LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

53o schreef:. Zelfs zonder die audio is het al duidelijk uit zijn/haar verhaal en dat van vele anderen hier dat de verkopers aan de deur zich richten op verkopen met misleiding als wapen.

De medewerker van dat bedrijf die hier posten en volledig de verdediging ingaan (dus ook de nieuwe posters die speciaal hier lid worden om hun 'dienstverlener' te verdedigen) hebben duidelijk een andere functie dan de verkopers die aan huis komen, zoals reputatieschade beperken.

Een zoektocht naar Uw Huis Veilig ( uwhuisveilig.nl ) zal via google hier terecht komen (edit, is 2e link nu al), en hopelijk binnenkort met een audio fragment.
Helemaal mee eens, verkoop aan de deur en colportage op straat leidt steeds weer tot nieuwe problemen omdat door de (financiële) dwang om contracten af te sluiten er echt van alles word bijgesleept of beloofd. Het bedrijf mag dan later er veel aan gelegen zijn klachten op te lossen dat is echter dweilen met de kraan open vanwege de verkoopmethode die altijd omstreden blijft.Je zult maar werken voor een heel klein vast loontje, dan is de kans groot dat de colporteur/deur aan deur verkoper veel meer toezegt om maar wat te verdienen en de volgende klacht is alweer geboren. Het is natuurlijk niet voor niets dat in 11 maanden meer dan 200 reacties zijn geplaatst (niet allemaal klachten ) en iets van 43100 keer bekeken, dan is er echt wel iets structureel mis en gaat men proberen klachten te bagatelliseren of zelfs klagers vragen hun berichten te verwijderen om vervolgens hun eigen berichten van Uwhuisveilig.nl weg te halen.Vanaf nu word van elke klacht die hier terecht komt een Quote geplaatst zodat dit niet meer mogelijk is. Maar goed, ook ik hoop op dat geluidsfragment al twijfel ik (door ervaring hier) eraan of dat ooit komt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

Beste Uw Huis Veilig,

Helaas voor u hebben de opnames voldoende duidelijk gemaakt in Politiek Den Haag, waardoor de gehele colportagewet ter discussie is komen te staan. Het is begrijpelijk dat u in de verdediging schiet, maar let wel; u gaat hier wel voorbij aan het eenvoudige feit dat u een stel jonge honden de wijde wereld in stuurt op basis van provisie! Wat verwacht u dan als weldenkende organisatie?

En kunt u inhoudelijk reageren hoe het mogelijk is dat iemand van amper 18 jaar een veiligheidsadviseur is? Of kunt u mij uitleggen waarom leugen op leugen wordt vertelt door uw verkopers? Waarom rennen uw verkopers als jonge kinderen door de wijk op zoek naar 'scoren'? En tot slot waarom heeft u er (uit uw reactie te lezen) totaal geen idee van hoe UW MENSEN te werk gaan. Of zet u alle klachten bij o.a. dit forum en elders te vinden op het internet weg als het zijnde 'leugens'?

Reputatieschade kunt u niet meer beperken door nu hier te reageren over wat u goed doet. U kunt uw beleid en verkoopstrategie aanpassen DOOR FATSOENLIJKE ADVISEURS (DUS GEEN KINDEREN!) IN DIENST TE NEMEN. UW VERKOPERS zijn gewiekst en expert in mensen de stuipen op het lijf jagen zodat ze geen nee meer durft te zeggen, blijkt uit de ons ter beschikking gestelde opnames. Hoe verklaard u uw eigen werkwijze? Waarom zijn het allemaal jongeren bijvoorbeeld, kostenbesparend zeker...

Mijn conclusie is dan ook dat u een commerciële organisatie bent die GEEN GRATIS SYSTEEM aanbiedt en die het ABSOLUUT GEEN BAL INTERESSEERT OF IEMAND VEILIG IS. Het draait bij uw organisatie op verkoopdoelen (TARGETS) halen. Na een eenvoudige ronde is er voor iedereen zeer eenvoudig te achterhalen dat je dat 'GRATIS ALARM' net zo goed zelf kunt kopen, want na een looptijd van 5 jaar heb je het dubbel en dwars terugbetaalt, met de hogere meldkamerkosten, maar dat ter zijde.

DUS NOGMAALS:
GRATIS ALARM = NIET VOOR NIKS!
Als een potentiële klant dan aan uw adviseurs vraagt of het 100% gratis is en er GEEN andere kosten zijn, laat uw adviseurs dit dan ook niet 3X beantwoorden met 'JA, en geen andere kosten'. De geluidsopname liegen er niet om.

U beroept zich op een (volgens u) eerlijke strategie van verkoop. Maar het zegt al genoeg dat Uw Huis Veilig het KEER-OP-KEER moet opnemen voor haar werknemers i.p.v. voor haar opdrachtgevers. Een organisatie die de eigen werknemers schijnbaar boven haar opdrachtgevers stelt, moet dringend bij zichzelf te raden gaan waarom dit überhaupt nodig is en daarnaast moeten opdrachtgevers (kopers van uw systeem met toeters en bellen abonnementen) te raden gaan of ze een product en/of dienst willen van een bedrijf dat de opdrachtgever niet op nummer 1 heeft staan.

Als u echt aan schadebeperking doet, dan past u uw concept aan en dan stuurt u uw verkopers op pad met de mededeling; 'Wij bieden een gratis alarmsysteem als u een abonnement afneemt'. Dan is het gelijk duidelijk. Maar kom niet met het verhaal 'U bent geselecteerd' of '100% gratis' of 'bij u in de wijk zijn veel overvallen, dus wij mogen een gratis systeem aanbieden'. Uw verkopers zijn dan feitelijk al bezig met dwaling.

Dus UW HUIS VEILIG; stop a.u.b. met die concept onzin, want jullie zijn gewoon bezig met verkoop aan de deur en willen contracten sluiten, dat is het ware verhaal. En als UW HUIS VEILIG dit gewoon vertelt verkopen ze ongetwijfeld minder, maar dan sta je niet ineens op het Radar Forum. Want als je alles uit het 'UW HUIS VEILIG CONCEPT' weghaalt houdt je gewoon een overeenkomst voor een abonnement over. Dat heeft geen ene moer te maken met 'veiligheid' en het hele verkoopverhaal is dan een hele hoop 'gelul en leugens' in een prachtige verpakking.

Een mooie quote voor UW HUIS VEILIG zou moeten zijn:
EEN GRATIS ALARM, MAAR NIET VOOR NIKS...
WIJ WILLEN DAT U ZICH VEILIG VOELT, ZOLANG U ONS ER MAAR GENOEG VOOR WILT BETALEN

Onze cliënt heeft zich tot u gewend maar dit heeft niet geresulteerd in een oplossing of passende reactie en derhalve heeft cliënt ons ter arm genomen. U zult derhalve zeker van ons horen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Beter had ik het echt niet kunnen verwoorden, prima reactie die de spijker op zijn kop slaat!

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Mise070,

als u in het bezit bent van opnames en een belangenbehartiger bent van "een client" gaat u niet schreeuwend op een gebruikersforum de aandacht zoeken, maar gaat u oplossingsgericht te werk door contact op te nemen met de organisatie in kwestie om zo tot een oplossing te komen.

Wij als weldenkende organisatie geloven in het rechtstreeks benaderen van klanten zodat wij mensen preventief kunnen helpen tegen de mogelijke gevolgen van brand en inbraak. De meeste mensen die wij spreken zijn weldenkende mensen die veiligheid belangrijk vinden en graag de tijd vrijmaken om te luisteren naar ons fantastische aanbod. Dit is een vrijblijvend aanbod en de voorwaarden zijn helder uiteengezet door zowel de adviseur als op het aanvraagformulier voorgedrukt te lezen. Wij werken met adviseurs in de leeftijdscategorie van 18 tot 65 en alles daar tussenin, iets waar wij geen onderscheid in maken behalve op basis van screenings- en trainingsprofielen. Mocht er iets niet conform protocol zijn gegaan tijdens een gesprek zullen wij daarop actie ondernemen, zoals dat ook hoort. Wij waarderen zowel onze adviseurs als onze klanten. De adviseurs zorgen ervoor dat we dagelijks zoveel mensen kosteloos kunnen informeren over de mogelijkheden van preventief beveiligen. De klanten zijn uiteraard net zo belangrijk, maar het zijn dan ook nagenoeg nooit onze klanten die zich op deze wijze negatief of zelfs onbeschoft uitlaten op internet. Dit betreft vooral mensen die het product, onze werkwijze of de dienstverlening niet aanstaat. Los van of dit gegrond is of niet.

Met ruim 20.000 tevreden klanten en de 10.000 gesprekken die wij op dagbasis voeren wil ik uw verhaal toch even in perspectief zetten. Elke klacht wordt door ons zeer serieus genomen, mits die klacht op een serieuze wijze bij ons gemeld wordt. Wij zorgen dan ook dat iedere kwestie direct zorgvuldig wordt opgepakt en de nodige maatregelen getroffen worden om een zelfde zaak voor de toekomst uit te sluiten. Onze adviseurs worden getoetst op integriteit, worden uitvoerig getraind en zijn ervoor om mensen te informeren over de mogelijkheden. Als u of uw cliente dit aanbod niet interessant vind is nee ook een antwoord, de adviseur zal in dat geval een deurtje verder gaan. Wij zoeken mensen die veiligheid wel belangrijk vinden en bereid zijn om een abonnement te nemen op de dienstverlening om daarbij kosteloos alle hardware van ons te ontvangen om hun huis mee te beveiligen.

Het feit dat u hier op een onbehoorlijke schreeuwerige manier uw verhalen neerzet, maar nalaat om contact op te nemen welke adviseur of welke client het betreft geeft ons het idee dat uw verhaal door u niet te onderbouwen is. Als u contact zou opnemen en uw verhaal op waarheid berust zou zijn, gaan wij direct over tot handelen, zodat onze groep adviseurs zuiver blijft en we mensen kunnen blijven helpen. Dit is niet uw doel zo lijkt het, want u wilt geen situatie uitsluiten voor andere klanten, u wilt aandacht.

U noemt onze adviseurs kinderen en tegelijk experts en gewiekst, iets wat in mijn optiek niet rijmt, maar het is duidelijk dat u niet gediend bent van onze heldere manier van aanpak. Wij leiden onze mensen op totdat ze onze klanten op een heldere manier kunnen uitleggen wat de promotie-actie inhoudt en waar we kunnen bijdragen aan de veiligheid. Onze vele tevreden klanten zijn het voorbeeld dat we met onze werkwijze op een juiste weg zitten, namelijk huis voor huis Nederland een stukje veiliger maken.

U bent van harte welkom om eens deel te nemen aan onze training zodat u op basis van waarheden over onze manier van adviseren uw verhaal kunt rectificeren.

Om de actie nog maar eens uit te leggen en te onderbouwen waarom onze actie zo fantastisch is;

Normaal betaalt u een gerenommeerd beveiligingsbedrijf een behoorlijke som geld voor de aanschaf en installatie van een NCP-erkend inbraak- en branddetectiesysteem.
Deze aanschaf is voor veel mensen al een obstakel en veelal de reden waarom mensen niet overgaan tot electronisch beveiligen.

Enkel beveiligen met hang- en sluitwerk is NIET voldoende, dit blijkt wel doordat alle huizen tegenwoordig voorzien zijn van hang- en sluitwerk en er nog steeds stijgende inbraakcijfers bekend zijn.
Ook is er op de site van het Politiekeurmerk veilig wonen (PKVW) zelf een onderzoek geplaatst waar een aantal interessante weetjes in staan, hier een aantal citaten;

Weinig inbrekers zeggen zich bij voorbaat door het PKVW af te laten schrikken. Zij zijn bovendien van mening dat bewoners in PKVW woningen en wijken eerder geneigd zijn tot laks gedrag

Van belang is echter, zo weten we inmiddels, dat maatregelen niet afzonderlijk worden getroffen, maar altijd in combinatie met elkaar

Zoals gezegd laten de meeste respondenten zich niet snel ontmoedigen.
Toch zijn er omstandigheden die ze minder aantrekkelijk vinden. De antwoorden zijn echter uiteenlopend. Genoemd zijn, in willekeurige volgorde:
• de (vermoedelijke) aanwezigheid van de bewoners
de aanwezigheid van een alarminstallatie
• een hoge concentratie van mensen in de omgeving
• de aanwezigheid van honden
• infrarood camera's
• de aanwezigheid van politie in de buurt


Preventiemaatregelen voor eengezinswoningen, die de daders zelf aanraden zijn:
• zwaarder hang- en sluitwerk (4x genoemd)
• waakhonden (4x genoemd)
• het toepassen van rolluiken (maakt veel lawaai; 5x genoemd)
alarminstallatie (2x genoemd)


Beveiligen met goed hang- en sluitwerk EN een alarmsysteem is dus beter!

Daarnaast is goede schrikverlichting belangrijk en zijn er voldoende organisatorische maatregelen die genomen kunnen worden ter preventie van een mogelijke inbraak.

Wij maken beveiligen met een alarmsysteem betaalbaar doordat wij het systeem kosteloos aanbieden icm met een abonnement op de dienstverlening. Hierbij rekenen wij gangbare adviesprijzen voor de dienstverlening welke klanten bij de aanschaf van een systeem ook worden berekend. Gratis is dus inderdaad niet voor niks, het is om uw woning veiliger te maken.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Rim69 »

Uw Huis Veilig schreef: Met ruim 20.000 tevreden klanten en de 10.000 gesprekken die wij op dagbasis voeren wil ik uw verhaal toch even in perspectief zetten.
Dan doe je toch iets niet goed, want je hebt of te weinig klanten gebaseerd op je inzet, of te weinig tevreden klanten. Ik gok op dat laatste.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

HCMV
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 aug 2010 11:08

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door HCMV »

Vorig jaar januari bij uwhuisveilig een kompleet systeem gekocht en laten inbouwen, netjes via automatische incasso alles betaald aan securitas.

Vrijdag 22 februari 2013 leuke brief in de bus waarin men stelt dat men ondanks eerdere brieven en zelfs meerdere pogingen mij telefonisch te bereiken, nog steeds niet van mijn rekening heeft kunnen afschrijven ( ruim een jaar nadat ik het systeem kocht ! )

Nooit eerder een brief hierover gehad maar goed, ik kan aantonen dat er via een incasso is betaald dus morgen maar eens bellen want dat dreigen met een incassobureau terwijl men wel netjes mijn centjes heeft opgehaald gaat me net ff iets te ver.

Het bedrag is ineens ook verhoogd met kosten die ik niet kan plaatsen dus lijkt of dit bedrijf hun zaakjes of afspraakjes met securitas toch niet zo goed op orde heeft.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

HCMV schreef:Vorig jaar januari bij uwhuisveilig een kompleet systeem gekocht en laten inbouwen, netjes via automatische incasso alles betaald aan securitas.

Vrijdag 22 februari 2013 leuke brief in de bus waarin men stelt dat men ondanks eerdere brieven en zelfs meerdere pogingen mij telefonisch te bereiken, nog steeds niet van mijn rekening heeft kunnen afschrijven ( ruim een jaar nadat ik het systeem kocht ! )

Nooit eerder een brief hierover gehad maar goed, ik kan aantonen dat er via een incasso is betaald dus morgen maar eens bellen want dat dreigen met een incassobureau terwijl men wel netjes mijn centjes heeft opgehaald gaat me net ff iets te ver.

Het bedrag is ineens ook verhoogd met kosten die ik niet kan plaatsen dus lijkt of dit bedrijf hun zaakjes of afspraakjes met securitas toch niet zo goed op orde heeft.
Vandaar ook mijn vraag pagina's terug aan Uwhuisveilig.nl over kosten die achteraf nog kunnen komen. Volgens hun colporteurs is het bedrag vast en zijn er absoluut geen kosten (van welke partij dan ook ) achteraf. Die vraag werd echter nooit beantwoord maar is toch kennelijk opnieuw aan de orde.Wellicht dan nu een antwoord hierop van Uwhuisveilig.nl

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

Beste Uw Huis Veilig,

Kunt u nu eens gewoon een concreet antwoord geven, in plaats van een wollig stuk materie neer te zetten, waarin u uw eigen berichten tegenspreekt. Laten we een willekeurige quote nemen.
U verwijst naar:
• de (vermoedelijke) aanwezigheid van de bewoners
• de aanwezigheid van een alarminstallatie
• een hoge concentratie van mensen in de omgeving
• de aanwezigheid van honden
• infrarood camera's
• de aanwezigheid van politie in de buurt
In ditzelfde bericht vermeld u dat u aan deze bron waarde aan hecht. Kunt u dan ook wellicht aangeven waarin hier wordt gesproken over een aansluiting op een meldkamer?

Dus als we UHV nu moeten geloven, volstaat alleen het alarmsysteem???
Aangezien u eerder aangaf dat iedereen veilig moet zijn en dat u bovendien (GRATIS) alarmsystemen aanbiedt, is dat toch helemaal top.

Vanaf heden kan iedereen een GRATIS Alarmsysteem bij UHV krijgen, Uw Huis Veilig is dan blij dat de eindgebruiker veilig is (zoals ze stellig zelf beweren) en de aansluiting op de meldkamer is niet meer nodig, want dit blijkt uit een door UHV zelf aangereikte bron?

Lezen we dit verkeerd of zet UHV zich nu een beetje vast tegen de muur, door haar eigen beweringen te ontkrachten en het eigen meldkamer verhaal nu af te serveren naar het land der fabelen?

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Mise070,

gelukkig kunnen de lezers van dit forum nu allemaal zien wat uw ware intentie is achter het plaatsen van uw berichten.

Waar u uw berichten begon over algemene voorwaarden die volgens u niet zouden kloppen en waarmee u mensen compleet onterecht op het verkeerde been probeerde te zetten, pretendeert u in latere berichten dat u de belangen van een client zou behartigen omdat die op een onjuiste manier benaderd zou zijn en nu is de insteek die u kiest het afkraken van onze oplossing en de meldkamer?

Gelukkig zegeviert uiteindelijk de waarheid en zien mensen uw ware aard.
Om niet weer in een volgende discussie te raken, zullen wij u ook niet meer beantwoorden op dit forum.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ik heb me verder niet in de discussie gemengd maar volgens mij was de ware intentie van mise070 van het begin af aan al duidelijk: namelijk de werkwijze en het product ter discussie te stellen. En dat lijkt heel aardig gelukt. Het kost mijnhuisveilig.nl ook wel heel veel tekst om op vragen te antwoorden en concrete antwoorden heb ik niet gezien. Als ik zo meelees krijg ik nou niet echt de neiging ook maar iets van mijnhuisveilig.nl af te nemen. Als er op deze manier gereageerd wordt op vragen (hoop geklets maar geen antwoord, en draaien om dingen heen) lijkt me dat niet echt service.

@uwhuisveilig.nl: jullie zullen vast een prima product aanbieden (ik heb hier echt geen verstand van) maar consumenten tegenwoordig houden van duidelijkheid en echte antwoorden op vragen. Als er iemand bij mij aan de deur staat die consequent de vraag niet beantwoort wil ik het product niet hebben. Misschien kunnen jullie daar iets mee en wellicht jullie service verbeteren.

zeker gezien het feit dat het niet heel goed lijkt te gaan, met 10.000 gesprekken per dag en 20.000 klanten in totaal lijkt er toch wel echt een probleem te zijn: gemiddeld telt een baan 210 werkdagen: dus 2.100.000 gesprekken per jaar, en in totaal maar 20.000 klanten, die wellicht niet eens dat jaar lid geworden zijn. Dan lijken die gesprekken niet bijzonder effectief.

isabel

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Uw Huis Veilig schreef: Om niet weer in een volgende discussie te raken, zullen wij u ook niet meer beantwoorden op dit forum.
Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig
En zo danst ''Uw Huis Veilig'' keurig om de hete brei heen. Simpele vragen beantwoorden is teveel moeite,achteraf dweilen (met de kraan open) is makkelijker en valt niet zo op. Blijft dus onderstaande vragen openstaan. Komt er dus een colporteur bij u aan de deur of spreekt u ergens aan? stel deze vragen dan voor u ook maar iets tekent en check of de antwoorden juist zijn. Geen behoorlijke antwoorden, begin er niet aan.
trial46......Vandaar ook mijn vraag pagina's terug aan Uwhuisveilig.nl over kosten die achteraf nog kunnen komen. Volgens hun colporteurs is het bedrag vast en zijn er absoluut geen kosten (van welke partij dan ook ) achteraf. Die vraag werd echter nooit beantwoord maar is toch kennelijk opnieuw aan de orde.Wellicht dan nu een antwoord hierop van Uwhuisveilig.nl

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Isabel,

uiteraard willen wij klanten graag te woord staan. Concrete vragen zullen we ook altijd beantwoorden, zowel in een persoonlijk gesprek als wanneer ze hier gesteld worden.

Mensen die als doel hebben om discussies te starten hebben andere doelen dan een vraag beantwoord krijgen, dus vandaar dat u zo weinig concrete antwoorden vind op dit forum.
U heeft gelijk dat het doel van Mise070 vanaf het begin af aan al was om onze organisatie ter discussie te stellen en deze persoon doet dat door onwaarheden te vermelden.

Om concrete antwoorden te geven op uw vragen:
-Wij hebben inderdaad een prima product die we aanbieden.
-Onze werkwijze die we onze adviseurs aanleren is duidelijk zijn over het product en de diensten.
-Onze groei is naar verwachting en we zijn zo effectief als mogelijk in het adviseren van mensen.

De 10.000 gesprekken die wij totaal met onze 200 medewerkers voeren hebben niet alleen als doel om nieuwe klanten te maken, wij adviseren over veiligheid en inventariseren de behoefte bij mensen thuis en staan daarnaast onze huidige klanten graag te woord, ons doel is dan ook gestaag groeien. Wij ervaren groei en tevreden klanten en zijn constant bezig om de dienstverlening verder te optimaliseren.

Bedankt voor de tip en we gaan ervan uit dat hiermee uw vragen beantwoord zijn.

met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Trail46,

u stelt vragen die reeds hier beantwoord zijn, maar voor de duidelijkheid zal ik u wederom een antwoord geven.

Wij rekenen een vast bedrag per maand voor de dienstverlening, waar achteraf geen extra kosten bij komen. Het klopt dus wat wordt gesteld dat er geen kosten bij komen.

Waar de klant HCMV naar verwijst is indien betalingen door ons niet kunnen worden geïncasseerd en de klant herhaaldelijk niet reageert op brieven of telefonisch contact, dan zal uiteindelijk een vordering uit handen worden gegeven aan een incassobureau. Of dat in het geval van HCMV terecht is geweest kan ik niet beoordelen, daar heb ik exacte gegevens voor nodig. Wat wel duidelijk moet zijn is dat een incassobureau alleen wordt ingeschakeld indien een klant zich niet houdt aan de betalingsverplichting.

Ik ga ervan uit dat uw vraag nu (wederom) beantwoord is.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Uw Huis Veilig schreef:Beste Trail46,
u stelt vragen die reeds hier beantwoord zijn, maar voor de duidelijkheid zal ik u wederom een antwoord geven.

Wij rekenen een vast bedrag per maand voor de dienstverlening, waar achteraf geen extra kosten bij komen. Het klopt dus wat wordt gesteld dat er geen kosten bij komen.
UwHuisVeilig
Bedankt daarvoor, het is te begrijpen dat wanbetalers worden aangepakt en daar is ook niets mis mee. Doet gewoon elke bedrijf en deed ik vroeger ook. Maar de vraag is toch iets anders gesteld, kreeg een email van iemand die een rekening kreeg van zeg maar even de gebruikte meldkamer. Er was een vals alarm geweest waar een surveillant op afgestuurd was die (tot 2 keer toe)niets constateerde en dus werd er kennelijk kosten berekend die niet bij het contract (buiten de vaste kosten)met u werden vermeld. Mijn vraag blijft dus, is dit mogelijk of niet!

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Trail,

ik begrijp uw vraag nu beter, maar het antwoord blijft ongewijzigd;

Wij rekenen een vast bedrag per maand voor de dienstverlening, waar achteraf geen extra kosten bij komen.

De dienstverlening omtrent het opvolgen van alarmmeldingen is compleet inbegrepen in de kosten, dus bij alarmopvolging, contactmomenten e.d. worden geen extra kosten berekend. Het is dus niet mogelijk.

Ik hoop dat dit u de duidelijkheid verschaft die u verzoekt.

met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Zeker duidelijk, bedankt voor u antwoord en geduld.

HCMV
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 aug 2010 11:08

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door HCMV »

Waar de klant HCMV naar verwijst is indien betalingen door ons niet kunnen worden geïncasseerd en de klant herhaaldelijk niet reageert op brieven of telefonisch contact, dan zal uiteindelijk een vordering uit handen worden gegeven aan een incassobureau. Of dat in het geval van HCMV terecht is geweest kan ik niet beoordelen, daar heb ik exacte gegevens voor nodig. Wat wel duidelijk moet zijn is dat een incassobureau alleen wordt ingeschakeld indien een klant zich niet houdt aan de betalingsverplichting.
Beste uwhuisveilig,

Vandaag gebeld met u en ook met securitas alert.

Bij uw afdeling wordt er gezegd dat men niet weet waar het over gaat maar dat men de opdracht van alert securitas heeft gekregen om het met mij af te handelen omdat alert securitas het geld niet bij mij zou kunnen afboeken (???)


Uiteraard heb ik direkt erna alert securitas gebeld en die weten weer nergens van, de betreffende faktuur voor het alarmsysteem is ruim een jaar geleden voldaan en ook de maandelijkse abonnementskosten worden door u prima voldaan. Men zegt er is nog nooit in de 5-6 jaar dat u onze klant bent sprake geweest van een achterstand.

Alert Securitas zou direkt met uw afdeling contact opnemen omdat men er daar totaal geen idee van heeft wat er aan de hand is en waarom uwhuisveilig deze onterechte dreigbrief stuurde.

Verder liet securitas mij weten bij een eventuele achterstand zelf contact op te nemen met hun klanten en daarvoor niet uwhuisveilig zal benaderen.

Voor uw informatie beste Uwhuisveilig, ik heb nog nooit eerder een brief hierover van u gehad en er is vanuit uw kant ook nog nooit telefonisch contact met mij gezocht en er dus ook overduidelijk totaal geen sprake is van welke achterstallige betaling dan ook.

Wat betreft het bedrag waarmee de faktuur ineens verhoogd is zoals ik in mijn eerdere bericht meldde, ook bij uwhuisveilig heeft men geen idee waar dit bedrag vandaan komt. ( Securitas weet het ook niet ).

Nu is mij gevraagd de brief die ik van uwhuisveilig ontving in te scannen en naar uwhuisveilig te mailen (?) en tevens een scan van de printscreen van mijn bank met de betaling van het totale bedrag.

Zeer benieuwd of hier nog een duidelijk antwoord op gaat volgen want tot op heden ziet dit er maar heel erg vreemd uit hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Niemand weet waar het over gaat en waarom men deze brieven verstuurd maar men dreigt wel met een incasso bureau en de trouwe betalende klant mag zelf overal achteraan gaan en de halve ochtend gaan rondbellen op eigen kosten omdat u uw zaakjes blijkbaar niet goed op orde heeft.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

HCMV schreef:
Beste uwhuisveilig,

Vandaag gebeld met u en ook met securitas alert.

Bij uw afdeling wordt er gezegd dat men niet weet waar het over gaat maar dat men de opdracht van alert securitas heeft gekregen om het met mij af te handelen omdat alert securitas het geld niet bij mij zou kunnen afboeken (???)


Uiteraard heb ik direkt erna alert securitas gebeld en die weten weer nergens van, de betreffende faktuur voor het alarmsysteem is ruim een jaar geleden voldaan en ook de maandelijkse abonnementskosten worden door u prima voldaan. Men zegt er is nog nooit in de 5-6 jaar dat u onze klant bent sprake geweest van een achterstand.

Alert Securitas zou direkt met uw afdeling contact opnemen omdat men er daar totaal geen idee van heeft wat er aan de hand is en waarom uwhuisveilig deze onterechte dreigbrief stuurde.

Verder liet securitas mij weten bij een eventuele achterstand zelf contact op te nemen met hun klanten en daarvoor niet uwhuisveilig zal benaderen.

Voor uw informatie beste Uwhuisveilig, ik heb nog nooit eerder een brief hierover van u gehad en er is vanuit uw kant ook nog nooit telefonisch contact met mij gezocht en er dus ook overduidelijk totaal geen sprake is van welke achterstallige betaling dan ook.

Wat betreft het bedrag waarmee de faktuur ineens verhoogd is zoals ik in mijn eerdere bericht meldde, ook bij uwhuisveilig heeft men geen idee waar dit bedrag vandaan komt. ( Securitas weet het ook niet ).

Nu is mij gevraagd de brief die ik van uwhuisveilig ontving in te scannen en naar uwhuisveilig te mailen (?) en tevens een scan van de printscreen van mijn bank met de betaling van het totale bedrag.

Zeer benieuwd of hier nog een duidelijk antwoord op gaat volgen want tot op heden ziet dit er maar heel erg vreemd uit hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Niemand weet waar het over gaat en waarom men deze brieven verstuurd maar men dreigt wel met een incasso bureau en de trouwe betalende klant mag zelf overal achteraan gaan en de halve ochtend gaan rondbellen op eigen kosten omdat u uw zaakjes blijkbaar niet goed op orde heeft.
Voor de zekerheid.

Gesloten