LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bel1601,1609bellen,bel1643 en bel1649.nl SMS diensten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rolandroland

Bel1601,1609bellen,bel1643 en bel1649.nl SMS diensten

Ongelezen bericht door Rolandroland »

De volgende providers waarover ik dit bericht schrijf zijn:

www.bel1601.nl
www.bel1609.nl
www.bel1643.nl
www.bel1649.nl

Via deze site kon je een SMS versturen voor slechts 1 eurocent. Dit is echter niet meer het geval (de grote letters 1 eurocent is opeens verdwenen van de site). De tarieven worden nu niet meer vermeld op de site. Soms kost een SMS nu 5,5 cent en andere keren 6 eurocent. De smsjes die je verstuurd zijn van toepassing op een Nederlandse mobiele nummer.

Deze telecom providers vermelden altijd op de website als er sprake is van een tariefsverlaging, maar van een verhoging laten ze dat niet weten.

De tarieven gaan ingegaan zo ver ik kan zien op 11-09-2008.

Onderaan de site ziet u dit staan: Aktie-tarieven zijn onderhevig aan een Fair Use Policy.

En daar weer onder: In order to prevent spam we have limited bulk SMS to 100 messages.

Wat het tarief is na 100 smsjes is hierin onduidelijk.

NIEUW: De tarieven worden vermeld onder het kopje SMS bestemmingen:
Nederland 5 eurocent, echter bij mij op de specificatie staat 6 eurocent.

michak

Re: Bel1601,1609bellen,bel1643 en bel1649.nl SMS diensten

Ongelezen bericht door michak »

Daarna is het helemaal afgeschaft, meen ik. Weet iemand een anders provider die voor 1 ct losse sms mogelijk maakt ?

Ik heb nu een bundel van 1000 voor 10 euro maar dat is wat veel voor in een maand...

Gesloten