LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tweak xbox actie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Samantha84
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2013 14:31

Tweak xbox actie

Ongelezen bericht door Samantha84 »

Hallo allemaal,

Ik heb even gezocht door het forum, maar heb er niets over kunnen lezen, dus vandaar mijn post.

Sinds 1 november 2012 hebben wij internet/telefoon/televisie. Althans dat houd in dat er een monteur is geweest om de boel aan de sluiten en daarna niet heeft gecheckt.
Wat blijkt... het werkt niet. Uiteindelijk na veel bellen en mailen. Na 8 dagen eindelijk alles werkend.
Wij zouden een credit krijgen. Prima, dan is het opgelost.

Vervolgens komt de eerste betaling... waarin zij zonder medeweten van ons 2 maandtermijnen hebbe afgeschreven, waardoor wij weer in de problemen kwamen met andere betalingen, hadden ze ons dit eerst laten weten, dan hadden we er op gelet.
Overigens nog steeds geen credit. Weer mailen... mevrouw u krijgt een credit, we gaan het meteen regelen. Betaling was niet zo de bedoeling en zal niet meer gebeuren. Oke, prima.

Credit inmiddels gehad, maar wij hebben bewust het duurste pakket gekozen omdat we er dan een xbox360 +kinect bij zouden krijgen. Lees ik op de website dat ze leverings problemen met een ander type xbox hebben. Oke, maar dat is een ander type.
Uiteindelijk voor 5 december weer gemaild; Goh is er al inzicht in wanneer de xbox geleverd zal worden? Natuurlijk leuk om met 5 december te geven als cadeau. Maar nee.

Kreeg uiteindelijk een bericht terug dat ik de website maar in de gaten moest houden. Ja, leuk maar daar staat helemaal niks op over het xbox type die wij zouden krijgen.
Voor andere mensen is er nu iets geregeld (volgens het bericht op hub website) maar wij tasten nog steeds in het duister.
Dus weer een mail uit gestuurd. Dat ik blij was dat ze het probleem hebben opgelost en wanneer ik hem dan kan verwachten. Weten ze niet, moet de website maar in de gaten houden.

Ik kan hier helemaal niks mee en ik was niet van plan om een half jaar op de xbox te gaan wachten.
Ik voel me een beetje misleid door hun campagne. Een aantrekkelijk lokkertje, maar er niet mee over de brug komen. Ze kunnen op zijn minst aangeven wanneer ze verwachten te gaan leveren, ik vraag geen exacte datum.


Zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben? Ook met andere acties?

ruuwd
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2006 13:13

Re: Tweak xbox actie

Ongelezen bericht door ruuwd »

Hallo Samantha,

Hier hetzelfde probleem. Sinds november Tweak, na een aantal blunders met de installatie werkt het gelukkig naar behoren.
Echter de levering van de Xbox blijft uit. Twee weken geleden werd mij gemeld dat deze verstuurd was, ik was dolgelukkig natuurlijk! Na een week geen postbode toch maar gaan bellen. Bleek dat deze niet verstuurd was. We zijn weer een telefoontje en e-mail verder, maar tot op heden kan niemand bij Tweak vertellen wanneer de Xbox komt.

Is de Xbox reeds bij jou geleverd?

Gesloten