Hallo,
Het probleem is inmiddels opgelost, de dealer heeft de scooter teruggenomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kymco Like
Kymco Like
Laatst gewijzigd door marcomoon op 02 mar 2013 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Kymco Like
Een piep als de motor uit staat?
Dat klinkt me vreemd in de oren.
Hoe lang houdt de piep dan aan?
Heeft u zelf al eens goed geluisterd waar het geluid vandaan kan komen? Als het zo irritant is zo het toch makkelijk te lokaliseren moeten zijn lijkt me. u kunt dan ook bepalen of het wel of niet van/uit de uitlaat komt.
Heeft u zelf al eens goed geluisterd waar het geluid vandaan kan komen? Als het zo irritant is zo het toch makkelijk te lokaliseren moeten zijn lijkt me. u kunt dan ook bepalen of het wel of niet van/uit de uitlaat komt.
De piep komt uit de CDI unit was bij mijn zoon het geval.JanTinusPlukvet schreef:Een piep als de motor uit staat?
-
Dan moet het niet zo moeilijk zijn.
Of de leverancier nu wel vergoed of niet ( bij garantie moet hij voor kostenloos herstel zorgen), het is geen kostbare zaak.
Het omwisselen ervan is in 2-3 minuten gepiept
Of de leverancier nu wel vergoed of niet ( bij garantie moet hij voor kostenloos herstel zorgen), het is geen kostbare zaak.
Het omwisselen ervan is in 2-3 minuten gepiept
maar waarom de dealer de scooter terug neemt ?? Vespa staat dacht ik er om bekent om die piep kan namelijk daarna in de brand vliegen. en Kymco gebruikt dact ik de zelfde cdi?