puma73 schreef:boxer schreef:Voordat je post opent kijk dan ook goed of je eigen naam erop staat.
In nederland zijn meerdere plaatsen met dezelfde straatnaam.
Verder had de afzender ook goed moeten kijken naar de postcode etc.
Gewoon retoursturen.
Dit is onzin bericht. Je mag er van uit gaan dat zaken in jouw brievenbus gedeponeerd voor jouw bestemd zijn.
Dit vind ik dus grote onzin,woon 24 jaar op dit adres en zie dit staan,mijn straat en huisnr,dus maak dat open,en zie later iets anders.
Mag er toch vanuit gaan dat zoals ik al schreef een heel andere provincie zelfs de post zijn sorteer verantwoording heeft,het bedrijf heb ik gesproken,en begrepen het helemaal ,kijken daar ook niet naar ,maar het blijkt dus wel te moeten nu.
Post.nl kost een vermogen ,gaan het weer verhogen ,mogen wij dan verwachten dat er een degelijk systeem is.
De stelling die u dus zet ,ben kik het niet mee eens .
Inderdaad merk je dat de oude vertrouwde postbode verdwenen is ,krijg soms dagen geen post of nooit,wat wel verzonden is ,zo krijg ze ook misverstanden met instantie`s.
Moest zo goedkoop mogelijk van post.nl ,en dat is te merken ,triets voor de postbode`s die zei de laan hebben gestuurd.
Falend beleid dat is wat er gebeurd is ,en dat is goed te merken,vind het echt grofe nalatigheid van post.nl.
Geloof dat ze het al hebben toegegeven ,zijn ergens aan begonnen ,reorganiseren ,maar hebben niet opgelet wat dit in heel nederland veroorzaakt heeft,hele zakken post zijn verdwenende laatste maanden,en we kunnen het niet mooier maken dat het is voor post.nl