Indien de T-mobile Webcare het lef heeft te suggereren dat ik het beste op hun forum kan reageren, wil ik ze graag verwijzen naar mijn bericht uit 29-10-12 en van vandaag en de moderator Ysammar die blijkbaar niet in staat is om reacties te geven.
T-mobile kan tevens in die forum berichten + al mijn emails alle corresponderende data en meer details vinden
In september 2012 heb ik telefonisch mijn oude abonnement met iPhone 3G om laten zetten naar de iPhone 5. De medewerker die ik sprak gaf aan dat T-mobile ook mijn bijbehorende verzekering van Pro-assist voor mij kon omzetten. Hier ging ik uiteraard graag mee akkoord.
Nadat ik mijn iPhone 5 aan het eind van die maand bezorgd kreeg, bleek Pro assist van niks te weten. Zij hadden een aankoopbewijs + IMEI nummer nodig. Het enige aankoopbewijs dat ik tot op die datum had ontvangen was een bevestigingsemail van mijn omzetting, zonder IMEI nummer.
T-mobile gebeld. Medewerkers gaven aan dat T-mobile dat helemaal niet kan regelen! Zij zouden mij een aankoop bewijs sturen en dan mocht ik het zelf doen. Het aankoopbewijs heb ik nooit ontvangen, dus weer naar T-mobile gebeld. Medewerker geeft nu aan (tot mijn grote verbazing!) dat het wel degelijk door T-mobile geregeld kon worden. Ik moest telefonisch enkele gegevens doorgeven, en het zou rond zijn.
De verwerktermijn was voorbij, en Proassist wist nog steeds van niks. T-mobile weer gebeld. mevrouw aan de telefoon was erg verbaasd. Ze heeft contact gezocht met Pro assist en deze gaven aan dat het wel even telefonisch geregeld kon worden.
Blij met dit bericht en in uiterste verbazing ben ik akkoord gegaan met doorverbonden worden.
Verrassing! De Pro assist medewerker gaf aan dat het helemaal niet telefonisch kon. Ze kon me alleen vertellen welke gegevens ik diende op te sturen, waardoor ik weer helemaal terug bij af was.
Direct T-mobile weer teruggebeld. De medewerker die ik nu sprak wist mij te vertellen dat er een speciale afdeling al mee bezig was en dat het 4-6 weken zou duren en daarna toch echt geregeld moest zijn.
Dat was op 09-11-12.
Verwerkingstijd afgewacht. Contact met pro-assist. Wederom hebben zij niks gehoord van T-mobile.
T-Mobile gebeld. Zelfde verhaal; wij zijn er mee bezig, het ligt bij pro assist.
Begin febrauri gaf een medewerker mij aan dat ik het nu het beste kon gaan regelen via het T-mobile forum. Dit leek mij raar, maar ben hier toch op ingegaan. De persoon die ik een bericht diende te sturen, heeft tot op de dag van vandaag niet gereageerd.
Dus vandaag (02-03-13) maar weer even met T-mobile gebeld. En wat blijkt: Ja u zult toch even met Pro-assist moeten bellen. Ik heb hem wel vermeld dat ik weet waar dit op gaat uitlopen: Pro assist gaat zeggen dat ik bij T-mobile moet zijn. De medewerker betwijfeld dit, dus voornamelijk om hem een plezier te doen ben ik hier maar op in gegaan.
Ik ben inmiddels ten einde raad.
Gedurende 7 maanden heb ik minstens 2/3 keer per maand naar T-mobile gebeld. Elke keer kost dit mij belminuten (voor een "gratis" nummer) waardoor het gigantisch in de kosten loopt. Elke keer krijg ik van de medewerkers compleet tegenstrijdige verhalen, leugens en beloftes te horen. BIjna elke maand heb ik een email gestuurd waar ik bijna nooit een reactie op heb gekregen.
In 7 maanden tijd is T-mobile te incompetent gebleken om 1 kleine verzekering om te zetten
Het is maar 1 kleine verzekering, maar het houdt wel in dat als mijn nieuwe toestel kapot gaat ik niks kan doen en niemand dit gaat oplossen. En zo goedkoop zijn de iPhones niet.
Weet iemand welke stappen ik mogelijk nog zou kunnen ondernemen? Alle manieren die via T-mobile zelf beschikbaar zijn leiden tot 7 maanden onzin.
