LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mycom veiling

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
axe1976

mycom veiling

Ongelezen bericht door axe1976 »

slechte geregeld bij mycom veiling

de zogenaamde veilingmeester ( waarschijnlijk robin en consorten ) zijn verantwoordelijk voor het plaatsen en verzenden van producten.
nu heb ik een veiling gewonnen totaal bedrag inc veiling kosten €16.51
nu krijg ik een mail

Geachte heer/mevrouw

Helaas moeten wij u mede delen dat het door uw gewonnen demo model van de Sitecom WL-061 Wireless Music Streamer niet meer leverbaar is.

Wij vinden dit erg vervelend en zijn even aan het kijken geweest welke alternatieven wij u aan kunnen bieden.

Wij kunnen u aanbieden een volledig nieuw model voor de zeer speciale prijs van €23,50 .

U heeft dan een nieuwe Wireless streamer Met de volledige fabrieksgarantie.

Graag vernemen wij van u of u geïnteresseerd bent in dit aangeboden alternatief of dat uw voorkeur uitgaat naar een ander alternatief.

Voor de specificatie,s verwijzen wij u naar de onderstaande link:

http://www.mycom.nl/Product/Media-Spele ... er/1178522

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, en met excuses voor het ongemak, verblijven wij in afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Robin Laveber

dus hetzelfde produkt voor een zogenaamde aanbiedingsprijs ( wat gewoon de prijs ex btw is en tevens bijna de prijs incl btw bij andere webwinkels )
ik heb gebeld en vermeld dat zij in gebreke zijn en dat ik het vervangende produkt voor dezelfde prijs als de veilingprijs wil. het is tenslotte hetzelfde artikel maar dit is niet mogelijk.

zo kan ik ook omzet maken dingen veilen , mail sturen met niet leverbaar , en vervolgens hetzelfde produkt voor standaard winkel prijs aanbieden die hoger is dan elders.

wel verplichte veiling kosten a€3.50 voor annuleren of niet tijdig betalen maar mycom neemt geen verplichtingen naar klant toe.

en mensen die daar nog gaan bieden wees voorzichtig je bied al snel over de maximale prijs heen
ook al zeggen ze dat ze nooit duurder weggaan dan advies prijs. advies prijs mycom ligt vaak hoger dan bij bijvoorbeeld een wehkamp of dixons toch ook goede en bekende webwinkels.
helaas had ik net voor dat dit gebeurde een positieve enquête ingevuld had.
kijk dus altijd even waar je opbied en hoeveel dat elders kost

roffel89

Re: mycom veiling

Ongelezen bericht door roffel89 »

ik heb op dezelfde veiling ooit een router gekocht voor 30,- die uiteindelijk nooit verzonden is en gewoon weer is verkocht.
Ik heb toen vanuit MyCom voor de nieuwwaarde van de router (80,-) een ander product uit de online catalogus mogen bestellen.

Hopende dat je hier iets aan hebt,

Gr,

Gesloten