LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderlinge omgang op het forum

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sombody

Re: Onderlinge omgang op het forum

Ongelezen bericht door sombody »

Rim69 schreef:
sombody schreef: De vraag is of consumenten normaal met consumenten om kunnen gaan,we zijn allemaal consumenten neem ik toch aan.
Die vraag stel je door keihard te schreeuwen? :roll:

Iets, wat als het al niet in de gedragsregels was opgenomen, nog steeds in gaat tegen de manier waarop je met elkaar omgaat op een forum.

En dan ben jij nog van de opvoeding u etc? :shock:
je bent nooit te oud om te leren.
vind jij,misschien ook wel u het normaal hoe sommige met elkaar omgaan ,nou ik niet en dat kan de bedoeling niet zijn van een in velen een serieuze aanbeveling van Tros Radar,en ik vind dat een interresant leerzaam programma ,waar ik elke week naar kijke,daar praten ze toch ook niet zo,maar wel duidelijk taal ,maar niets van sarcasme daar ooit gemerkt.

sombody

zandinoog schreef:O ja sombody de boswachter van dienst heeft jouw topic al gemeld aan het hoofdkantoor....
zielig toch terwijl je bedoeling goed is om dit topic te openen :wink:
Dat zal wel,begripvolle mensen en meningen daar gaat het om ,op een juiste manier,een voorbeeld voor de jeugd dit,normen en waarde daar moet het naar toe ,er is al zoveel ellende en dan begint het hier?!

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

sombody schreef: vind jij,misschien ook wel u het normaal hoe sommige met elkaar omgaan
Voor een forum is het niet normaal. Voor dit forum wel. Er zijn gedragsregels opgesteld en de handhaving daarvan vindt plaats op een manier waar ze zich zelfs bij Animal Farm nog voor zouden schamen. Dus krijg je rebellie en opstand. Waarom zou nu juist dit forum zoveel hardnekkige trollen hebben? Lees eens wat ze schrijven en let eens op. Dan wordt je een hoop duidelijk.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Rim69 schreef:
sombody schreef: vind jij,misschien ook wel u het normaal hoe sommige met elkaar omgaan
Voor een forum is het niet normaal. Voor dit forum wel.
Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op wat andere grotere fora. Nujij bijvoorbeeld. Dan mag de moderatie daar beter zijn, maar zoveel vrolijker wordt je er niet van, wat daar allemaal geschreven wordt. Laat staan van de minnetjes die uitgedeeld worden.

Mocht iemand behoefte hebben aan een gezellig klessebesforum, dan zul je je, schat ik zo in, bij die van de margriet of de libelle moeten begeven. Als die tenminste fora hebben.

weetnietveel

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Sombody iedereen mag reageren op zijn eigen manier. Je kunt niet verwachten dat iedereen zo is als jij.
Als er berichten zijn die volgens jou in strijd zijn met de gedragsregels dan kun je die simpel melden. Ik heb de ervaring dat 90% a 95% van de berichten die ik meld verwijderd worden en mijn conclusie is dan ook dat de moderatie hier heel goed is.

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

De manier waarop er nu weer gereageerd wordt bewijst dat de stelling terecht is. Wat een flauwekul wordt er soms gespuisd die helemaal niks met her onderwerp te maken hebben.
Ik lees regelmatig, post niet zoveel, maar met een kopje thee erbij met koekje heb je zo een uurtje gevuld! Ga zo door.

Rim69

mje schreef: Lees eens goed de berichten van Rim69 en trek dan je conclusie en dat is geen illusie die balanceert net op de rand van de gedragsregels...
Klopt. Ik laat duidelijk een iets ander geluid horen. Vind dat consumenten ook gewoon een eigen verantwoordelijkheid hebbben. Dit forum wordt de meeste tijd niet gebruikt voor een consumentenvraag, maar om door negatieve publiciteit het eigen gelijk af te dwingen. Ik vind dat dan best even wat tegengas mag worden gegeven. Durf ook best te vermelden dat ik een waarschuwing heb gehad. Gek genoeg dan wel omdat ik te vaak off-topic zou zijn en dat vind ik dus totaal niet kloppen.
Je praat over mijn 450 berichten. Er zitten hier mensen met meer dan duizenden berichten en die hebben nog nooit een bericht on topic geplaatst. Die zitten alleen maar gezellig te chatten en in hun ogen humorvolle berichten te plaatsen. Gek genoeg mag dat wel. Als jij het snapt mag je het mij uitleggen.

sombody

:wink:

witte angora

Rim69 schreef:
mje schreef: Lees eens goed de berichten van Rim69 en trek dan je conclusie en dat is geen illusie die balanceert net op de rand van de gedragsregels...
Klopt. Ik laat duidelijk een iets ander geluid horen. Vind dat consumenten ook gewoon een eigen verantwoordelijkheid hebbben. Dit forum wordt de meeste tijd niet gebruikt voor een consumentenvraag, maar om door negatieve publiciteit het eigen gelijk af te dwingen. Ik vind dat dan best even wat tegengas mag worden gegeven.
Eens. Alleen jammer dat je dan te horen krijgt dat je wel bij dat bedrijf moet werken, dat je de TS aanvalt, en weet ik veel wat voor verwijten en onzin je nog meer over je heen gekieperd krijgt.

Rim69

witte angora schreef: Eens. Alleen jammer dat je dan te horen krijgt dat je wel bij dat bedrijf moet werken, dat je de TS aanvalt, en weet ik veel wat voor verwijten en onzin je nog meer over je heen gekieperd krijgt.
Ja, maar dat komt voort uit een stukje teleurstelling en frustratie en daar kan ik dan nog wel een beetje begrip voor opbrengen. Veel storender vind ik het dat er hier gewoon een aantal niet al te intelligente mensen hun mening naar voren brengen alsof dat de enige mogelijke zienswijze is. Ben je het niet met ze eens, dan moet jij wel iemand zijn die ze kennen en met wie ze in het verleden overhoop gelegen hebben. Alsof dat soort domme meningen niet altijd op tegenstand zal stuiten.

sombody

Rim69 schreef:
witte angora schreef: Eens. Alleen jammer dat je dan te horen krijgt dat je wel bij dat bedrijf moet werken, dat je de TS aanvalt, en weet ik veel wat voor verwijten en onzin je nog meer over je heen gekieperd krijgt.
Ja, maar dat komt voort uit een stukje teleurstelling en frustratie en daar kan ik dan nog wel een beetje begrip voor opbrengen. Veel storender vind ik het dat er hier gewoon een aantal niet al te intelligente mensen hun mening naar voren brengen alsof dat de enige mogelijke zienswijze is. Ben je het niet met ze eens, dan moet jij wel iemand zijn die ze kennen en met wie ze in het verleden overhoop gelegen hebben. Alsof dat soort domme meningen niet altijd op tegenstand zal stuiten.
Nou Rim69.,
Dat is jou mening ,en irritatie is ook wel menselijk,wie zal dat niet op zijn tijd hebben,maar om iets dom te noemen of niet al te intelligent ,kan je niet zomaar roepen denk ik.
Je kan je irritatie ook anders uiten ,moet je proffesor zijn ,dat kan toch niet,dit consumenetenforum is toch voor iedere consument.

Rim69

sombody schreef: Nou Rim69.,
Dat is jou mening ,en irritatie is ook wel menselijk,wie zal dat niet op zijn tijd hebben,maar om iets dom te noemen of niet al te intelligent ,kan je niet zomaar roepen denk ik.
Je kan je irritatie ook anders uiten ,moet je proffesor zijn ,dat kan toch niet,dit consumenetenforum is toch voor iedere consument.
Je wilt toch een discussie over onderlinge omgang op het forum? Dan moet je zoiets ook kunnen zeggen. Dit forum staat bol van suggesties dat posters eigenlijk iemand anders zijn. Leg mij maar eens uit dan waarom dat niet getuigt van een gebrek aan intelligentie. Het is niet meer dan een zeer kinderlijke vorm van verdediging om een verloren meningsverschil te laten ontsporen.

sombody

Dat zie ik dus helemaal niet zo ,maar dat is jou mening.

Dat ik mijn stelling neerzet zo ik het ervaar ,en meer zegt genoeg,en of ik nu wel of niet intelligent ben staat hier los van.
Gaat mij om stelling en omgang van het gebeuren,wat ik af en toe als puberaal ervaar,maar dat zegt ook meer over diegene .
Jammer is en dat melde ik eerder ,dat er consumenten afhaken door dit,en dat is het punt.
Zal het nu niet meer herhalen ,mijn stelling is een constatering!

witte angora

mijn stelling is een constatering
Ook daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Dat is dus het leuke van een forum: om eens een ander geluid te horen dan er uit de eigen keel komt.

Waarbij ik dus wel op wil merken dat ik het met je eens ben dat excessen, zoals dit af en toe voorkomt, niet nodig zouden moeten zijn. Maar daar is een meldknop, en in het verlengde daarvan een moderator, voor.

sombody

mee eens,mag.

Kan wel incaseren,maar die knop komt soms laat en jammer gewoon dat mensen dan gaan zeggen ,die flauwekul,denk dat er altijd wat is maar toch ,en dat blijft,maar dat neemt niet weg dat je dan ook iets mag zeggen ,en dat geld voor allen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef: Waarbij ik dus wel op wil merken dat ik het met je eens ben dat excessen, zoals dit af en toe voorkomt, niet nodig zouden moeten zijn. Maar daar is een meldknop, en in het verlengde daarvan een moderator, voor.
En dat vind ik uiteindelijke een kinderachtig iets de meldknop, in het echte leven is
ook geen meldknop en spreekt men de mensen er ook persoonlijk op aan wat vaak
veel beter werkt.
Mijn mening.

sombody

Chocomelk schreef:
witte angora schreef: Waarbij ik dus wel op wil merken dat ik het met je eens ben dat excessen, zoals dit af en toe voorkomt, niet nodig zouden moeten zijn. Maar daar is een meldknop, en in het verlengde daarvan een moderator, voor.
En dat vind ik uiteindelijke een kinderachtig iets de meldknop, in het echte leven is
veel beter werkt.
Mijn mening.
Dat is een feit wat zeker is en daar worden wij als consument en burger van Nerderland met spotje`s op tv op gewezen ,spreek elkaar aan.
Voor dit Forum moet je 18 zijn,en wij moeten het voorbeeld zijn voor de jeugd,heb ook kleinkinderen die lessen op school krijgen over omgang met elkaar,dan mag je toch verwachten dat het hier ook doen!

witte angora

Chocomelk schreef:
veel beter werkt.
Mijn mening.
Sja, ik ben ook niet zo'n fanatiek gebruiker van die meldknop. Maar het onderwerp is: de onderlinge omgang op het forum. En dit topic is er dus juist omdat mensen elkaar aanspreken op een manier die niet altijd even aardig is, net zoals in het echte leven trouwens.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sombody schreef: Dat is een feit wat zeker is en daar worden wij als consument en burger van Nerderland met spotje`s op tv op gewezen ,spreek elkaar aan.
Voor dit Forum moet je 18 zijn,en wij moeten het voorbeeld zijn voor de jeugd,heb ook kleinkinderen die lessen op school krijgen over omgang met elkaar,dan mag je toch verwachten dat het hier ook doen!
Maar wat let je om iemand hier aan te spreken op zijn of haar schrijf gedrag ?
Maar wat je wel moet begrijpen is dat voor de ene persoon iets normaal is en
voor de ander niet en dan komt de vraag wat is normaal ?

Ook komt schrijven heel anders over als dat je in werkelijkheid met elkaar praat, je
ziet geen gezichtsuitdrukkingen etc.

sombody

ben het er mee eens dat schrijven een ja dood ding is,en je formuleert het wel eens fout,letter verkeerd,maar dat het inderdaad makkelijker iets te typen is tegen iemand die je niet ziet is waar.
Maar gewoon da`s toch niet zo moeilijk en daar gaat het uiteindelijk om.

Gesloten