LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Cranenbroek. Jas voor TECHNISCH onderzoek

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
PassieWaterm

Van Cranenbroek. Jas voor TECHNISCH onderzoek

Ongelezen bericht door PassieWaterm »

Hallo,

Vandaag viel ik bij van Cranenbroek te Landgraaf bijna van mijn geloof.
Het volgende:

Ik had een jas gekocht, en na 3 weken liet links onder de stiknaad van de rits een beetje los. Mijn schoonmoeder heeft dat opnieuw genaaid, geen probleem.
Gisteren ging echter rechts ook de stiknaad los iets onder het midden. Toen dacht ik dat de rits niet goed gestikt zou kunnen zijn, dus vandaag terug met de jas.
Ik moest ermee naar de Technische Dienst...jawel. De meneer aan de balie bekeek de jas even en zei vervolgens dat de jas opgestuurd moest worden voor TECHNISCH ONDERZOEK !!!!......een JAS he mensen, géén elektrisch apparaat ! Ik keek hem aan en vroeg waarom een jas voor TO moest ? Hij zei dat ze gingen bekijken of het een productiefout of mijn schuld was. Mijn schuld ??? Ik doe de jas aan...ik doe de jas uit....punt. Wat kan daar fout aan zijn ???
Dat is nou eenmaal de procedure meneer. Daar kon ik het mee doen !

Kom op...werkelijk....een JAS opsturen voor onderzoek. Het is geen bewijsstuk van een misdaad !!!! De rits is waarschijnlijk niet goed gestikt geweest...ruilen en klaar.....

Ja niet bij van Cranenbroek !!!!

Rim69

Re: Van Cranenbroek. Jas voor TECHNISCH onderzoek

Ongelezen bericht door Rim69 »

Nu maar hopen dat ze door de reparatie van je schoonmoeder niet tot de conclusie komen dat het jouw schuld is.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja,ii snap dat de winkelier het opstuurt die heeft ook weer garantie te behalen,soms zijn er gewoon procedures,

Wat is het probleem zou ik zeggen?stuur die jas op voor to en ze komen tot de conclusie dat het niet goed is,nou prima ,ligt aan policy of nieuwe of ze maken het...

Ene bedrijf is wat moeilijker als de ander,

Succes ermee

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Beetje raar ja, doorgaans bij kleding kijken ze daar gewoon zelf naar, en zeker als het om zoiets simpels gaat.

Vraagje; zit je met die jas aan in de auto? En hoe lang is de jas?

PassieWaterm

rozemarijntje schreef:Ja,ii snap dat de winkelier het opstuurt die heeft ook weer garantie te behalen,soms zijn er gewoon procedures,

Wat is het probleem zou ik zeggen?stuur die jas op voor to en ze komen tot de conclusie dat het niet goed is,nou prima ,ligt aan policy of nieuwe of ze maken het...

Succes ermee
Misschien moet ik vermelden dat het om een jas gaat van hun eigen huismerk. Lijkt me niet moeilijk dat ze die meteen omruilen. En daarbij als je naar de c&a gaat om iets te ruilen bv gaan ze de zooi ook noet opsturen dan krijg je gewoon iets nieuws.

PassieWaterm

sephora30 schreef:Beetje raar ja, doorgaans bij kleding kijken ze daar gewoon zelf naar, en zeker als het om zoiets simpels gaat.

Vraagje; zit je met die jas aan in de auto? En hoe lang is de jas?
Nee op scooter. Is half lang. Schuif de jas dus omhoog als ik ga zitten

PassieWaterm

Rim69 schreef:
PassieWaterm schreef: Misschien moet ik vermelden dat het om een jas gaat van hun eigen huismerk. Lijkt me niet moeilijk dat ze die meteen omruilen. En daarbij als je naar de c&a gaat om iets te ruilen bv gaan ze de zooi ook noet opsturen dan krijg je gewoon iets nieuws.
Dan had je bij C&A moeten kopen. Als je zooi koopt, kan je zooi verwachten.
Kijk...dat zijn nou typisch JOUW reacties.....ik zie dat wel meer hier van jou.
Reageer normaal en constructief of reageer NIET !

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

PassieWaterm schreef:
rozemarijntje schreef:Ja,ii snap dat de winkelier het opstuurt die heeft ook weer garantie te behalen,soms zijn er gewoon procedures,

Succes ermee
Misschien moet ik vermelden dat het om een jas gaat van hun eigen huismerk. Lijkt me niet moeilijk dat ze die meteen omruilen. En daarbij als je naar de c&a gaat om iets te ruilen bv gaan ze de zooi ook noet opsturen dan krijg je gewoon iets nieuws.
Dan zou ik volgende keer daar je jas kopen?

PassieWaterm

bprosman schreef:
Hij zei dat ze gingen bekijken of het een productiefout of mijn schuld was.
Als het een productiefout is , kan het zomaar zijn dat meer jassen in de zelfde batch dit probleem hebben. Ook dat zullen ze misschien willen onderzoeken.
En daarbij als je naar de c&a gaat om iets te ruilen bv gaan ze de zooi ook noet opsturen dan krijg je gewoon iets nieuws.
"Zooi" is in deze zin gerelateerd aan C&A :wink:

Al is het geen productiefout. Er kan altijd wel een van de vele producten die hetzelfde zijn geproduceerd net even afwijken. Dan is het gewoon een wat minder exemplaar.
Het gaat er gewoon om dat IK nog nooit...echt nog nooit....bij een textiel artikel heb meegemaakt dat ze iets opsturen voor onderzoek.
Of dat nu bij C&A, Bristol, Clockwork of waar dan ook is. Het gaat er dan nieteens over of het goedkope of duurdere zaken zijn.

Misschien wel een leuk onderwerp voor een nieuwe aflevering van CSI: "The Jacket" :lol:

PassieWaterm

sjohie schreef:
PassieWaterm schreef:

Succes ermee
Dan zou ik volgende keer daar je jas kopen?
Nee waarom. Ik koop bij VC altijd mijn Jeans en T-shirts. Nog nooit vreemde dingen meegemaakt. Het is geen "rotzooi". Alleen vind ik dit een vreemde gang van zaken.

sjohie

PassieWaterm schreef:
bprosman schreef:
Hij zei dat ze gingen bekijken of het een productiefout of mijn schuld was.
Als het een productiefout is , kan het zomaar zijn dat meer jassen in de zelfde batch dit probleem hebben. Ook dat zullen ze misschien willen onderzoeken.
En daarbij als je naar de c&a gaat om iets te ruilen bv gaan ze de zooi ook noet opsturen dan krijg je gewoon iets nieuws.
"Zooi" is in deze zin gerelateerd aan C&A :wink:

Al is het geen productiefout. Er kan altijd wel een van de vele producten die hetzelfde zijn geproduceerd net even afwijken. Dan is het gewoon een wat minder exemplaar.
Het gaat er gewoon om dat IK nog nooit...echt nog nooit....bij een textiel artikel heb meegemaakt dat ze iets opsturen voor onderzoek.
Of dat nu bij C&A, Bristol, Clockwork of waar dan ook is. Het gaat er dan nieteens over of het goedkope of duurdere zaken zijn.

Misschien wel een leuk onderwerp voor een nieuwe aflevering van CSI: "The Jacket" :lol:
Ze hebben van mij wel eens een (Ralph Loren) overhemd opgestuurd, daar liet een stiksel ook los, maar daar hoefde ik niet op te wachten, ik mocht gewoon een nieuwe uitzoeken. Bleek uiteindelijk een productiefout, en ik kreeg bij mijn volgende aankoop een gratis riem.

PassieWaterm

[/quote]

Ze hebben van mij wel eens een (Ralph Loren) overhemd opgestuurd, daar liet een stiksel ook los, maar daar hoefde ik niet op te wachten, ik mocht gewoon een nieuwe uitzoeken. Bleek uiteindelijk een productiefout, en ik kreeg bij mijn volgende aankoop een gratis riem.[/quote]

Zo zou het moeten gaan ....toch ?!!!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Op zich wel maar de marge op een RL overhemd (ergens tussen de 70 en 100 Euro in NL?) is natuurlijk wel wat hoger waardoor dit wat makkelijker gedaan kan worden.

PassieWaterm

bprosman schreef:Op zich wel maar de marge op een RL overhemd (ergens tussen de 70 en 100 Euro in NL?) is natuurlijk wel wat hoger waardoor dit wat makkelijker gedaan kan worden.

Klopt. Echter worden er heel veel jassen bij VC verkocht per dag door de lage prijzen...dus ik denk dat het op hetzelfde neerkomt als je nagaat dat er in een bepaalde winkel 4 RL hemden en in de andere winkel 20 jassen van hun eigen huismerk per dag worden verkocht zoals bij van Cranenbroek. En dan ben ik nog voorzichtig met het aantal.

sjohie

PassieWaterm schreef:
bprosman schreef:Op zich wel maar de marge op een RL overhemd (ergens tussen de 70 en 100 Euro in NL?) is natuurlijk wel wat hoger waardoor dit wat makkelijker gedaan kan worden.

Klopt. Echter worden er heel veel jassen bij VC verkocht per dag door de lage prijzen...dus ik denk dat het op hetzelfde neerkomt als je nagaat dat er in een bepaalde winkel 4 RL hemden en in de andere winkel 20 jassen van hun eigen huismerk per dag worden verkocht zoals bij van Cranenbroek. En dan ben ik nog voorzichtig met het aantal.
Als ik zo es wat google, is de enige van Cranenbroek die ik tegenkom in Landgraaf, een soort Welkoop/tuincentrum waar ze ook wat losse kleding verkopen, is dat de zaak die jij ook bedoelt?

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Hoezo een nieuwe jas?
Grote kans dat ze de rits opnieuw laten vast stikken door een naaiatelier.

Om een losse naad heeft u in eerste instantie geen recht op een nieuwe jas, omdat dit zeer simpel te verhelpen is.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als ik zo es wat google, is de enige van Cranenbroek die ik tegenkom in Landgraaf, een soort Welkoop/tuincentrum waar ze ook wat losse kleding verkopen, is dat de zaak die jij ook bedoelt?
In Schijndel zit er ook één.

Gesloten