LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcodeloterij
postcodeloterij
In februari werd weer flink reclame gemaakt voor de postcodeloterij. Ik ben ooit een keer lid geweest en dacht nu nog eens een gok te wagen. Want als ik in februari lid zou worden, zou ik nog meespelen met de trekking van februari 2013. Dus heb ik mezelf lid gemaakt en op 21 februari heb ik de bevestiging gekregen. Ook werd er 11,50 van mijn rekening afgeschreven. Alles in orde, dacht ik. Iedere dag kijken of de trekking al was geweest, maar tot mijn grote verbazing was er in februari 2013 helemaal geen trekking! Dit is toch zeker pure misleiding! Mijn lidmaatschap ga ik uiteraard met onmiddellijke ingang weer stopzetten.
-
Re: postcodeloterij
Ik werp even een snelle blik op de site: de trekkingsuitslagen van januari zijn pas op 5 februari gepubliceerd. Mag ik daaruit dan niet concluderen dat de trekking van februari pas in maart bekend wordt gemaakt?
Ja, dat mag, is altijd zo geweest.Fleurtjuh666 schreef:Ik werp even een snelle blik op de site: de trekkingsuitslagen van januari zijn pas op 5 februari gepubliceerd. Mag ik daaruit dan niet concluderen dat de trekking van februari pas in maart bekend wordt gemaakt?
Kijk maar naar de uitslagen van vorig jaar.
Topic pfff....
-
Precies wat ik al dacht, en ik sluit me van harte bij je aan, nevermindnevermind schreef:Ja, dat mag, is altijd zo geweest.Fleurtjuh666 schreef:Ik werp even een snelle blik op de site: de trekkingsuitslagen van januari zijn pas op 5 februari gepubliceerd. Mag ik daaruit dan niet concluderen dat de trekking van februari pas in maart bekend wordt gemaakt?
Kijk maar naar de uitslagen van vorig jaar.
Topic pfff....