In februari een bevestiging brief van KPN ontvangen dat alle abonnementen Internet plus bellen en Digitenne) per 17 feb 2011 beëindigd zouden zijn. Helaas, het is nu juni, nog steeds maandelijks automatisch incasso. Helpdesk beloofd steeds dat het met de volgende termijn verrekend wordt. Brief (21 april) gestuurd ter attentie van Jacob Middeldorp me een kopie brief KPN bevestiging opzegging( dd 18 feb): geen reactie. Vandaag 5 juni nogmaals gebeld met Klantenservice: "Mijnheer, per 19 juni (de volgende termijn) wordt alles verrekend en worden de teveel geïncasseerde bedragen teruggestort". Beste Klantenservice medewerker, mag ik uw naam? Neen die mag ik niet geven. Kunt u via email bevestigen? Neen, wij hebben geen email...
5292915056.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitenne opzeggen?
Re: Digitenne opzeggen?
Selectieve blokkade op uw rekening aanvragen.
En de bank de onterechte incasso's laten storneren.
"Melding onterecht incasso " is genoeg.
klopt je hebt de opzegbrief als bewijs , dus doen wat snepke zegt.snepke schreef:Selectieve blokkade op uw rekening aanvragen.
Ben inmiddels in een zelfde situatie beland. Begin februari over gestapt op InternetPlusBellen en Interactieve TV met opzegging van Digitenne. De bestelling is gedaan via de KPN Winkel te Oss.
Met betrekking tot Digitenne geen verdere info's meer ontvangen, wel de bevestiging dat alles per 7 februari actief was.
Conform de informatie met betrekking tot de oude apparatuur heb ik deze retour gezonden naar een Antwoordnummer in Leidschendam.
Verder bleef het stil en alles functioneerde naar behoren.
Bij terugkomst van onze vacantie zagen we verschillende afschrijvingen m.b.t. Digitenne en navraag gaf het volgende antwoord. Uw abonnement is wel opgezegd, echter u betaald nog huur voor de apparatuur!
Incasso's worden gedaan zonder het sturen van enige nota!
Wij hebben geen apparatuur meer en jammer genoeg ook geen verzendbewijs meer van de 5 maanden geleden verzonden apparatuur.
Voel er veel voor na tientallen jaren gebruik te maken van de KPN nu alles maar te verhuizen naar een andere provider of kom ik dan weer in vergelijkbare situaties terecht ???
Met betrekking tot Digitenne geen verdere info's meer ontvangen, wel de bevestiging dat alles per 7 februari actief was.
Conform de informatie met betrekking tot de oude apparatuur heb ik deze retour gezonden naar een Antwoordnummer in Leidschendam.
Verder bleef het stil en alles functioneerde naar behoren.
Bij terugkomst van onze vacantie zagen we verschillende afschrijvingen m.b.t. Digitenne en navraag gaf het volgende antwoord. Uw abonnement is wel opgezegd, echter u betaald nog huur voor de apparatuur!
Incasso's worden gedaan zonder het sturen van enige nota!
Wij hebben geen apparatuur meer en jammer genoeg ook geen verzendbewijs meer van de 5 maanden geleden verzonden apparatuur.
Voel er veel voor na tientallen jaren gebruik te maken van de KPN nu alles maar te verhuizen naar een andere provider of kom ik dan weer in vergelijkbare situaties terecht ???
rvdijk schreef:
Je hebt er geen digitenne bij toch? dan niet betalen en weggaan bij KPN, moet je zien hoe snel ze in de gaten hebben dat je betaalt voor iets wat je niet hebt , en anders inderdaad bij een andere provider gaan, geen tele2 als je ellende wilt voorkomen.
Digitenne opzeggen is nog steeds een drama.
In september 2012 telefonisch KPN benaderd voor opzegging per 1 januari; kon pas 3 maanden van te voren. Oktober dus maar weer gebeld. Of ik dat maar schriftelijk wilde doen. Natuurlijk, kleine moeite.
In november ben ik nog gebeld over de opzegging door KPN. Van de 4 abonnementen (12 kaarten) konden ze er 1 niet terug vinden in hun administratie. Hadden ze echter wel jaren geïncasseerd...
De facturen bleven echter komen en komen nog steeds iedere maand. Ik heb ze ook al een keer terug gestuurd met een briefje. Maakt allemaal niks uit.
Gelukkig heb ik in januari meteen een selectieve blokkade op KPN laten zetten. Ze zoeken het maar uit daar. Als het ff kan nooit meer KPN.
In september 2012 telefonisch KPN benaderd voor opzegging per 1 januari; kon pas 3 maanden van te voren. Oktober dus maar weer gebeld. Of ik dat maar schriftelijk wilde doen. Natuurlijk, kleine moeite.
In november ben ik nog gebeld over de opzegging door KPN. Van de 4 abonnementen (12 kaarten) konden ze er 1 niet terug vinden in hun administratie. Hadden ze echter wel jaren geïncasseerd...
De facturen bleven echter komen en komen nog steeds iedere maand. Ik heb ze ook al een keer terug gestuurd met een briefje. Maakt allemaal niks uit.
Gelukkig heb ik in januari meteen een selectieve blokkade op KPN laten zetten. Ze zoeken het maar uit daar. Als het ff kan nooit meer KPN.