Graag gedaan, hoop dat je er mee verder kan.weetnietveel schreef:Ik ben vergeten rozemarijntje, jolijn en smartjean te bedanken. Bij deze Dankjewel!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heb ik in dit geval 7 werkdagen bedenktijd???
Re: Heb ik in dit geval 7 werkdagen bedenktijd???
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Beste Weetnietveel,
We willen dit graag verder voor u uitzoeken. Wilt u zo vriendelijk zijn uw postcode en huisnummer door te geven via [email protected]. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om de situatie verder te bespreken. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
We willen dit graag verder voor u uitzoeken. Wilt u zo vriendelijk zijn uw postcode en huisnummer door te geven via [email protected]. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om de situatie verder te bespreken. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
-
weetnietveel
Heel aardig van je, maar het is OXXIO niet. Haal het bericht maar snel weg 
Laatst gewijzigd door weetnietveel op 05 mar 2013 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Whahahaha, bij Oxxio gaan ze er dus al van uit dat als er een probleem is met colportage dat het over Oxxio gaat.
Geeft eens te meer aan dat je geen klant wilt zijn bij dit bedrijf!!!
Geeft eens te meer aan dat je geen klant wilt zijn bij dit bedrijf!!!
-
Energiefreak
LOL.... dat is best een beetje dom van Oxxio.
Daar zit je dan als webcare medewerker van de oxxio.
Je zoekt op het forum naar negatieve berichten over oxxio (oxxio wordt ergens in een reactie genoemd)
Klakkeloos zet je er een reactie onder met sorry en neem contact met ons op.
En dan blijkt dat je niet de schuldige bent. Deze keer althans een keertje niet.
Daar zit je dan als webcare medewerker van de oxxio.
Je zoekt op het forum naar negatieve berichten over oxxio (oxxio wordt ergens in een reactie genoemd)
Klakkeloos zet je er een reactie onder met sorry en neem contact met ons op.
En dan blijkt dat je niet de schuldige bent. Deze keer althans een keertje niet.
De Oxxiomedewerkster Fabienne had beter even een slag om de arm kunnen houden. Zo in de trant van : Mocht het zo zijn dat ... etc.
Maar verder is de reactie heel correct en meer te waarderen dan die van de andere webcare afdelingen, die zolang de naam van hun bedrijf niet expliciet is genoemd niets van zich laten horen.
Maar verder is de reactie heel correct en meer te waarderen dan die van de andere webcare afdelingen, die zolang de naam van hun bedrijf niet expliciet is genoemd niets van zich laten horen.
Ben met je eens dat het goed is dat ze actief bezig zijn hier, echter naar mijn mening (zeg dus niet dat het zo is) is het dus zo dat ze inhoudelijk helemaal niets lezen maar gewoon met een tool (die bij mijn werkgever ook gebruikt wordt) gezocht wordt op internet naar het woord Oxxio. En vervolgens wordt zonder inhoudelijk te kijken maar weer een reactie gepost.e-chec schreef:De Oxxiomedewerkster Fabienne had beter even een slag om de arm kunnen houden. Zo in de trant van : Mocht het zo zijn dat ... etc.
En naar mijn mening is Oxxio zo actief omdat ze erg veel rotzooi hebben op te ruimen omdat het bedrijf en de colportage extreem op het randje van het toelaatbare werkt.