hallo lezers,
Ook wij zijn kopers geweest bij Bikybike, alles wat ik hieronder lees aan negatieve informatie klopt helemaal, die mensen die iets positiefs zeggen praten over een paar weken fietsen wel met ons mee.
Inderdaad een snelle service, volgende dag in huis zoals gezegd, na het in elkaar zetten door een echte fiets monteur, die al zijn hoofd schudde in tussen tijd.... zat er al meteen een slag in het wiel, na een mail te sturen na Bikybike, krijg ik meteen een mail terug, ik mocht langs komen zouden ze het oplossen, maar voor ons was dat wel erg ver weg dus geen optie. Na paar weken al de ketting eraf, na de fietsenmaker in het dorp, de monteur kon het er wel opleggen maar omdat de achteras al kapot was, kon hij daar niet veel meer mee, ja een geheel nieuwe wiel. Melding van gemaakt bij Bikybike, misschien dat ze een nieuwe achterwiel konden opsturen, maar sindsdien nooit meer wat gehoord. En zo kunnen wij nog wel veel meer dingen op noemen die niet meer op een normale manier aan de fiets zitten. Wij hebben er 3 weken mee gefietst.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |