De gemiddelde Nederlander hoor je alleen wanneer er iets te klagen valt, maar helaas hoor je maar weinig mensen wanneer iets positief te melden valt, het navolgende;
Onlangs zijn wij, als ouders, geconfronteerd met extreem hoge telefoonrekening n.a.v. 'belachelijk' veel data gebruik op een mobiele 'smart-phone' (wie er smart-er is, zoon op phone, laten we maar even in het midden) van onze zoon. Hieromtrent kontakt gezocht met T-Mobile daar wij in de veronderstelling waren dat ons afgesloten abonnement hiervoor geen extra kosten zou berekenen, helaas 'niets is minder waar', type abonnement voorziet hierin niet, maar zijn wij samen met T-Mobile tot een afdoende en naar beide partijen prettige afsluiting van deze situatie gekomen en mag, wat mij aangaat, T-Mobile een warme douche ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Peter ............. (uit Cuijk)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile
-
Re: T-Mobile
@pcs001
Leuk om te lezen en fijn dat alles is goedgekomen!
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Leuk om te lezen en fijn dat alles is goedgekomen!
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Erg naïef om hier een warme douche voor te willen geven aan T-mobile,
De te hoge telefoonrekening door extreem hoog dataverkeer komt veelvuldig voor, is een aantal weken ook onderwerp in Radar geweest. Ook mijn zoon overkwam dit, factuur € 932,00 op tijden midden in de nacht dat hij slaapt worden er terrabytes verbruikt, onwaarschijnlijk. zo ook bij ons was 1 telefoontje naar T-mobile voldoende om enkele honderden euro's in mindering te brengen. T-mobile kan niet aangeven waar het hoge dataverbruik door veroorzaakt wordt, geneuzel over privacy enzo.. Maar als men zo makkelijk factuurbedragen verlaagt, stinkt er wat en is dit niet pluis. Heb T-mobile nu niet bepaald leren kennen als Sinterklaas.
Deze datadiefstal zou juist eens nader onderzocht moeten worden, want volgens mij betreft dit heel veel mensen, en worden de zakken van de "noodlijdende" telecommaatschappijen erg makkelijk gevuld.
De te hoge telefoonrekening door extreem hoog dataverkeer komt veelvuldig voor, is een aantal weken ook onderwerp in Radar geweest. Ook mijn zoon overkwam dit, factuur € 932,00 op tijden midden in de nacht dat hij slaapt worden er terrabytes verbruikt, onwaarschijnlijk. zo ook bij ons was 1 telefoontje naar T-mobile voldoende om enkele honderden euro's in mindering te brengen. T-mobile kan niet aangeven waar het hoge dataverbruik door veroorzaakt wordt, geneuzel over privacy enzo.. Maar als men zo makkelijk factuurbedragen verlaagt, stinkt er wat en is dit niet pluis. Heb T-mobile nu niet bepaald leren kennen als Sinterklaas.
Deze datadiefstal zou juist eens nader onderzocht moeten worden, want volgens mij betreft dit heel veel mensen, en worden de zakken van de "noodlijdende" telecommaatschappijen erg makkelijk gevuld.
Is helemaal geen geneuzel. Waarschijnlijk kan je de discussie van een paar jaar geleden nog wel herinneren toen KPN vol trots aankondigden dat ze middels DPI (deep packet inspection) precies het gedrag van hun klanten in kaart konden brengen. Dat bracht toen zoveel teweeg dat geen provider dat meer durft bij te houden. En zeg nou zelf: zou jij het waarderen als een customer care medewerker op het scherm te zien krijgt wat jij allemaal gedaan hebt? Een provider brengt gewoon de verstookte MB's in rekening en de taak voor de gebruiker is om bij te houden wat hij/zij precies doet. En als dat te moeilijk is moet je misschien overwegen om geen smartphone te gebruiken.ed6199 schreef:, geneuzel over privacy enzo..