Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile. Het ging in 1e instantie om een Smart Plus 150 sim only abonnement. (=150 belminuten)
Op de website van T-mobile kun je je belstatus bijhouden. Er staat bij dat hij niet helemaal precies is. Toen ik na 1 week, vlgs deze belstatus, nog maar 20 belminuten over had heb ik gebeld naar de klantenservice om mijn abonnement aan te passen naar 250 belminuten. Gisteren ontving ik een rekening van € 60 ipv de € 20 die mijn aangepaste nieuwe abonnement per maand kost zou kosten.
Ik heb hier over gebeld met de klantenservice van T-Mobile en er werd beweerd dat ik bijna 90 minuten buiten de bundel van 150 min verbruikt zou hebben, vóórdat ik mijn abonnement had aangepast. Dit terwijl de belstatus toen aangaf dat ik nog 20 resterende minuten had.
Ook al is die belstatus op My T-Mobile niet precies, zovéél naast het werkelijke verbruik zitten noem ik ronduit misleidend. Als ik het had geweten had ik veel minder gebeld.
Op deze oneerlijke manier jaagt die belstatus je op veel onbedoelde extra kosten.
De mw van de klantenservice zei dat ik geen rechten kan ontlenen aan die belstatus op My T-Mobile.
Ook vind ik het zeer onterecht dat je moet betalen als je naar de klantenservice belt. Er zijn vaak lange wachttijden met ontelbare keuzemenu's waar je doorheen moet worstelen. Ondertussen tellen de kosten door. De 1e keer dat ik met de klantenservice belde was notabene om het abonnement te verhogen, wat "meer inkomsten" betekent voor T-mobile. Ook dan worden kosten berekent voor het telefonisch contact.
Wat een waardeloze instelling. En nu zit ik er notabene 2 jaar aanvast. Wat voel je je machteloos als klant.
Er zijn vast meer klanten van T-Mobile die zich belazerd voelen door deze telefonie-aanbieder.
Hopelijk kan er een keer iets aan worden gedaan.
Hartelijke groet
Anky vd Heijden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile (misleidende informatie)
Re: T-mobile (misleidende informatie)
Beste WA, sorry, maar dit stond niet in de voorwaarden. U heeft mijn bericht niet goed gelezen of niet begrepen.
mvrgr Anky
mvrgr Anky
De mw van de klantenservice zei dat ik geen rechten kan ontlenen aan die belstatus op My T-Mobile.
Als het goed is, staat er iets als dit ?
Er zit een vertraging van enkele uren in de verwerking van je tegoedinformatie. In het begin van de maand loopt deze vertraging op naar maximaal 2 dagen. Dit is rond de 6e van de maand bijgewerkt. Een vertraging is ook mogelijk als je in het buitenland bent geweest
Ik bel zelden of nooit naar klantenservices, maar stuur een mail of vul een contactformulier in.
Als het goed is, staat er iets als dit ?
Er zit een vertraging van enkele uren in de verwerking van je tegoedinformatie. In het begin van de maand loopt deze vertraging op naar maximaal 2 dagen. Dit is rond de 6e van de maand bijgewerkt. Een vertraging is ook mogelijk als je in het buitenland bent geweest
Ik bel zelden of nooit naar klantenservices, maar stuur een mail of vul een contactformulier in.
-
@anky vd h
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
-
Nog meer Noord-Koreaanse praktijken hier!