel bijna op de grond van verbazing, want dit zou betekenen dat ik 2 glazen a 178 euro zou moeten aanschaffen. maw ik had maar moeten weten dat dit ook kon gebeuren. Maar ik ben geen opticien vertelde ik deze beste man, er was mij meegedeeld dat de glazen kapot konden gaan bij het overzetten of het verslijpen., dat was het, niet meer en niks minder!
Omdat ik mij behoorlijk onder druk voelde gezet, want de manager was plots niet meer spraakzaam en had geen oplossing. Dus we zaten elkaar voor een aantal minuten aan te gapen., niemand nam het woord. Pearle wilde mij niet de 2 glazen vergoeden, maar wel 1 glas, Maar dit is nog weer 176 euro exra uitgave voor mij, bovenop de 99 euro die ik had uitgegeven voor het montuur.
Omdat ik niet veel te besteden heb kon ik hier niet mee akkoord gaan. Ik vertelde de beste meneer dat ik een part time baan heb en niet zomaar 178 kan missen. Uit arren moede bood ik aan om dan maar 100 euro bij te betalen want er zat geen schot in het gesprek, en k heb wel mijn bril nodig. Terwijl 100 euro voor mij best veel geld is, en dat ik dat nog weer extra moet gaan uitgeven voor een fout van Pearle Bijlmerplein in Amsterdam,vind ik schandalig.
Bij het verlaten van de winkel zei de manager lacherig dat ik bij het ophalen van de bril wel 100 euro moet meenemen. Ik voelde mij totaal in de **** gezet. Wat moet ik hiermee? Is het redelijk dat ik 100 euro bijleg of dient Pearle in dit geval alles te vergoeden?
een boze Pearle klant
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Als er alleen is gesproken van breuk vind ik wel dat Pearl gratis nieuwe glazen erin moet zetten.
Probleem is alleen dat u het niet kunt bewijzen dat er alleen van breuk is gesproken.
Probleem is alleen dat u het niet kunt bewijzen dat er alleen van breuk is gesproken.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Nergens op gebaseerd, puur gevoelsmatig: Er is een menselijke fout gemaakt. De glazen zijn verkeerd in het montuur gemonteerd. Pearle is hier verantwoordelijk voor. Anders kunnen ze wel bij iedereen de glazen "per ongeluk" verkeerd in het montuur zetten en je zo dwingen tot de koop van nieuwe glazen.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Lijkt me toch een fout van Pearl's kant: u is een te klein montuur geleverd waar de glazen kennelijk niet inpasten. Is ook geen wonder dat u het idee had door een "vissenkom" te kijken. 't Is toch naar mijn idee zo dat een opticiën meer weet dan een klant; zij hebben er voor doorgeleerd. Wat ik vind, vind Pearl niet belangrijk, maar zij zouden dit eigenlijk wel voor hun rekening moeten nemen. Met de waarschuwing dat de glazen kapot konden gaan ging u accoord, dus daar was u op voorbereid. Niet op dit "grapje". Tja, wat is wijsheid: betalen of? Zonder bril kunt u ook niet en naar een andere zaak gaan bent u ook niet goedkoper uit. Even terzijde: Pearl in Leidsenhage is ook niet meer wat het was, heb ik vorige week ondervonden. Verkeerde meting, zag "flodders" voorbij komen, nieuwe meting: totaal andere uitslag. Wel op hun kosten! Nog eens uw bezwaren duidelijk uitleggen (misschien bij een andere medewerker?). Succes.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Eens met bovenstaande reacties.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
http://www.pearle.nl/nl_NL/home/contact
Ook voor klachten.
Ook voor klachten.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Jolijn, lees ik nu verkeerd? Zie alleen vragen en antwoorden over online aankopen e.d. Kan best dat ik een mededeling over het hoofd zie hoor, maar het lijkt me echt een gescheiden afdeling. winkel - online. Sorry als ik fout ben.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Als ik op die link klik, kom ik op de contactpagina:
Daar staat oa dit.
Zo bereikt u de klantenservice
Via het contactformulier
Wilt u contact opnemen met onze klantenservice, om bijvoorbeeld een vraag te stellen of een klacht in te dienen. Dan kan dat via het contactformulier. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen met een duidelijke omschrijving van uw vraag of klacht.
Als ik dan op contactformulier klik (op de site van Pearle) lees ik dit:
Uw klacht wordt met uiterste zorg in behandeling genomen. Indien uw klacht betrekking heeft op een van onze winkels, dan zullen wij altijd ruggespraak houden met de betreffende winkel. Wij streven er naar om uw klacht binnen drie weken afgehandeld te hebben. Op voorhand bedanken wij u voor uw begrip.
Daar staat oa dit.
Zo bereikt u de klantenservice
Via het contactformulier
Wilt u contact opnemen met onze klantenservice, om bijvoorbeeld een vraag te stellen of een klacht in te dienen. Dan kan dat via het contactformulier. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen met een duidelijke omschrijving van uw vraag of klacht.
Als ik dan op contactformulier klik (op de site van Pearle) lees ik dit:
Uw klacht wordt met uiterste zorg in behandeling genomen. Indien uw klacht betrekking heeft op een van onze winkels, dan zullen wij altijd ruggespraak houden met de betreffende winkel. Wij streven er naar om uw klacht binnen drie weken afgehandeld te hebben. Op voorhand bedanken wij u voor uw begrip.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
"Slimme ik" heb dat over het hoofd gelezen. Duidelijk. Merci JolijnAls ik dan op contactformulier klik (op de site van Pearle) lees ik dit:
Uw klacht wordt met uiterste zorg in behandeling genomen. Indien uw klacht betrekking heeft op een van onze winkels, dan zullen wij altijd ruggespraak houden met de betreffende winkel. Wij streven er naar om uw klacht binnen drie weken afgehandeld te hebben. Op voorhand bedanken wij u voor uw begrip.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 11 okt 2010 17:06
- Contacteer:
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Beste Deb 5490,deb5490 schreef:Beste iedereen,
Omdat ik bijziend ben (-8) heb ik een bril. Een vrij forse zwarte kunststof bril met mineraalglas 1.8. Deze heb ik 2 jaar geleden bij een Pearle vestiging elders aangeschaft. Geen probleem tot zo ver.
Omdat deze bril mij meer en meer begon te irriteren en de bril ligt zwaar op de neus omdat het echt glas is heb ik mij bij Pearle Bijlmerplein in Amsterdam laten adviseren over de mogelijkheid om mijn huidige glazen over te zetten in een ander iets kleiner montuur.
Ik heb na veel brillen gepast te hebben een nieuwe (kunststof) bril uitgekozen die kleiner is, waar de glazen in konden (keus werd beperkt hierdoor) en 99 euro betaald. Het overzetten is gratis. De jonge medewerker in de winkel vertelde mij dat het risico van slijpen van de glazen voor eigen risico is. Daar ben ik mee akkoord gegaan. De glazen konden wel eens stuk gaan vertelde hij mij, maar dat gebeurde haast nooit. ; Komt wel goed , zei hij nog erachteraan.
Nog dezelfde middag kon ik de bril weer ophalen met glazen overgezet v. Maar ik kon er helemaal niet door heen kijken. Alsof ik vanuit een vissenkom naar buiten keek . De hele wereld was bol! Dit was normaal werd er gezegd, de ogen moeten even wennen. Nou prima dan, ik ben naar huis gegaan met veel moeite, want ik kon niet veel zien, omdat de hele wereld opeens scheef en bol er uitzag.
Thuis stug volgehouden, maar de volgende morgen toch maar weer naar de Pearle aan het Bijlmerplein in Amsterdam getogen omdat ik nog steeds niet goed kon zien.
De filiaalmanager die mij te woord stond na een half uur wachten (en geen koffie kreeg aangeboden, terwijl andere klanten binnenliepen dit wel kregen, maar dit terzijde), vertelde mij dat het overzetten voor eigen risico was en dat dit mij was meegedeeld. Inderdaad het was mij meegedeeld dat de glazen kapot konden gaan bij het overzetten of het verslijpen, maar niet dat er nog iets anders mee kon gebeuren. Want de glazen, zo bleek uiteindelijk, zijn niet helemaal recht er ingekomen, mankeerde 2,5 mm aan. Logisch dat ik niet goed kon zien!
Maar hield de manager stug vol, dit was voor eigen risico en hier konden ze verder niks aan doen. Mijn mond viel bijna op de grond van verbazing, want dit zou betekenen dat ik 2 glazen a 178 euro zou moeten aanschaffen. maw ik had maar moeten weten dat dit ook kon gebeuren. Maar ik ben geen opticien vertelde ik deze beste man, er was mij meegedeeld dat de glazen kapot konden gaan bij het overzetten of het verslijpen., dat was het, niet meer en niks minder!
Omdat ik mij behoorlijk onder druk voelde gezet, want de manager was plots niet meer spraakzaam en had geen oplossing. Dus we zaten elkaar voor een aantal minuten aan te gapen., niemand nam het woord. Pearle wilde mij niet de 2 glazen vergoeden, maar wel 1 glas, Maar dit is nog weer 176 euro exra uitgave voor mij, bovenop de 99 euro die ik had uitgegeven voor het montuur.
Omdat ik niet veel te besteden heb kon ik hier niet mee akkoord gaan. Ik vertelde de beste meneer dat ik een part time baan heb en niet zomaar 178 kan missen. Uit arren moede bood ik aan om dan maar 100 euro bij te betalen want er zat geen schot in het gesprek, en k heb wel mijn bril nodig. Terwijl 100 euro voor mij best veel geld is, en dat ik dat nog weer extra moet gaan uitgeven voor een fout van Pearle Bijlmerplein in Amsterdam,vind ik schandalig.
Bij het verlaten van de winkel zei de manager lacherig dat ik bij het ophalen van de bril wel 100 euro moet meenemen. Ik voelde mij totaal in de **** gezet. Wat moet ik hiermee? Is het redelijk dat ik 100 euro bijleg of dient Pearle in dit geval alles te vergoeden?
een boze Pearle klant
Wat vervelend om dit te lezen.
Kun je via een privébericht je NAW-gegevens toesturen? Wij zullen dan contact met je opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Linda
Pearl Opticiens Webcare
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Dit zegt iets over de vakkennis bij deze vestiging. Wennen aan nieuwe glazen kan, maar wennen aan je eigen glazen is voor mij iets geheel nieuws.deb5490 schreef:........ Nog dezelfde middag kon ik de bril weer ophalen met glazen overgezet v. Maar ik kon er helemaal niet door heen kijken. Alsof ik vanuit een vissenkom naar buiten keek . De hele wereld was bol! Dit was normaal werd er gezegd, de ogen moeten even wennen. Nou prima dan, ik ben naar huis gegaan met veel moeite, want ik kon niet veel zien, omdat de hele wereld opeens scheef en bol er uitzag. .....
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Als ik Pearle was geweest had ik om te beginnen nooit akkoord gegaan met overplaatsen van de glazen. Nieuwe glazen zijn rond, waardoor je exact het optische midden weet als je ze op maat gaat maken voor een montuur.
Met glazen die al geslepen zijn weet je dat niet meer en is het gokwerk om het goed te krijgen. Niet zo slim dus van Pearle.
Met glazen die al geslepen zijn weet je dat niet meer en is het gokwerk om het goed te krijgen. Niet zo slim dus van Pearle.
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Dit gaat helaas niet op. Het overzetten van glazen is over het algemeen prima te doen. Het exact optische centrum waar u het over heeft blijft zich ten alle tijden in het glas bevinden en dit midden is eenvoudig vast te stellen met behulp van speciale apparatuur. Dezelfde apparatuur dat gebruikt wordt om te controleren of een bril correct gemaakt is.GJvdZ schreef:Als ik Pearle was geweest had ik om te beginnen nooit akkoord gegaan met overplaatsen van de glazen. Nieuwe glazen zijn rond, waardoor je exact het optische midden weet als je ze op maat gaat maken voor een montuur.
Met glazen die al geslepen zijn weet je dat niet meer en is het gokwerk om het goed te krijgen. Niet zo slim dus van Pearle.
Neemt niet weg dat het overzetten van de glazen nog steeds een precisieklus is. Het venijn in dit geval zit hem in de afstand tussen de pupillen. Deze dient te kloppen met de afstand tussen beide optische centra van de glazen. Als het montuur goed past en de desbetreffende opticien weet deze afstanden goed op te meten, dan is het geen gokwerk. Ook dan zou de opticien het tot op de tiende millimeter nauwkeurig in moeten kunnen slijpen. In dit geval is dit dus de fout van de verkoper/technicus die de bril gemaakt heeft.
Dat het bij het overzetten van glazen eigen risico is, is standaard. Er kan inderdaad van alles fout gaan bij het overzetten, waaronder (in dit geval met name belangrijk) breuk van de glazen. Echter, degene die de glazen in zou slijpen heeft op het moment van maken moeten zien dat het in dit geval gaat om een montuur waar de glazen niet in passen. Er is namelijk geschoven met glas om het passend in het montuur te krijgen. Een verschil van 2,5mm (1,25mm per kant) bij een sterkte van -8 geeft behoorlijke problemen zoals TS ook aangeeft. De technicus heeft dit moeten constateren en af moeten zien van het overzetten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 mei 2014 16:16
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Zeer herkenbaar, alleen dan bij het filiaal aan het buikslotermeerplein te Amsterdam.
Mijn moeder heeft nieuwe glazen in haar bril willen laten zetten, dit was allemaal geen probleem bij het aanleveren van de bril. Een week later wilde ze de bril ophalen en kreeg ze te horen dat haar bril kapot (montuur) was gegaan.
Er werd toen direct verteld dat haar was gemeld dat dit een risico was, dit was niet het geval. Toen mijn moeder vroeg hoe deze situatie nu opgelost kon worden werd er verteld dat ze een nieuw montuur kon uitzoeken tegen 50% korting en dan de glazen diende te betalen.
Toen mijn moeder aangaf nu niet op stel en sprong een bril wilde uitzoeken en dat ze sowieso de oplossing niet afdoende vond werd er doodleuk verteld dat ze zich dan maar moest richten tot iemand van rechtsbijstand ofzo. Hier schrok ze best wel van dus afgesproken dat ze een aantal dagen later met mij (haar dochter) terug zou komen om deze situatie eerst eens op haar in te laten werken.
Toen we terugkwamen werd eerst gemeld dat de glazen op kosten van Pearl besteld zouden worden en 50% korting op een montuur, dachten we nou dit is een goede oplossing. Echter toen we een model (vergelijkbaar met wat ze eerst al had, zelfde merk/zelfde montuurvorm) hadden uitgezocht werden we ronduit uitgelachen. We dachten toch niet serieus dat de glazen gratis waren?? Uhm nou dit werd toch echt net verteld. Nee vertelde de mevrouw (op een toon die alles behalve vriendelijk was) de glazen die we nu als tweede setje bestelde omdat we de andere glazen nu niet meer kunnen gebruiken.
Tja als je een klant op de risico's heb gewezen dan zou hier wellicht nog iets voor te zeggen zijn, maar nu sloeg dit echt alles.
Toen we aangaven deze oplossing toch echt niet afdoende vonden, kregen we letterlijk de vraag: "wat is nou eigenlijk jullie probleem?" Ik weet niet welke klantenservice opleiding de Pearl geeft maar dit slaat natuurlijk werkelijk alles. We kregen de melding mee: ja u wilt toch een nieuwe bril? Ja noodgedwongen ja, niet omdat ik dat echt wilde.
Bij thuiskomst de situatie op de mail gezet richting de klantenservice en uiteindelijk een telefoontje gekregen van iemand die de situatie niet eens kende. Nu inmiddels met allerlei bezoekjes en mails over en weer alweer 3 weken verder maar nog geen oplossing in zicht.
Kortom als je goede service of ook maar een beetje menselijke reactie verwacht ben je bij Pearl (Buikslotermeerplein) duidelijk aan het verkeerde adres!
Mijn moeder heeft nieuwe glazen in haar bril willen laten zetten, dit was allemaal geen probleem bij het aanleveren van de bril. Een week later wilde ze de bril ophalen en kreeg ze te horen dat haar bril kapot (montuur) was gegaan.
Er werd toen direct verteld dat haar was gemeld dat dit een risico was, dit was niet het geval. Toen mijn moeder vroeg hoe deze situatie nu opgelost kon worden werd er verteld dat ze een nieuw montuur kon uitzoeken tegen 50% korting en dan de glazen diende te betalen.
Toen mijn moeder aangaf nu niet op stel en sprong een bril wilde uitzoeken en dat ze sowieso de oplossing niet afdoende vond werd er doodleuk verteld dat ze zich dan maar moest richten tot iemand van rechtsbijstand ofzo. Hier schrok ze best wel van dus afgesproken dat ze een aantal dagen later met mij (haar dochter) terug zou komen om deze situatie eerst eens op haar in te laten werken.
Toen we terugkwamen werd eerst gemeld dat de glazen op kosten van Pearl besteld zouden worden en 50% korting op een montuur, dachten we nou dit is een goede oplossing. Echter toen we een model (vergelijkbaar met wat ze eerst al had, zelfde merk/zelfde montuurvorm) hadden uitgezocht werden we ronduit uitgelachen. We dachten toch niet serieus dat de glazen gratis waren?? Uhm nou dit werd toch echt net verteld. Nee vertelde de mevrouw (op een toon die alles behalve vriendelijk was) de glazen die we nu als tweede setje bestelde omdat we de andere glazen nu niet meer kunnen gebruiken.
Tja als je een klant op de risico's heb gewezen dan zou hier wellicht nog iets voor te zeggen zijn, maar nu sloeg dit echt alles.
Toen we aangaven deze oplossing toch echt niet afdoende vonden, kregen we letterlijk de vraag: "wat is nou eigenlijk jullie probleem?" Ik weet niet welke klantenservice opleiding de Pearl geeft maar dit slaat natuurlijk werkelijk alles. We kregen de melding mee: ja u wilt toch een nieuwe bril? Ja noodgedwongen ja, niet omdat ik dat echt wilde.
Bij thuiskomst de situatie op de mail gezet richting de klantenservice en uiteindelijk een telefoontje gekregen van iemand die de situatie niet eens kende. Nu inmiddels met allerlei bezoekjes en mails over en weer alweer 3 weken verder maar nog geen oplossing in zicht.
Kortom als je goede service of ook maar een beetje menselijke reactie verwacht ben je bij Pearl (Buikslotermeerplein) duidelijk aan het verkeerde adres!
Re: Klacht Pearl BijlmerArena
Ik ben het grotendeels met de voorgaande sprekers eens en vind zonder meer dat u het gelijk aan uw kant heeft. Het bovenstaande was echter niet handig en kon nog wel eens voor problemen zorgen bij de afwikkeling.deb5490 schreef:Uit arren moede bood ik aan om dan maar 100 euro bij te betalen want er zat geen schot in het gesprek, en k heb wel mijn bril nodig.
Ik mag voor u hopen dat de klachtenafdeling dit gewoon terzijde schuift en zich concentreert op het feit dat u fout advies gekregen heeft en min of meer bent afgepoeierd met uw klacht.
Ik wens u succes en hoop hier een positief bericht tegemoet te zien.