Ik heb een abonnement van 5 maanden afgesloten 6 maanden geleden, actie via internet en advertenties.
Met Pathé gebeld en een zeer onvriendelijke dame stond mij te woord en onderbrak steeds mijn verhaal. Volgens haar stond mijn bankrekeningnummer niet in de computer, maar wordt er wel iedere maand geïncasseerd op dit bankrekeningnummer."Het staat toch echt niet in", was haar snerpende antwoord.
Via de mail krijg ik standaard antwoorden:
Bedankt voor je e-mail.
Bij deze actie krijg je de 5e maand gratis. Het is belangrijk om te weten dat het abonnementsgeld de 5e maand ook eerst van je rekening zal worden afgeschreven waarna dit bedrag vervolgens medio maart wordt teruggestort.
Als je nog vragen hebt kun je telefonisch contact opnemen met ons op telefoonnummer 0900 - 7284365. Onze klantenservice is tot je beschikking op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Pathé Unlimited
Als ik hier dan weer op reageer, dan krijg ik wéér dit bericht, ik wordt er een beetje moedeloos van, heb het gevoel geen kant meer op te kunnen dan dat het komende maand weer wordt afgeschreven. Radar: Help!?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven
Re: Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven
dan gewoon je bank bellen en het bedrag storneren....
Re: Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven
Hoezo bellen? Dan kan toch gewoon via internetbankieren?
Re: Incasso Pathe Unlimited blijft afschrijven
Zo te lezen wordt de laatste incasso vanzelf half maart terug gestort. Vandaar dat je bankrekening niet meer voorkomt. Je het abonnement is afgelopen.
Jantje
Jantje