LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FINITRO
FINITRO
deze week een folder in de bus gekregen over FINITRO, dit claimt hét middel te zijn voor vele reumatische klachten.
mijn vrouw heeft een aantal reumatische aandoeningen, waaronder fybromyalgie.
zij had dit ook gelezen en wil het wel proberen. echter ik wil niet "over een nacht ijs gaan" en wil eerst eens weten of er misschien gebruikers ervaringen zijn...
vandaar wat is uw mening over dit nieuwe product?
mijn vrouw heeft een aantal reumatische aandoeningen, waaronder fybromyalgie.
zij had dit ook gelezen en wil het wel proberen. echter ik wil niet "over een nacht ijs gaan" en wil eerst eens weten of er misschien gebruikers ervaringen zijn...
vandaar wat is uw mening over dit nieuwe product?
Re: FINITRO
Ook ik heb deze folder gekregen en was meteen geinteresseerd, tot een vriend mij op deze site wees www.rechtkrom.nl Dan wordt duidelijk dat het middel niet zo werkt als dat ze in de folder zetten
Mirada bedankt voor het vermelden van de site, ik had heel veel interesse in finitro, maar nu niet meer.
Nogmaals bedankt.
Mieke
Nogmaals bedankt.
Mieke
-
Zonet een boekje ontvangen over hét middel tegen artrose-, reuma- en andere gewrichtspijnen : de naam is FINITRO. Ik heb op div.plaatsen pijn door artrose: vingers ( gezwollen gewrichten), pols, voeten ( idem) enz. Ik slik nu Glucosamine en chondrotine (ter voorkoming van erger en tegen de pijn). Ook last van elleboog en schouder. Volgens de arts zijn er geen medicijnen (of wat dan ook) om de pijn te verlichten , behalve een paracetamol als de pijn te erg wodt. Kan iemand mij vertellen of dit produkt wel helpt ??? Groet, Nel Stap.
Deze week de folder ontvangen in een geadresseerde envelop. Uit de reacties op dit forum en op het forum van kassa over Finitro krijg ik de indruk dat de folder naar een bepaalde doelgroep (personen op 'leeftijd') is gestuurd. Weten jullie of hebben jullie een vermoeden hoe het bedrijf aan de adresgegevens is gekomen?
-
Ik bestelde de afgelopen keer de glucosamine en chondroitine via internet bij Flinndal, Haarlem( i.p.v. kopen bij de "drogist"). Ik heb geen idee of Flindal iets te maken heeft met FINITRO. FLINDAL is in ieder geval GÉÉN AGRESSIEVE VERKOPER. Ik zou graag goed en degelijk advies willen hebben over artrose. Hier en daar lees je wat, soms hele verhandelingen, maar ik word er niet wijzer van. Mijn huisarts staat helemaal niet achter deze produkten. Het voegt niets toe boven de 60/65 jaar , aldus de arts, het is slijtage. Evt. een paracetamol nemen indien nodig. Nel Stap.
-
Dit klinkt voor mij goed en betrouwbaar. Ik ga het in ieder geval proberen. Ik wil wel van de pijn af tijdens tennissen.
We hebben alleen nog geen antwoord op hoe "FINITRO" ( VITAMALL) aan onze adressen komt. Ik zal z.s.m. laten weten of ik verschil voel, zal wel een tijdje moeten slikken voor dat duidelijk is. Nel.
We hebben alleen nog geen antwoord op hoe "FINITRO" ( VITAMALL) aan onze adressen komt. Ik zal z.s.m. laten weten of ik verschil voel, zal wel een tijdje moeten slikken voor dat duidelijk is. Nel.
Mijn naam is Petra W…, 52 jaar oud en al sinds vele jaren artrose in
vele gewrichten die zeer agressief verergerd. Ik ben op 23-3-2010 begonnen met Finitro. 3x daags 2 tabletten, zoals voorgeschreven. Was enorm onder de indruk van de veranderingen die ik voelde in mijn gewrichten. Na enkele dagen voelden vooral mijn vingers, maar ook mijn verdere gewrichten niet meer zo stijf en minder pijnlijk dan voorheen. Dacht eerst: zit dat nu tussen mijn oren of voelt het echt zo goed. Na verloop van nog geen anderhalve week later, viel het ook mijn man en kinderen op dat ik niet meer zo moeilijk uit mijn stoel opstond en dat alles soepeler ging. Onvoorstelbaar!!
vele gewrichten die zeer agressief verergerd. Ik ben op 23-3-2010 begonnen met Finitro. 3x daags 2 tabletten, zoals voorgeschreven. Was enorm onder de indruk van de veranderingen die ik voelde in mijn gewrichten. Na enkele dagen voelden vooral mijn vingers, maar ook mijn verdere gewrichten niet meer zo stijf en minder pijnlijk dan voorheen. Dacht eerst: zit dat nu tussen mijn oren of voelt het echt zo goed. Na verloop van nog geen anderhalve week later, viel het ook mijn man en kinderen op dat ik niet meer zo moeilijk uit mijn stoel opstond en dat alles soepeler ging. Onvoorstelbaar!!
-
Ook ik heb dezelfde zeer positieve ervaring als Petra-w met Finitro.
Duidelijk minder pijn en bewegen gaat makkelijker. Het lijkt of ik ben geolied.
Duidelijk minder pijn en bewegen gaat makkelijker. Het lijkt of ik ben geolied.
-
Ikzelf gebruik Finitro al een aantal jaren met grote tevredenheid.
In overleg met mijn huisarts besloten het te proberen omdat ook hier een deel Glucosamine inzit en ik dat allang gebruikte met weinig effect, hebben we dit geprobeerd omdat er bepaalde toevoegingen inzitten.
Na enige tijd merkte ik zeer duidelijk dat de stijfheid 's morgens afnam en eigenlijk heb ik daar bijna geen last meer van wat ook iets inder pijn veroorzaakt.
Ik zou zeggen baat het niet schaden doet het ook niet, zelf betalen moet je Glucosamine ook en dit middel ook dus dat is geen verschil, bovendien vind ik het veel waard als ik hierdoor minder pijnstilling hoef te gebruiken.
In overleg met mijn huisarts besloten het te proberen omdat ook hier een deel Glucosamine inzit en ik dat allang gebruikte met weinig effect, hebben we dit geprobeerd omdat er bepaalde toevoegingen inzitten.
Na enige tijd merkte ik zeer duidelijk dat de stijfheid 's morgens afnam en eigenlijk heb ik daar bijna geen last meer van wat ook iets inder pijn veroorzaakt.
Ik zou zeggen baat het niet schaden doet het ook niet, zelf betalen moet je Glucosamine ook en dit middel ook dus dat is geen verschil, bovendien vind ik het veel waard als ik hierdoor minder pijnstilling hoef te gebruiken.