LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon 'kwijt' bij envirofone

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Patty D

Re: telefoon 'kwijt' bij envirofone

Ongelezen bericht door Patty D »

Ai!! had ik maar verder gegoogled op envirofone! Ook ik heb bericht van hen dat mijn telefoon niet is aangekomen en dat terwijl ik het aangetekend verzonden heb.

TNT meld mij dat de telefoon, verzonden op 22 mei, ontvangen is op 24 mei! Gebeld naar het 08000 nummer en ook ik grijg daar in slecht Nederlands te horen dat het kantoor bereikbaar is om ma t/m do van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag tot 16:00. Nou mooi niet dus, want ik probeer de hele maandag te bellen en krijg alleen een antwoordapparaat!!

Zou ik ooit mijn telefoon danwel mijn geld terug zien......?

Anika

Ongelezen bericht door Anika »

Had ik dit ook maar eerder geweten. Mijn BlackBerry in goede staat opgestuurd, om vervolgens een mail te krijgen dat er een barst in het scherm zit. Volgens mij speelt dat bedrijf gewoon vuile spelletjes en maakt de telefoons zelf stuk, zodat ze er minder geld voor hoeven te geven. Ik lees normaal altijd reviews en dit keer niet, ben ik gelijk de dupe. STUUR NOOIT JE TELEFOON OP NAAR ENVIROFONE!

Sleblanc

Ongelezen bericht door Sleblanc »

Ik heb vorige week vrijdag twee telefoons opgestuurd naar Envirofone, tot op heden heb ik nog geen bericht gehad over de aankomst hiervan en tevens nog geen geld op mijn rekening bijgeschreven gekregen. Ik heb naar de klantenservice gebeld, daar kreeg ik een stem met een slecht Nederlands accent te horen, die aangaf dat ik ’1′ moest intoetsen om een medewerker te spreken. Dit heb ik gedaan en vervolgens wordt de verbinding verbroken, keer op keer. Ik begin het nu wel een beetje benauwd te krijgen en hoop nu maar dat het geld deze week gewoon wordt gestort.. Ik heb een e-mail verstuurd en hoop op een spoedige reactie.. Ik heb een erg raar gevoel bij deze ‘maatschappij’ en ik ben bang dat ik wel kan fluiten naar mijn geld. Ook denk ik dat de weinige ‘positieve’ recenties over Envirofone, door henzelf gedaan zijn en dus gewoon hartstikke vals zijn. Ik wacht nog af, maar ik raad het gebruik van de service van Envirofone zeker niet aan! Wat in elk geval grote onzin is, is dat Envirofone zogenaamd de service voor de klanten het belangrijkst vindt en bla bla bla. Als dit geen slechte service is weet ik het ook niet meer!

burhenne10

Ongelezen bericht door burhenne10 »

ik heb een telefoon opgestuurd naar envirofone en hij zegt je krijgt er 45.00 voor en ik heb er 9.50 voor gekregen voor me blackberry 9300 en er staat je krijgt het binnen 24uur opgestuurd en pas na 2 weken heb ik het pas gekregen en als ik bel krijg ik een man die zegt toets een voor klantenservice en dan druk ik erop en dan staat er gesprek beeindigt dus het gaat om oplichters wat moet ik doen ? aangifte

Alem

Ongelezen bericht door Alem »

Hallo,
ik had mijn blackberry curve 8520 opgestuurd naar envirofone en kreeg er een prijs voor van 51,17.
Mobiel was in perfecte staat, het heeft me 1,5 maand geduurd tot hij binnen was en ze hem hadden getest. uiteindelijk kreeg ik een bericht terug dat er een toets beschadigd was terwijl ik hem helemaal prima had opgestuurd. ik ben er maar mee akkoord gegaan omdat ik er op marktplaats niet veel meer voor zou kunnen krijgen. OPLICHTERS dus

jasperras

Ongelezen bericht door jasperras »

Hallo allemaal,

ik ben er vrees ik ook ingetrapt bij Envirofone.

het duurde eerst meer dan een week voor ik de retourenveloppe ontvangen had, uiteindelijk ontvangen, alles netjes ingepakt en op de post gedaan op 4 juni 2013. nu, vandaag, 10 juni zou mijn pakketje volgens de status van mijn account nog steeds niet zijn aangekomen, en ik heb zelfs al mijn bedrag moeten verlengen omdat anders de telefoon zijn waarde zou verliezen!

al een mailtje gestuurd, maar ontvang nergens een bevestiging van of iets dergelijks, net ook even gekeken in hun algemene voorwaarden en ik vrees dat ze het op een fout van PostNL zullen steken, zodat hen niets te verwijten valt!

gerechtelijk kan ik dus niks doen, heeft er misschien iemand een tip om dit probleem op te lossen? want als ik zo dit forum eens doorlees is de klantenservice ook niet echt optimaal bij dit bedrijf!

ik denk dat er toch maar eens iets over dergelijke bedrijven als dit in de uitzending gezegd moet worden, puur om de kijkers te laten weten, dat Envirofone niet helemaal zuiver is...

Jasper.

Tijd om mijn forumbericht even te wijzigen!

nadat ik contact had opgenomen met PostNL, en dat had laten merken bij Envirofone, kreeg ik na een halfuur inneens een mail dat mijn telefoon was aangekomen!

tip:
mail eerst envirofone, krijg je hierop geen reactie neem dan contact op met PostNL, deze vertellen je wat er kan en wat er niet kan, ik heb in mijn mail naar envirofone ook vermeld dat iets per briefpost nooit 5 -10 werkdagen op weg kan zijn, terwijl zij dat wel beweren.
meld bij envirofone dat je contact hebt gehad met de post, vertel dat de zendtijd die zij aanduiden niet klopt, en binnen een uur krijg je een mailtje dat je telefoon is ontvangen :)

gek toch, zo'n bedrijf?!

Jasper
Laatst gewijzigd door jasperras op 11 jun 2013 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

devious

Ongelezen bericht door devious »

security schreef:Dit is waarschijnlijk niet de site die u zoekt!
U probeert http://www.envirofone.nl te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als resources.stage.envirofone.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van http://www.envirofone.nl die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verdergaan.
U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website.
Inderdaad een hele bijzondere organisatie... Met 3 hele reviews...poehee ( links onklaar gemaakt, duh )

Gesloten