LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie, monteringskosten?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
carolasnijders
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2013 10:32

Garantie, monteringskosten?

Ongelezen bericht door carolasnijders »

Wij hebben een badkamerkraan, waarbij de thermostaat kapot is gegaan. Het valt nog binnen de garantieperiode. De desbetreffende zaak heeft een nieuw thermostaat besteld. Deze is echter met geen mogelijkheid te vervangen. Men geeft aan, dat er binnen de garantie de onderdelen of kraan vervangen moeten worden, maar dat hier NIET de monteringskosten bij komen, dat is voor eigen kosten!
Klopt dit? Wij vinden het een erg slechte service! Graag jullie reactie!

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Garantie, monteringskosten?

Ongelezen bericht door grun »

Waar is die kraan gekocht en wie heeft hem gemonteerd?

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Garantie, monteringskosten?

Ongelezen bericht door ArneLH »

Hebben we het over garantie of non-conformiteit?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Garantie, monteringskosten?

Ongelezen bericht door kokka »

als jij je complete kraan bij hun aflevert, zullen ze deze kraan gewoon moeten repareren. Het alleen aanleveren van een nieuw onderdeel is niet genoeg. je kan niet van hun eisen dat ze de kraan bij jou thuis komen vervangen. Dat zou alleen het geval zijn als de thermostaatkraan gekocht is bij een compleet geleverde en geïnstalleerde badkamer.. dus als de winkel waar je hem gekocht hebt, de kraan ook heeft gemonteerd.

Gesloten