Ik wil graag over op glasvezel en heb de volgende mogelijkheden:
- XMSnet (goedkoopste, vast IP)
- Lijbrandt (iets duurder dan XMSnet)
- Concepts
- Vodafone
Deze providers zijn ongeveer even duur en hebben ongeveer gelijke aanbod.
Als ik naar ervaringen met deze providers zoek, kom ik m.n. alleen de negatieve ervaringen en dan moet ik geen van alle nemen.
Wie kan me advieseren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welke glasvezel moet ik aansluiten
Re: welke glasvezel moet ik aansluiten
Lijnbrandt hebben sommigen hier waaronder WA en Pareltje, misschien dat hun iets kunnen zeggen daarover.
XMS staan al wat topics hier .
XMS staan al wat topics hier .
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: welke glasvezel moet ik aansluiten
ik heb alleen de ervaring met zoiets als Lijbrandt, niet Lijbrandt zelf maar zelfde diensten. Ik kan je dus moeilijk adviseren, ik heb een zakelijk abonnement en zelf geen dingen hoeven regelen dus kan niets zeggen of ze klantvriendelijk zijn of zo. Ik kan alleen zeggen dat de tv ( dus ook van Lijbrandt) echt prachtig is en een mooi aanbod, internet is ook supersnel das al dat ik je kan zeggen.
Re: welke glasvezel moet ik aansluiten
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 1501005/26
hier staan wat dingen van xms , ook van andere providers, zou zeggen lees ze.
hier staan wat dingen van xms , ook van andere providers, zou zeggen lees ze.
Re: welke glasvezel moet ik aansluiten
Ik zit bij vodafone sinds half december 2012
Al meerdere keren uitval dvb-c
Voor oplevering veel ellende.
Nu al een tijd een klacht lopen. Maar na 2 weken werd ik gebeld. een deel van mijn klacht ( opgeleverdatum klopt niet was onterecht volgens hun. ) daarop het bewijs gemaild van mijn gelijk en inmiddels weer 2 week verder zonder wat te horen.
Tja, welke aanbieder wel ? Het is dat de upload van kabel me te laag is....
Al meerdere keren uitval dvb-c
Voor oplevering veel ellende.
Nu al een tijd een klacht lopen. Maar na 2 weken werd ik gebeld. een deel van mijn klacht ( opgeleverdatum klopt niet was onterecht volgens hun. ) daarop het bewijs gemaild van mijn gelijk en inmiddels weer 2 week verder zonder wat te horen.
Tja, welke aanbieder wel ? Het is dat de upload van kabel me te laag is....