LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ah mobiel nummerbehoud mijn nummer aan ex
ah mobiel nummerbehoud mijn nummer aan ex
vanmiddag kreeg ik een sms van ah mobiel waarin stond:
Beste klant , zoals afgesproken zetten wij op 28-02-2013 het nummer 06........ over naar een andere ah mobiel prepaid simkaart. groet, ah mobiel.
iets waar ik niet om gevraagd heb. Nu blijkt dus dat mijn ex een nieuw simkaartje heeft gekocht en nummerbehoud heeft aangevraagd met mijn nummer.
Bel ik erheen omdat door te geven en te vragen hoe dat kan zeggen ze ja dat is het nadeel van prepaid we kunnen niks voor u doen.
Nu kan hij dus alles doen met mijn nummer en heeft zich aangemeld bij waths app met mijn nummer en stuurt allemaal prive fotos naar al mijn contacten. Mag ah mobiel dit zomaar doen zonder toestemming van mij ? Dit is toch niet tegeloven!!!!!
Beste klant , zoals afgesproken zetten wij op 28-02-2013 het nummer 06........ over naar een andere ah mobiel prepaid simkaart. groet, ah mobiel.
iets waar ik niet om gevraagd heb. Nu blijkt dus dat mijn ex een nieuw simkaartje heeft gekocht en nummerbehoud heeft aangevraagd met mijn nummer.
Bel ik erheen omdat door te geven en te vragen hoe dat kan zeggen ze ja dat is het nadeel van prepaid we kunnen niks voor u doen.
Nu kan hij dus alles doen met mijn nummer en heeft zich aangemeld bij waths app met mijn nummer en stuurt allemaal prive fotos naar al mijn contacten. Mag ah mobiel dit zomaar doen zonder toestemming van mij ? Dit is toch niet tegeloven!!!!!
Re: ah mobiel nummerbehoud mijn nummer aan ex
Prepaid is anoniem. Hoe moeten ze dat dan controleren?
Ongelofelijk wat kinderachtig van je ex.
Beste methodiek gewoon negeren een nieuwe prepaid kaart kopen, registreren op jou naar, je vrienden en bericht sturen dat je een nieuw nummer hebt. Succes
Beste methodiek gewoon negeren een nieuwe prepaid kaart kopen, registreren op jou naar, je vrienden en bericht sturen dat je een nieuw nummer hebt. Succes
Ze kunnen mij wel informeren dat mijn nummer over word gezet op ander sim kaart nummer via sms dus hadden ze eerst ook bevestiging van mij kunnen vragen lijkt mij
Waarom? Je hebt prepaid geen contract. Mensen met prepaid wisselen regelmatig van provider en nemen dan het nummer mee. Dat kunnen ze toch niet allemaal gaan controleren? Dan moet je een abonnement nemen als je dit soort service wenst. Wat jou overkomt is natuurlijk ook wel uniek. Denk niet dat iemand had verwacht dat dit mogelijk is en iemand het ook echt zou doen. Doe aangifte tegen je ex wegens identiteitsdiefstal.reina1982 schreef:Ze kunnen mij wel informeren dat mijn nummer over word gezet op ander sim kaart nummer via sms dus hadden ze eerst ook bevestiging van mij kunnen vragen lijkt mij
-
Je kan nummerbehoud alleen aanvragen als je het nummer van de SIM-kaart weet. Heeft dus niets met identiteit te maken.Rim69 schreef:Denk niet dat iemand had verwacht dat dit mogelijk is en iemand het ook echt zou doen. Doe aangifte tegen je ex wegens identiteitsdiefstal.
Dus?asterix346 schreef:Je kan nummerbehoud alleen aanvragen als je het nummer van de SIM-kaart weet. Heeft dus niets met identiteit te maken.Rim69 schreef:Denk niet dat iemand had verwacht dat dit mogelijk is en iemand het ook echt zou doen. Doe aangifte tegen je ex wegens identiteitsdiefstal.
Heeft zij hem dat nummer dan gegeven?
-
Dat doet er niet toe. Jij raadde TS aan om aangifte te doen van identiteitsdiefstal. Daarvan is hier geen sprake.Rim69 schreef:
Dus?
Heeft zij hem dat nummer dan gegeven?
Bij ah mobiel heb je helemaal geen simkaart nummer nodig kan je zo eenvoudig doen via internet
net aangifte gedaan omdat hij inmiddels al mijn contacten en kennissen heeft benaderd en naakt fotos verspreid omdat hij via mijn nummer gewoon op mijn watch app kon mooi klaar mee .deze man heeft 6 jaar gezeten voor oplichting dus die weet wel hoe die mensen tepakken moet nemen blijkt nu wel
net aangifte gedaan omdat hij inmiddels al mijn contacten en kennissen heeft benaderd en naakt fotos verspreid omdat hij via mijn nummer gewoon op mijn watch app kon mooi klaar mee .deze man heeft 6 jaar gezeten voor oplichting dus die weet wel hoe die mensen tepakken moet nemen blijkt nu wel
Zulk spul zet je natuurlijk ook veilig wegen naakt fotos verspreid omdat hij via mijn nummer gewoon op mijn watch app kon mooi klaar mee
Wat is er mis met een Foto CD'tje in een kluis ?
-
- Contacteer:
reina1982 schreef:Bij ah mobiel heb je helemaal geen simkaart nummer nodig kan je zo eenvoudig doen via internet
Doe hetzelfde.....vraag wederom nummerbehoud aan.
Laatst gewijzigd door koffiemelk* op 04 mar 2013 17:37, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Probeer het eensreina1982 schreef:Bij ah mobiel heb je helemaal geen simkaart nummer nodig kan je zo eenvoudig doen via internet