Op 11 januari had ik via internet mij aangemeld als nieuw lid van de vegetariërsbond. Dit heb ik gedaan door via de site een aanmeldingsformulier in te vullen. Hier heb ik toen geen bevestigingsbrief van gekregen en ook geen bericht via email gekregen. Ik heb nooit iets van mijn aanmelding gehoord en heb besloten om het maar zo te laten, dan maar geen lid.
Vanavond, ruim 6 weken later krijg ik een mail dat ik bedankt wordt voor mijn aanmeldig en dat deze zo snel mogelijk wordt verwerkt. Deze mail komt na zo'n lange tijd totaal onverwachts omdat ik er niet meer op gerekend, dat ik eigenlijk zoiets hebt dat het niet meer hoeft.
Mag het zolang duren voordat een aanmelding is verwerkt, terwijl vanaf het moment van aanmelding nooit enig bericht gekregen heb, ook geen mail dat ik mezelf had aangemeld? Op de site stond nergens vermeld dat de verwerking van nieuwe leden zolang zou gaan duren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoelang mag aanmelding lidmaatschap duren?
-
Re: Hoelang mag aanmelding lidmaatschap duren?
Ik weet niet hoe lang dat mag duren maar je kunt als het goed is gewoon weer afmelden. Je hebt minstens 7 dagen bedenktijd na bevestiging van je aanmelding.
11 januari is vlak na de kerstQuannik schreef:Op 11 januari had ik via internet mij aangemeld als nieuw lid van de vegetariërsbond. Dit heb ik gedaan door via de site een aanmeldingsformulier in te vullen. Hier heb ik toen geen bevestigingsbrief van gekregen en ook geen bericht via email gekregen. Ik heb nooit iets van mijn aanmelding gehoord en heb besloten om het maar zo te laten, dan maar geen lid.
Vanavond, ruim 6 weken later krijg ik een mail dat ik bedankt wordt voor mijn aanmeldig en dat deze zo snel mogelijk wordt verwerkt. Deze mail komt na zo'n lange tijd totaal onverwachts omdat ik er niet meer op gerekend, dat ik eigenlijk zoiets hebt dat het niet meer hoeft.
Mag het zolang duren voordat een aanmelding is verwerkt, terwijl vanaf het moment van aanmelding nooit enig bericht gekregen heb, ook geen mail dat ik mezelf had aangemeld? Op de site stond nergens vermeld dat de verwerking van nieuwe leden zolang zou gaan duren.
waarschijnlijk zaten ze nog bij te komen van de kalkoen en rollade
sst!!ruud_a schreef:11 januari is vlak na de kerstQuannik schreef:Op 11 januari had ik via internet mij aangemeld als nieuw lid van de vegetariërsbond. Dit heb ik gedaan door via de site een aanmeldingsformulier in te vullen. Hier heb ik toen geen bevestigingsbrief van gekregen en ook geen bericht via email gekregen. Ik heb nooit iets van mijn aanmelding gehoord en heb besloten om het maar zo te laten, dan maar geen lid.
waarschijnlijk zaten ze nog bij te komen van de kalkoen en rollade