LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderlinge omgang op het forum

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

Wat ik nu even kwijt wil is het volgende

Vind het heel erg jammer dat er op dit Forum met sommige items/ gevallen soms zo bot word omgegaan.

Wat voor de een een probleem is ,hoeft dat voor de ander niet te zijn.

Wat de mensen doen ,waarbij ik zelf dit ook deed,maar het is hen emotie ,was ook een van mij.

Maar wat ik nu zo vervelend vind en vraag mij af ,kan er nu niet normaal in sommige gevallen gereageert worden.
Heel veel doen dit,maar er is een percentage die volgens mij niets anders te doen hebben dan mensen afkraken en een bepaald sarcasme uitspreken,en een paar mee lopers.

Vind dit jammer want je ziet zo mensen met ieder die anders in elkaar zit dit Forum zoeken en door die berg weer afhaken ,en dat mag toch de bedoeling niet zijn van Het Tros Forum ,wat best hoog aangeschreven staat.

Diverse item`s plaats je ook uit een emotie van het moment.

Laten we het leuk houden en nogmaals ieder heeft bepaalde gedachte ,maar denk dat het best voor bepaalde typje`s op dit forum anders kan,jullie willen toch ook serieus genomen worden.

Dit moet toch mogelijk zijn

Dat wilde ik even kwijt.

Dank voor het lezen :!:
Laatst gewijzigd door sombody op 06 mar 2013 22:32, 2 keer totaal gewijzigd.

flipo
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 sep 2012 22:36

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door flipo »

Het is nog geen weekend hoor :D

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

flipo schreef:Het is nog geen weekend hoor :D
Moet het daar weekend voor zijn,gaat mij om de stelling flipo.
En zo zie ik het echt,al deze mensen kijken naar het programma ,daar word je ook van het forum op de hoogte gebracht,ja en als er dan een paar zijn die je tot je enkels affikken,waarschijnlijk niets anders te doen,dat vind ik erg,nogmaals je kan van mening verschillen ,maar doe het normaal ,zoals velen wel doen .
Dank je.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door bprosman »

Vind het heel erg jammer dat er op dit Forum met alle gevallen soms zo bot word omgegaan.
Wat voor de een een probleem is ,hoeft dat voor de ander niet te zijn.
Precies, en dus is iedere andere mening dan die van een TS onterecht ?
Voor de een is "emotionele schade" geestelijk aan de grond zitten na een zwaar trauma en voor de ander begint dat al bij een "bad hair day".

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sombody schreef:Wat ik nu even kwijt wil is het volgende

Vind het heel erg jammer dat er op dit Forum met alle gevallen soms zo bot word omgegaan.

Wat voor de een een probleem is ,hoeft dat voor de ander niet te zijn.

Wat de mensen doen ,waarbij ik zelf dit ook deed,maar het is hen emotie ,was ook een van mij.

Maar wat ik nu zo vervelend vind en vraag mij af ,kan er nu niet normaal in sommige gevallen gereageert worden.
Heel veel doen dit,maar er is een percentage die volgens mij niets anders te doen hebben dan mensen afkraken en een bepaald sarcasme uitspreken,en een paar mee lopers.

Vind dit jammer want je ziet zo mensen met ieder die anders in elkaar zit dit Forum zoeken en door die berg weer afhaken ,en dat mag toch de bedoeling niet zijn van Het Tros Forum ,wat best hoog aangeschreven staat.

Diverse item`s plaats je ook uit een emotie van het moment.

Laten we het leuk houden en nogmaals ieder heeft bepaalde gedachte ,maar denk dat het best voor bepaalde typje`s op dit forum anders kan,jullie willen toch ook serieus genomen worden.

Dit moet toch mogelijk zijn

Dat wilde ik even kwijt.

Dank voor het lezen :!:

Het lijkt net het echte leven he ?
Iemand die vraagt dus hier een vraag stelt op het forum die krijgt antwoord
en soms staan die antwoorden een TS niet aan, dat kan dat gebeurd in het echte
leven ook zo.
In het echte leven kunnen mensen je ook rare antwoorden geven of zelfs belachelijke
antwoorden.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

bprosman schreef:
Vind het heel erg jammer dat er op dit Forum met alle gevallen soms zo bot word omgegaan.
Wat voor de een een probleem is ,hoeft dat voor de ander niet te zijn.
Precies, en dus is iedere andere mening dan die van een TS onterecht ?
Voor de een is "emotionele schade" geestelijk aan de grond zitten na een zwaar trauma en voor de ander begint dat al bij een "bad hair day".
Het is inderdaad het geval ,maar daar iedereen mens is mag je dit dus constateren,duidelijker kan niet,ik gun niemand ellende of onrecht !

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

chocomelk,
Daarom ,maar dat is ook haast niet meer terug te draaien,ik vind dat je een mening kan en mag geven ,maar wel in fatsoen,en dat mag je zeggen en vragen ,en dat er bepaalde dit dus niet doen ja okee.
dat zegt meer over degene waarschijnlijk ,maar niet gepast soms.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door bprosman »

,ik gun niemand ellende of onrecht !
Ik ook niet maar de definitie van "ellende" is voor ieder mens verschillend en daar zul je als TS toch ook mee moeten leven.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sombody schreef:chocomelk,
Daarom ,maar dat is ook haast niet meer terug te draaien,ik vind dat je een mening kan en mag geven ,maar wel in fatsoen,en dat mag je zeggen en vragen ,en dat er bepaalde dit dus niet doen ja okee.
dat zegt meer over degene waarschijnlijk ,maar niet gepast soms.
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor maar sommige hebben geen fatsoen en kunnen
niet fatsoenlijk antwoorden en dan kun je ze dan ook niet kwalijk nemen.
En voor de ene persoon is het wel oke en voor de ander niet, blijft altijd een moeilijk iets.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

Heeft waarschijnlijk met mentaliteit te maken,ik ben nog van de opvoeding u etc

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sombody schreef:Heeft waarschijnlijk met mentaliteit te maken,ik ben nog van de opvoeding u etc
De ene persoon is zo en de ander is zo.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door dhc »

Is dit een consumenten aangelegenheid of willen we gewoon discuzeuren?

Gaat, voorspel ik, een slotje op.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door tenormin »

Denk dat dhc gelijk heeft en er een slotje op gaat, maar sombody kan moeilijk aan iedereen een PB sturen met wat hem op het hart ligt. In zekere zin heeft hij wel gelijk, aan de andere kant is het wel zo dat, als er een vraag komt, er in eerste instantie gewoon die vraag beantwoord word. Geen kwaaiigheid o.i.d. Maar de ene T.S. is de andere niet. Dat hebben sommigen onder ons kunnen lezen: de Röntgenfoto's van een zwangere vrouw. Kijk, als een TS zo overtuigd is van zijn gelijk en maar doorgaat, tja, dan kan er worden verwacht dat er tegengas komt. Ook de jonge moeder wiens haar haar mooiste "sieraad" is (dat bleek echt wel) die word dan verteld: 't groeit wel weer aan. Een beetje empathie is eigenlijk nooit weg. Maar, sombody, dit forum is redelijk "heilig" hoor. Er zijn ergere fora. Al met al begrijp ik wat je bedoelt, maar een geintje op zijn tijd kan hier nog wel. Hoewel er veel mensen de meldknop al gebruiken als iemand een windje laat.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

dhc schreef:Is dit een consumenten aangelegenheid of willen we gewoon discuseren?

Gaat, voorspel ik, een slotje op.
dit is zeker consumenten taal,zo gaan wij dus met elkaar om op het forum ,het begint met een consumenten item en dan gaat het verder in veel sarcasme wat niets met het consumeneten item te maken heeft.

Dus er zijn hier consumenten die uitlokken dat er mensen zijn die even zo reageren/zie het met veel onderwerpen helaas!!!

slotje zien we dan wel weer dhc

De vraag is of consumenten normaal met consumenten om kunnen gaan,we zijn allemaal consumenten neem ik toch aan.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door Rim69 »

sombody schreef: Vind het heel erg jammer dat er op dit Forum met alle gevallen soms zo bot word omgegaan.
Met alle gevallen soms?

Ik wil niet bot doen, maar dat is een contradictio in terminis.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door ciske »

De vraag is of consumenten normaal met consumenten om kunnen gaan,we zijn allemaal consumenten neem ik toch aan.
Op een forum kan je dingen vragen, beantwoorden en nog meer, Wat je zeker niet moet doen is je iets aan te trekken van wat er hier gezegd wordt ( als het kwetsend overkomt). Probeer een forum zo te zien, dat als je de pc uitzet....dat je er ook geen last meer van hebt. ( dus niet over door blijft denken), :wink:

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

Rim69 schreef:
sombody schreef: Vind het heel erg jammer dat er op dit Forum met alle gevallen soms zo bot word omgegaan.
Met alle gevallen soms?

Ik wil niet bot doen, maar dat is een contradictio in terminis.

Bedoelde sommige gevallen,sorry hiervoor.

zandinoog
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jul 2011 19:05

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door zandinoog »

Er zijn veel boswachters aanwezig op dit forum die alles wat ze niet aanstaat doorgeven
aan het hoofdkantoor :D

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door Rim69 »

sombody schreef: De vraag is of consumenten normaal met consumenten om kunnen gaan,we zijn allemaal consumenten neem ik toch aan.
Die vraag stel je door keihard te schreeuwen? :roll:

Iets, wat als het al niet in de gedragsregels was opgenomen, nog steeds in gaat tegen de manier waarop je met elkaar omgaat op een forum.

En dan ben jij nog van de opvoeding u etc? :shock:

zandinoog
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jul 2011 19:05

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door zandinoog »

O ja sombody de boswachter van dienst heeft jouw topic al gemeld aan het hoofdkantoor....
zielig toch terwijl je bedoeling goed is om dit topic te openen :wink:

Gesloten