LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uw huis veilig.nl
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste HCMV,
aangezien ik niet weet wie u bent, kan ik geen specifieke zaken nazoeken noch enig verhaal verifiëren.
In de nauwe samenwerking met Securitas zijn er klanten waar wij service aan verlenen en andersom, het kan dus dat wij bij klanten van Securitas incasseren voor onze service en andersom is dat ook mogelijk.
Als ik enkel uw verhaal lees kan ik niet anders dan concluderen dat de brief u onterecht is toegezonden.
Indien u wenst dat dit verder voor u uitgezocht wordt heb ik uw exacte gegevens nodig, zodat ik kan nakijken wat er eventueel is misgegaan en kan ik wellicht zaken voor u oplossen. U kunt in een prive bericht uw gegevens kenbaar maken als u dit wenst. Als de brief onterecht bij u is aangekomen kunt u deze als niet verzonden beschouwen.
Na ontvangen van uw prive bericht kan ik zaken voor u nakijken.
Ik hoop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
aangezien ik niet weet wie u bent, kan ik geen specifieke zaken nazoeken noch enig verhaal verifiëren.
In de nauwe samenwerking met Securitas zijn er klanten waar wij service aan verlenen en andersom, het kan dus dat wij bij klanten van Securitas incasseren voor onze service en andersom is dat ook mogelijk.
Als ik enkel uw verhaal lees kan ik niet anders dan concluderen dat de brief u onterecht is toegezonden.
Indien u wenst dat dit verder voor u uitgezocht wordt heb ik uw exacte gegevens nodig, zodat ik kan nakijken wat er eventueel is misgegaan en kan ik wellicht zaken voor u oplossen. U kunt in een prive bericht uw gegevens kenbaar maken als u dit wenst. Als de brief onterecht bij u is aangekomen kunt u deze als niet verzonden beschouwen.
Na ontvangen van uw prive bericht kan ik zaken voor u nakijken.
Ik hoop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Re: uw huis veilig.nl
Beste UHV,
U draait om de hete brei heen. U valt mij nu aan, alsof ik ongewenst bij mensen langs de deur ga, maar dat is toch echt UHV. En wederom serveert u mij en veel andere klachten gewoon af als het zijnde dat wij hier aan het liegen zijn of er een hobby van hebben gemaakt UHV zwart te maken. Kom op zeg... Alsof wij als levensdoel hebben UHV zwart te maken zonder dat hier aanleiding toe zal zijn? Dat lijkt me niet. Wel zijn dit soort forums er om misstanden aan de kaak te stellen en die zijn er rond UHV gewoonweg, want anders is er niet een topic met meer dan 200 reacties inmiddels...
Ik stel u eenvoudige vragen:
- Waar staat vermeld dat een aansluiting op een meldkamer bijdraagt aan veiligheid (in welk onderzoek of welke statistiek?)
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS;
- Waarom valt hier overal te lezen dat UHV onware dingen aan de deur zegt, zoals bijvoorbeeld; 'u bent geselecteerd' of 'in uw wijk zijn veel meer inbraken', als u hier zelf aangeeft, ik citeer '10.000 gesprekken per dag' en 'cijfers gebaseerd op landelijk niveau'?
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS
- Waarom zegt u niet gewoon aan de deur dat u feitelijk een abonnement verkoopt?
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS EN UHV ZICH BEROEPT OP HET 'GRATIS'
Dat zijn toch niet zulke moeilijke vragen om te beantwoorden. U kunt hier wel mij en andere forum gebruikers gaan lopen beschuldigen dat wij UHV zwart zouden willen maken, maar geeft u nou eerst eens antwoord op deze drie eenvoudige vragen. Zal toch niet al te ingewikkeld zijn?
Of blijft u erbij dat uw product gratis is?
Ik heb overigens nimmer getwijfeld aan uw product zelf, omdat ik hier geen ervaring mee heb. Ik twijfel ernstig aan uw verkoopwijze, want die deugt gewoonweg niet. En dat u een prachtig product zult hebben, geloof ik allemaal best, maar zeggen dat iets gratis is, maar over 5 jaar bijna 2000 euro uit de consument zijn zak trekken is toch echt 'NIET GRATIS'!!!
En ik begrijp dat u niet wilt reageren, omdat ik wellicht de vinger precies op de zere plek leg. Uw verkoopbeleid deugd niet en als u gewoon het eerlijke verhaal aan de deur vertelt 'wij verkopen een abonnement en u krijgt een gratis systeem als u het afneemt', dan doet u eerlijk zaken.
Nu dweilt u met de kraan open en zet u iedereen met kritiek op uw beleid weg als zwartkijkers, daar toch echt UW ORGANISATIE de deuren afstruint op zoek naar 'scoren' en niet wij!!!
En mijn ware aard is voor u waarschijnlijk dat ik lastig ben, maar ik ben nogmaals niet degene die hier zeer vaak ongewenst de deuren afgaat. Dus als we het over 'ware aard' gaan hebben dan kunnen we nog wel even doorgaan...
Het is toch ook gewoon een marketingconcept, laten we nou even eerlijk wezen. U heeft een abonnement dat u wilt verkopen (-of systeem) voor c.a. 2000 euro. Als u langs de deuren gaat en dit verhaal vertelt verkoopt u niks. Er is geen consument die 2000 euro neertelt voor een systeem. Dus moet daar een prachtig mooi marketing jasje omheen bedacht worden en een verkoopmodel om het product te kunnen verkopen... Is vanuit uw zijde bekeken niet eens zo gek bedacht, maar wordt dan niet verbaast als men u op Radar aanvalt, want dat is dan ook logisch...
Kortom; vertel gewoon het ware verkoopverhaal!!!
Dan heeft u allereerst alleen klanten die het 100% echt willen en dus minder klachten EN ten tweede komt u niet op dit soort forums met allerlei lastige mensen zoals ik.
Tot slot; Als alles echt zo goed ging en er een goede verkoopprocedure was, dan waren er niet zoveel onduidelijkheden, wazige antwoorden etc. van uw zijde. U wilt alleen maar ingaan op het persoonlijke verhaal van reeds bestaande (let wel; betalende) klanten. Ik stel u algemene vragen namens de mensen die (mogelijk) door UHV worden benaderd of zijn benaderd en waarom zouden deze vragen niet voor beantwoording in aanmerking komen?
Overigens heeft niemand gezegd dat u persoonlijk er iets aan kunt doen, maar als u (anno 2013) erop vertrouwd dat iedere werknemer de regels van uw training volgt, dan heeft u het toch echt verschrikkelijk mis. U combineert uw trainingen met een provisie stelsel! Dan is het niet meer dan logisch dat het misgaat en dat uw personeel de provisie na gaat jagen!
U draait om de hete brei heen. U valt mij nu aan, alsof ik ongewenst bij mensen langs de deur ga, maar dat is toch echt UHV. En wederom serveert u mij en veel andere klachten gewoon af als het zijnde dat wij hier aan het liegen zijn of er een hobby van hebben gemaakt UHV zwart te maken. Kom op zeg... Alsof wij als levensdoel hebben UHV zwart te maken zonder dat hier aanleiding toe zal zijn? Dat lijkt me niet. Wel zijn dit soort forums er om misstanden aan de kaak te stellen en die zijn er rond UHV gewoonweg, want anders is er niet een topic met meer dan 200 reacties inmiddels...
Ik stel u eenvoudige vragen:
- Waar staat vermeld dat een aansluiting op een meldkamer bijdraagt aan veiligheid (in welk onderzoek of welke statistiek?)
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS;
- Waarom valt hier overal te lezen dat UHV onware dingen aan de deur zegt, zoals bijvoorbeeld; 'u bent geselecteerd' of 'in uw wijk zijn veel meer inbraken', als u hier zelf aangeeft, ik citeer '10.000 gesprekken per dag' en 'cijfers gebaseerd op landelijk niveau'?
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS
- Waarom zegt u niet gewoon aan de deur dat u feitelijk een abonnement verkoopt?
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS EN UHV ZICH BEROEPT OP HET 'GRATIS'
Dat zijn toch niet zulke moeilijke vragen om te beantwoorden. U kunt hier wel mij en andere forum gebruikers gaan lopen beschuldigen dat wij UHV zwart zouden willen maken, maar geeft u nou eerst eens antwoord op deze drie eenvoudige vragen. Zal toch niet al te ingewikkeld zijn?
Of blijft u erbij dat uw product gratis is?
Ik heb overigens nimmer getwijfeld aan uw product zelf, omdat ik hier geen ervaring mee heb. Ik twijfel ernstig aan uw verkoopwijze, want die deugt gewoonweg niet. En dat u een prachtig product zult hebben, geloof ik allemaal best, maar zeggen dat iets gratis is, maar over 5 jaar bijna 2000 euro uit de consument zijn zak trekken is toch echt 'NIET GRATIS'!!!
En ik begrijp dat u niet wilt reageren, omdat ik wellicht de vinger precies op de zere plek leg. Uw verkoopbeleid deugd niet en als u gewoon het eerlijke verhaal aan de deur vertelt 'wij verkopen een abonnement en u krijgt een gratis systeem als u het afneemt', dan doet u eerlijk zaken.
Nu dweilt u met de kraan open en zet u iedereen met kritiek op uw beleid weg als zwartkijkers, daar toch echt UW ORGANISATIE de deuren afstruint op zoek naar 'scoren' en niet wij!!!
En mijn ware aard is voor u waarschijnlijk dat ik lastig ben, maar ik ben nogmaals niet degene die hier zeer vaak ongewenst de deuren afgaat. Dus als we het over 'ware aard' gaan hebben dan kunnen we nog wel even doorgaan...
Het is toch ook gewoon een marketingconcept, laten we nou even eerlijk wezen. U heeft een abonnement dat u wilt verkopen (-of systeem) voor c.a. 2000 euro. Als u langs de deuren gaat en dit verhaal vertelt verkoopt u niks. Er is geen consument die 2000 euro neertelt voor een systeem. Dus moet daar een prachtig mooi marketing jasje omheen bedacht worden en een verkoopmodel om het product te kunnen verkopen... Is vanuit uw zijde bekeken niet eens zo gek bedacht, maar wordt dan niet verbaast als men u op Radar aanvalt, want dat is dan ook logisch...
Kortom; vertel gewoon het ware verkoopverhaal!!!
Dan heeft u allereerst alleen klanten die het 100% echt willen en dus minder klachten EN ten tweede komt u niet op dit soort forums met allerlei lastige mensen zoals ik.
Tot slot; Als alles echt zo goed ging en er een goede verkoopprocedure was, dan waren er niet zoveel onduidelijkheden, wazige antwoorden etc. van uw zijde. U wilt alleen maar ingaan op het persoonlijke verhaal van reeds bestaande (let wel; betalende) klanten. Ik stel u algemene vragen namens de mensen die (mogelijk) door UHV worden benaderd of zijn benaderd en waarom zouden deze vragen niet voor beantwoording in aanmerking komen?
Overigens heeft niemand gezegd dat u persoonlijk er iets aan kunt doen, maar als u (anno 2013) erop vertrouwd dat iedere werknemer de regels van uw training volgt, dan heeft u het toch echt verschrikkelijk mis. U combineert uw trainingen met een provisie stelsel! Dan is het niet meer dan logisch dat het misgaat en dat uw personeel de provisie na gaat jagen!
Re: uw huis veilig.nl
Denk dat je het goed verwoord. Het werken met colporteurs (niks verkopen is vrijwel niks verdienen) is voor bedrijven meestal de aanleiding tot talloze klachten. En let op, dit topic over UwHuisVeilig.nl is in 1 week meer dan 10.000 keer bekeken en schiet als een raket over de 50.000 lezers heen. Zou toch een lampje moeten doen branden bij het bedrijf.mise070 schreef:Beste UHV,
En ik begrijp dat u niet wilt reageren, omdat ik wellicht de vinger precies op de zere plek leg. Uw verkoopbeleid deugd niet en als u gewoon het eerlijke verhaal aan de deur vertelt 'wij verkopen een abonnement en u krijgt een gratis systeem als u het afneemt', dan doet u eerlijk zaken.
Nu dweilt u met de kraan open en zet u iedereen met kritiek op uw beleid weg als zwartkijkers, daar toch echt UW ORGANISATIE de deuren afstruint op zoek naar 'scoren' en niet wij!!!
Het is toch ook gewoon een marketingconcept, laten we nou even eerlijk wezen. U heeft een abonnement dat u wilt verkopen (-of systeem) voor c.a. 2000 euro. Als u langs de deuren gaat en dit verhaal vertelt verkoopt u niks. Er is geen consument die 2000 euro neertelt voor een systeem. Dus moet daar een prachtig mooi marketing jasje omheen bedacht worden en een verkoopmodel om het product te kunnen verkopen... Is vanuit uw zijde bekeken niet eens zo gek bedacht, maar wordt dan niet verbaast als men u op Radar aanvalt, want dat is dan ook logisch...
Kortom; vertel gewoon het ware verkoopverhaal!!!
Dan heeft u allereerst alleen klanten die het 100% echt willen en dus minder klachten EN ten tweede komt u niet op dit soort forums met allerlei lastige mensen zoals ik.
Tot slot; Als alles echt zo goed ging en er een goede verkoopprocedure was, dan waren er niet zoveel onduidelijkheden, wazige antwoorden etc. van uw zijde. U wilt alleen maar ingaan op het persoonlijke verhaal van reeds bestaande (let wel; betalende) klanten. Ik stel u algemene vragen namens de mensen die (mogelijk) door UHV worden benaderd of zijn benaderd en waarom zouden deze vragen niet voor beantwoording in aanmerking komen?
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Zoals deze quote (van pagina 1) antwoord geeft op een van de vragen die hier gesteld worden, zijn alle vragen reeds beantwoord op dit forum die hier nu gesteld worden.Omdat verhalen soms een eigen leven gaan leiden en er soms vol ongeloof gereageerd wordt op ons concept, willen wij graag toelichten hoe het mogelijk is dat Uw Huis Veilig een gratis alarmsysteem op de markt brengt.
Het concept van Uw Huis Veilig is bedoeld voor mensen die veiligheid betaalbaar willen houden en de veiligheid middels onze dienstverlening voor nog geen euro per dag een meerwaarde vinden.
Een ieder kan een offerte aanvragen bij een lokaal beveiligingsbedrijf in de regio en zal dan zien dat met name de aanschaf van een goed alarmsysteem een kostenpost is die niet veel mensen kunnen betalen.
Voor een volwaardig NCP gekeurd alarmsysteem inclusief professionele installatie door een erkende installateur betaalt u al snel een bedrag dat ruim boven de duizend euro uitkomt. Dit is exclusief de jaarlijkse kosten van de meldkamer.
Bij Securitas zijn de kosten voor een plus Al 1 aansluiting op de meldkamer € 293.05 ex BTW per jaar. (Teruggerekend is dat inclusief BTW €29.05 per maand.) De kosten voor de meldkamer zijn hierin nog wel betaalbaar voor veel mensen, maar wie kan er tegenwoordig zoveel geld missen voor de aanschaf en installatie van een alarmsysteem?
De mooiste vergelijking is het concept van de mobiele telefonie. Men ontvangt een gratis mobiele telefoon en betaalt voor het abonnement op de dienstverlening die een provider biedt (belminuten)
Iedereen beseft ondertussen dat het toestel alleen “gratis” is wanneer de klant een dienstverlening afneemt.
Bij het concept Uw Huis Veilig is dit ongeveer hetzelfde.
Men kan een alarmsysteem “ los” aanschaffen en jaarlijks de kosten voor een meldkamer betalen, of men neemt een abonnement voor slechts €0.98 per dag en krijgt het alarmsysteem gratis. Wat de mogelijkheden en voorwaarden zijn, legt een van onze adviseurs u graag uit tijdens een adviesgesprek op locatie.
Kunnen wij dan onbeperkt gratis systemen aanbieden? De landelijke actie die wij met ruim 120 adviseurs in de markt brengen is een doorslaand succes.
Duizenden klanten hebben al een systeem in huis en ervaren het veilige gevoel die door Uw Huis Veilig met Securitas mogelijk wordt gemaakt.
Per jaar wordt er bekeken hoeveel systemen er aangeboden zijn en hoeveel geld er dat jaar erna beschikbaar gesteld kan worden.
Wij hopen en verwachten dat we nog veel mensen gelukkig kunnen maken met de promotieactie en zo een positieve bijdrage te kunnen leveren aan een veiliger Nederland.
Een ieder die na deze bijdrage twijfels of vragen heeft nodigen wij graag uit voor een kopje koffie op een van onze vestigingen of u kunt uw reactie sturen naar [email protected]
Veilige groet,
Uw Huis Veilig
Wij staan achter het fantastische aanbod die wij mogen aanbieden en maken mensen hiermee blij die onze mening delen en snappen waarom dit concept echt een goed aanbod is.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: uw huis veilig.nl
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste Leo,
wij hebben gesteld dat wij mensen willen helpen aan het optimaal beveiligen van de woning, indien iemand de voordelen van onze totaaloplossing inziet en dit wil toepassen.
Wij en vele met ons zijn van mening dat dé oplossing zit in een combinatie van goed hang- en sluitwerk én het electronisch beveiligen mét aansluiting op een professionele meldkamer. Door de aansluiting op een door het ministerie erkende PAC oftewel de meldkamer bent u gegarandeerd van opvolging door de hulpdiensten in geval van geverifieerd alarm.
Indien er bij u thuis iets vervelends plaats vind, verdient u toch ook een optimale dienstverlening om uw huis en gezin veilig te houden? Dit willen wij niet overlaten aan een automatische sms, maar aan professioneel opgeleide mensen.
Om dit wat duidelijker te maken zal ik hieronder onderbouwen waarom dit juist is, middels een aantal quotes van vooraanstaande partijen;
Uw gezin verdient optimale veiligheid en wij maken dit betaalbaar!
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
wij hebben gesteld dat wij mensen willen helpen aan het optimaal beveiligen van de woning, indien iemand de voordelen van onze totaaloplossing inziet en dit wil toepassen.
Wij en vele met ons zijn van mening dat dé oplossing zit in een combinatie van goed hang- en sluitwerk én het electronisch beveiligen mét aansluiting op een professionele meldkamer. Door de aansluiting op een door het ministerie erkende PAC oftewel de meldkamer bent u gegarandeerd van opvolging door de hulpdiensten in geval van geverifieerd alarm.
Indien er bij u thuis iets vervelends plaats vind, verdient u toch ook een optimale dienstverlening om uw huis en gezin veilig te houden? Dit willen wij niet overlaten aan een automatische sms, maar aan professioneel opgeleide mensen.
Om dit wat duidelijker te maken zal ik hieronder onderbouwen waarom dit juist is, middels een aantal quotes van vooraanstaande partijen;
Electronisch beveiligen volgens de Politie preventieadviseur;
Maarten van Weel is preventieadviseur bij de regionale politie Gooi en Vechtstreek. Hij staat positief tegenover elektronische beveiliging, maar dan wel in combinatie met andere inbraakpreventiemaatregelen.
“De alarmsystemen zijn tegenwoordig een heel stuk verbeterd en het zijn absoluut goede producten,
maar er komt meer kijken bij elektronische beveiliging. Van essentieel belang is dat het systeem goed is aangelegd en op de juiste wijze gebruikt wordt. Anders heeft het geen nut. Een bewoner moet er niet te laconiek mee omgaan. Het systeem moet ook ingeschakeld worden als men ‘eventjes
naar de bakker gaat’. De mensen moeten de discipline hebben om het systeem goed te gebruiken.
Bijkomend voordeel van elektronische beveiliging met alarmverificatie is dat met een
stil alarm de politie in staat is om de inbrekers ook te vangen, als ze er op tijd bij is uiteraard.”
ZELF DOEN OF LATEN DOEN?
Een gecertificeerd bedrijf geeft een certificaat af als de elektronische beveiliging van een woning voldoet aan de eisen die gesteld worden door de overheid, de verzekeraars en de
beveiligingsbranche. Om die reden is het verstandiger om de monteurs van beveiligingsbedrijven zelf het systeem te laten installeren. Zo heeft u ook de zekerheid dat het systeem goed werkt. Indien u bent aangesloten op een erkende alarmcentrale heeft u professionele opvolging van uw alarmen en doormelding naar de hulpdiensten in geval van verificatie.
Vereniging van BeveiligingsOrganisaties (VvBO) en Politie over electronisch beveiligen;
Bij electronisch inbraakalarm is het van groot belang dat de politie snel arriveert. Tot voor kort gebeurde dat vaker niet dan wel. Vooral omdat er te vaak niets aan de hand bleek te zijn. Maar vanaf 1 april wordt weer met zwaailicht en sirenes uitgerukt. Echter wel onder de voorwaarde dat de noodzaak daarvan geverifieerd is door een particuliere alarmcentrale.
Het convenant Alarmverificatie is een belangrijke stap voor de publiek private samenwerking in de veiligheid, stellen Stoffel Heijsman namens Politie en Marc Deelen namens de beveiligingsbranche vast.
Vereniging van BeveiligingsOrganisaties (VvBO) over opvolging bij alarm;
Als particulier op inbraakalarm reageren is niet zonder risico's. Bovendien zijn particulieren langer onderweg, omdat de verkeersregels gerespecteerd dienen te worden. Daarom hebben de beveiligingsbranche en de politie intensief gewerkt aan een oplossing..
Vereniging van BeveiligingsOrganisaties (VvBO) over hulpdiensten;
De alarminstallatie is uitgerust met verschillende van elkaar gescheiden zones.
Zodra de PAC uit minimaal twee gescheiden zones inbraakmeldingen ontvangt,wordt direct de politie gebeld. De eindgebruikervan een alarm-installatie met deze vorm van
verificatie van het elektronisch alarm krijgt politieinzet binnen 10 tot 15 minuten op locatie.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar denk dat de strekking duidelijk is. Een alarmsysteem met aansluiting op de meldkamer is een betere oplossing. De meldkamer geeft professionele opvolging, zorgt voor verificatie en de doormelding naar de politie om te zorgen dat uw woning en uw gezin optimaal beveiligd zijn.Voordelen van elektronische beveiligingssystemen volgens INFOTALIA WONEN;
Wat zijn de pluspunten van een elektronisch beveiligingssysteem?
Een elektronisch beveiligingssysteem dat aan de buitenkant zichtbaar is, schrikt sommige dieven af. Zien de inbrekers het alarmsysteem niet meteen, dan kan het systeem hen wel afschrikken als het geactiveerd wordt.
Je kan al je ramen voorzien van inbraakvertragend of gelaagd glas of polycarbonaatplaat, maar in geval van brand is er dan geen ontsnappingsroute mogelijk. Daarom is het beter om te kiezen voor 1 of enkele gewone ruiten die je uitrust met een elektronisch systeem.
Uw gezin verdient optimale veiligheid en wij maken dit betaalbaar!
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Re: uw huis veilig.nl
Uw Huis Veilig weigert nog steeds antwoord te geven op de simpele vragen;
- Waarom zeggen de adviseurs dat men geselecteerd is voor een gratis alarmsysteem EN dat men direct moet beslissen (alleen vandaag geldig);
Zijn er c.a. 10.000 selecties per dag dan? en bij die hoeveelheid gesprekken hoef je toch niet dezelfde dag te beslissen, volgend jaar ben je weer aan de beurt?
- Waarom zeggen de adviseurs dat het onveilig is in de specifieke wijk waar het aangeboden wordt.
Is iedere wijk in Nederland onveiliger geworden dan?
- Waarom zeggen de adviseurs dat het 100% gratis is.
Is er dan geen abonnee verplichting volgens Uw Huis Veilig?
En als laatste kan uw huis veilig wel in het concept geloven, maar het concept is toch echt een abonnement afnemen of GEEN alarmsysteem. Of beweerd Uw Huis Veilig nu inmiddels ook dat zonder die aansluiting op de meldkamer het systeem gratis blijft?
Nee, niet dus...
Het is geen concept (zoals Uw Huis Veilig wel wil doen geloven). Het is praktisch hetzelfde als een telefoonabonnement met 'GRATIS' toestel. Feitelijk betaal je dat toestel bij een 2-jarig abonnement gewoon zelf terug aan verhoogde abonnement kosten.
Maar een inhoudelijke reactie over de verkoopwijze of waarom Uw Huis Veilig zegt dat iets gratis is of onwaarheden zegt is tot op heden achterwege gebleven.
En dat dan iemand van de marketingafdeling UHV hier reageert en weet wat de 100-den adviseurs allemaal zeggen door het land is dan op zijn minst verwerpelijk. Was deze persoon van de Marketingafdeling van UHV dan bij de 10.000 gespreken zelf aanwezig? Nee, ook niet...
En laten we dan tot slot maar eens het woord gratis nader toelichten:
Gratis is een term uit het Latijn en wordt gebruikt in diverse Romaanse en Germaanse talen (zoals Nederlands, Afrikaans, Deens, Duits, Engels, Frans, Fries, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds) in de betekenis van 'kosteloos'; ergens niet voor hoeven te betalen.
Hier gaat Uw Huis Veilig dus ook al de mist in, want betaalt de consument niks? En is de consument 'kosteloos'...? Nee, de consument moet een abonnement afnemen, anders geen alarmsysteem.
Dus of; Uw Huis Veilig snapt de definitie van het woord 'Gratis' niet of Uw Huis Veilig misbruikt het woord 'Gratis' voor de verkoop van haar abonnementen.
Dan kan UHV er het mooiste conceptverhaal aan vasthangen, maar bij Uw Huis Veilig is 'Gratis' toch echt 'Niet voor niks' en veiligheid is alleen geboden bij afname van een abonnement...
En nu ben ik weer de zeurder volgens Uw Huis Veilig die het hele concept verhaal keer op keer ontkracht en onderuit haalt. Maar voorlopig is er nog steeds geen antwoord gekomen op de eenvoudige vragen dezerzijds waarom adviseurs van Uw Huis Veilig anders beweren dan daadwerkelijk de situatie is. Maar toch echt staat UHV niet voor niets op o.a. Tros Radar en Vara Kassa, gaat er een lampje branden?
- Waarom zeggen de adviseurs dat men geselecteerd is voor een gratis alarmsysteem EN dat men direct moet beslissen (alleen vandaag geldig);
Zijn er c.a. 10.000 selecties per dag dan? en bij die hoeveelheid gesprekken hoef je toch niet dezelfde dag te beslissen, volgend jaar ben je weer aan de beurt?
- Waarom zeggen de adviseurs dat het onveilig is in de specifieke wijk waar het aangeboden wordt.
Is iedere wijk in Nederland onveiliger geworden dan?
- Waarom zeggen de adviseurs dat het 100% gratis is.
Is er dan geen abonnee verplichting volgens Uw Huis Veilig?
En als laatste kan uw huis veilig wel in het concept geloven, maar het concept is toch echt een abonnement afnemen of GEEN alarmsysteem. Of beweerd Uw Huis Veilig nu inmiddels ook dat zonder die aansluiting op de meldkamer het systeem gratis blijft?
Nee, niet dus...
Het is geen concept (zoals Uw Huis Veilig wel wil doen geloven). Het is praktisch hetzelfde als een telefoonabonnement met 'GRATIS' toestel. Feitelijk betaal je dat toestel bij een 2-jarig abonnement gewoon zelf terug aan verhoogde abonnement kosten.
Maar een inhoudelijke reactie over de verkoopwijze of waarom Uw Huis Veilig zegt dat iets gratis is of onwaarheden zegt is tot op heden achterwege gebleven.
En dat dan iemand van de marketingafdeling UHV hier reageert en weet wat de 100-den adviseurs allemaal zeggen door het land is dan op zijn minst verwerpelijk. Was deze persoon van de Marketingafdeling van UHV dan bij de 10.000 gespreken zelf aanwezig? Nee, ook niet...
En laten we dan tot slot maar eens het woord gratis nader toelichten:
Gratis is een term uit het Latijn en wordt gebruikt in diverse Romaanse en Germaanse talen (zoals Nederlands, Afrikaans, Deens, Duits, Engels, Frans, Fries, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds) in de betekenis van 'kosteloos'; ergens niet voor hoeven te betalen.
Hier gaat Uw Huis Veilig dus ook al de mist in, want betaalt de consument niks? En is de consument 'kosteloos'...? Nee, de consument moet een abonnement afnemen, anders geen alarmsysteem.
Dus of; Uw Huis Veilig snapt de definitie van het woord 'Gratis' niet of Uw Huis Veilig misbruikt het woord 'Gratis' voor de verkoop van haar abonnementen.
Dan kan UHV er het mooiste conceptverhaal aan vasthangen, maar bij Uw Huis Veilig is 'Gratis' toch echt 'Niet voor niks' en veiligheid is alleen geboden bij afname van een abonnement...
En nu ben ik weer de zeurder volgens Uw Huis Veilig die het hele concept verhaal keer op keer ontkracht en onderuit haalt. Maar voorlopig is er nog steeds geen antwoord gekomen op de eenvoudige vragen dezerzijds waarom adviseurs van Uw Huis Veilig anders beweren dan daadwerkelijk de situatie is. Maar toch echt staat UHV niet voor niets op o.a. Tros Radar en Vara Kassa, gaat er een lampje branden?
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: uw huis veilig.nl
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste Leo,
uw stelling is onjuist, een gecertificeerd alarmsysteem, welke door een erkende monteur wordt opgeleverd en welke is aangesloten op een erkende meldkamer is zeker niet hetzelfde als een doe-het-zelf pakketje welke middels een sms functie u een bericht geeft.
Het gaat om de zekerheid dat uw alarmsysteem voldoet aan de strenge eisen, de zekerheid dat het naar behoren is geprojecteerd en is geïnstalleerd en de zekerheid van professionele opvolging door zowel de alarmcentrale als de hulpdiensten, dit is hetgeen wat wij onze klanten bieden.
Wilt u het risico nemen door zelf te reageren op een geverifieerde melding? Nee toch?
Dat hoeft namelijk ook niet, daar is de politie voor! Dit kan echter alleen in geval van een erkende meldkamer. De politie reageert niet in geval u een sms van uw doe-het-zelf systeem ontvangt.
Uiteraard zal de alarmcentrale ook u en uw contactpersonen verwittigen.
Hier wederom een paar quotes omdat u klanten in onze ogen onterecht adviseert om "een eenvoudige en goedkope telefoonkiezer" te nemen in plaats van een professionele beveiligingsoplossing;
Wij vinden dat een gezin optimaal beveiligd wordt door middel van een NCP erkend alarmsysteem, welke professioneel wordt geïnstalleerd en wordt aangesloten op de Justitieel erkende alarmcentrale. Dit uiteraard naast goede sloten en organisatorische maatregelen. Dit zorgt voor kwaliteit en voor de juiste opvolging.
U bent het hier duidelijk niet mee eens en wij willen ook niet verder in discussie geraken. Laten we het onderwerp afsluiten met een verschil van inzicht. De mensen die bij ons klant worden delen duidelijk onze mening, maar niet iedereen hoeft deze mening te delen natuurlijk..
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
uw stelling is onjuist, een gecertificeerd alarmsysteem, welke door een erkende monteur wordt opgeleverd en welke is aangesloten op een erkende meldkamer is zeker niet hetzelfde als een doe-het-zelf pakketje welke middels een sms functie u een bericht geeft.
Het gaat om de zekerheid dat uw alarmsysteem voldoet aan de strenge eisen, de zekerheid dat het naar behoren is geprojecteerd en is geïnstalleerd en de zekerheid van professionele opvolging door zowel de alarmcentrale als de hulpdiensten, dit is hetgeen wat wij onze klanten bieden.
Wilt u het risico nemen door zelf te reageren op een geverifieerde melding? Nee toch?
Dat hoeft namelijk ook niet, daar is de politie voor! Dit kan echter alleen in geval van een erkende meldkamer. De politie reageert niet in geval u een sms van uw doe-het-zelf systeem ontvangt.
Uiteraard zal de alarmcentrale ook u en uw contactpersonen verwittigen.
Hier wederom een paar quotes omdat u klanten in onze ogen onterecht adviseert om "een eenvoudige en goedkope telefoonkiezer" te nemen in plaats van een professionele beveiligingsoplossing;
Uw stelling ging tot 2008 op in geval een alarmcentrale de melding niet (technisch) kan verifiëren, dus in geval van een niet geverifieerde melding. Dan wordt er alleen uitgerukt indien er een sleutelhouder onderweg is.Convenant
tussen de Raad van Hoofdcommissarissen en het Verbond van Beveiligingsorganisaties (VvBO) aangaande de organisatie - en opvolging van elektronische alarmen.
"De politie accepteert alleen elektronisch gegenereerde alarmen, indien afkomstig van een justitieel erkende alarmcentrale"
"Door de mogelijkheden te vergroten om te verifiëren of er criminele activiteiten plaats vinden en de kwaliteit van de verificatie te verhogen, kan sneller worden geconstateerd of een elektronische melding raak of loos is. Daarnaast hebben deze maatregelen een preventieve werking omdat zij de kans verminderen dat criminelen toeslaan. Voor alarmverificatie bestaan twee hoofdmogelijkheden persoonlijke verificatie en technische verificatie."
"Geverifieerde alarmmeldingen die een grote kans geven op het aantreffen van criminele praktijken bevorderen en rechtvaardigen een snelle uitruk van de politie met hoogste prioriteit."
Convenant
Niet geverifieerde inbraakalarmen kunnen tot 01 april 2008 door de PAC aan de politie worden doorgegeven. Voor deze alarmen geldt, net als voorheen, dat deze alleen worden doorgegeven indien er een sleutelhouder aanrijdend is.
Als laatste zal ik een quote neerzetten vanuit het Centrum Criminaliteitspreventie Veiligheid (CCV). Om onze visie te onderstrepen.Convenant
De politie verbind zich door ondertekening van het convenant aan de prestatieafspraak dat de politie binnen 15 minuten na het ontvangen van een geverifieerde alarmmelding, calamiteitensituaties uitgesloten, ter plaatse is.
Waar het in basis op neerkomt is dat u en wij verschillen van inzicht.Elektronische signaleringssystemen
Bedrijven en consumenten maken voor hun beveiliging vaak gebruik van elektronische signaleringssystemen. Vaak sturen deze systemen in geval van onraad een alarmsignaal naar een particuliere alarmcentrale. Dat betekent dat het erg belangrijk is dat alarmsignalen altijd kunnen binnenkomen bij de particuliere alarmcentrale, en dat die organisatie met verstand van zaken kan beoordelen welke actie er op een alarmsignaal genomen moet worden. Omdat het over veiligheid gaat, is het noodzakelijk dat er een minimum kwaliteitsniveau wordt afgesproken waaraan de organisatie zelf, de huisvesting en technische uitrusting en het meldkamerpersoneel moet voldoen. Op die manier wordt gewaarborgd dat alarmsignalen onder alle omstandigheden leiden tot een adequate opvolging.
Wij vinden dat een gezin optimaal beveiligd wordt door middel van een NCP erkend alarmsysteem, welke professioneel wordt geïnstalleerd en wordt aangesloten op de Justitieel erkende alarmcentrale. Dit uiteraard naast goede sloten en organisatorische maatregelen. Dit zorgt voor kwaliteit en voor de juiste opvolging.
U bent het hier duidelijk niet mee eens en wij willen ook niet verder in discussie geraken. Laten we het onderwerp afsluiten met een verschil van inzicht. De mensen die bij ons klant worden delen duidelijk onze mening, maar niet iedereen hoeft deze mening te delen natuurlijk..
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Re: uw huis veilig.nl
Eigenlijk is u bedrijf ook niet het probleem,het gaat de meeste van de bezoekers om de manier waarop u zaken doet. Namelijk via colporteurs die langs deuren gaan om het ''gratis'' alarmsysteem te verkopen welke uiteraard niet echt gratis is en aardig in de papieren gaat lopen. De Colportage-methode is altijd al omstreden vanwege de vaak loze beloftes die worden gemaakt om maar een contract af te sluiten want, ''geen contract? geen geld'' en daar open je gelijk de deur tot wat zich hier afspeelt.[quote="Uw Huis Veilig"
Wij vinden dat een gezin optimaal beveiligd wordt door middel van een NCP erkend alarmsysteem, welke professioneel wordt geïnstalleerd en wordt aangesloten op de Justitieel erkende alarmcentrale. Dit uiteraard naast goede sloten en organisatorische maatregelen. Dit zorgt voor kwaliteit en voor de juiste opvolging.
U bent het hier duidelijk niet mee eens en wij willen ook niet verder in discussie geraken. Laten we het onderwerp afsluiten met een verschil van inzicht. De mensen die bij ons klant worden delen duidelijk onze mening, maar niet iedereen hoeft deze mening te delen natuurlijk..
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Op de Kassa-site.
k ben gistermiddag benaderd door iemand van uwhuisveilig.nl of mijn man gisteravond ook aanwezig was want zo kon hij mij vertellen hij kon ons een gratis inbraak/brandpreventie pakket geven! Nouja ik dacht altijd interresant dus laat maar komen, dus zo was deze meneer gisteravond hier om het een en ander uit te leggen, maar gratis bleek niet geheel gratis, hij gaf een presentatie en natuurlijk raakte hij ons door "enge en zielige verhalen" nu hebben wij een contract ondertekend voor 5jaar en we betalen a 30euro per maand voor de aansluiting bij de meldkamer, ook het pakket is niet geheel kosteloos (bleek achteraf)
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: uw huis veilig.nl
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: uw huis veilig.nl
Met enorm veel belangstelling heb ik onderstaande/bovenstaande discussie gevolgd.
Ik ben op zoek naar een betrouwbare, ter zake kundige, monteur om mijn DSC-installatie te onderhouden.
Is er nog iemand te vinden die hier tijd en zin in heeft. Omgeving Zuid Limburg.
Ik ben op zoek naar een betrouwbare, ter zake kundige, monteur om mijn DSC-installatie te onderhouden.
Is er nog iemand te vinden die hier tijd en zin in heeft. Omgeving Zuid Limburg.
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste Leo,
wij zullen niet wederom uw hele verhaal weerleggen en ontkrachten, dit is reeds gebeurt en het verschil van inzicht hebben we u ook reeds eerder aangegeven. Dat u ons aanbod niet kunt geloven is begrijpelijk, wij hebben dan ook een fantastisch aanbod!
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
wij zullen niet wederom uw hele verhaal weerleggen en ontkrachten, dit is reeds gebeurt en het verschil van inzicht hebben we u ook reeds eerder aangegeven. Dat u ons aanbod niet kunt geloven is begrijpelijk, wij hebben dan ook een fantastisch aanbod!
Onze afspraken met de meldkamer en de wettelijk vastgelegde protocollen zijn ons terdege bekend. Dit is ook terug te vinden op dit forum en in bovenstaande reacties. Hierover discussiëren voegt in onze ogen niks meer toe aan dit onderwerp.Waar het in basis op neerkomt is dat u en wij verschillen van inzicht.
Wij vinden dat een gezin optimaal beveiligd wordt door middel van een NCP erkend alarmsysteem, welke professioneel wordt geïnstalleerd en wordt aangesloten op de Justitieel erkende alarmcentrale. Dit uiteraard naast goede sloten en organisatorische maatregelen. Dit zorgt voor kwaliteit en voor de juiste opvolging.
U bent het hier duidelijk niet mee eens en wij willen ook niet verder in discussie geraken. Laten we het onderwerp afsluiten met een verschil van inzicht. De mensen die bij ons klant worden delen duidelijk onze mening, maar niet iedereen hoeft deze mening te delen natuurlijk..
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Re: uw huis veilig.nl
Het nut van een alarm installatie en aansluiting op een centrale meldkamer is m.i. persoonlijke voorkeur en of je er de kosten voor over hebt. De "adviseur" bij ons was helder en duidelijk over de kosten. De verkooptactiek is zo doorzichtig dat ik dat niet als storend ervaar.
Ik heb de aanbieding van uw huis veilig vergeleken [Reclame verwijderd door Moderator]
Bij UHV krijg je de Jablotron OASIS JK-84Y (GSM/SIM) startkit + rookmelder etc. + glasbreuk detector + magneet sensors etc. + installatie/aanmeld kosten 330 + 60 maanden à ca. 33 Euro = ca 2310 Euro totaal (UHV betaalt de SIM en data kosten). G4S staat goed bekend, en kan zich als multinational geen slechte pers veroorloven.....
Zelf regelen en aanschaffen van dezelfde installatie kost op bovengenoemde site ca 1000 Euro, installatie 250, 5 jaar meldkamer à 185Euro/jr = ca 2200 (waarbij de kosten voor sim en dataverkeer voor eigen rekening zijn).
Je moet dan wel zelf eerst 1150 Euro investeren, terwijl dit bij UHV dit beperkt blijft tot ca 330 Euro en de rest eigenlijk in maandelijkse termijnen betaalt.
De Jablotron Oasis is zeer professioneel en komt zeer goed uit allerlei betrouwbare tests op internet.
Wat mij bij UHV alleen nog niet helder is:
- Is een verplicht servicecontract nodig? De voorwaarden zijn hierin onduidelijk en de "adviseur" heeft dit niet genoemd.
- Krijg ik de codes van de installatie zodat ik in eigen beheer sensors kan (laten) bij plaatsen en reparaties kan laten uitvoeren?
- De verkoper heeft de Jablotron Oasis genoemd in het gesprek, maar dit staat niet i.h. contract. Wordt die idd geleverd?
- De verkoper zei dat er tussentijds geen kosten verhogingen zijn (behalve eventuele BTW verhoging). Dit zie ik niet terug in de voorwaarden. Hoe zit dat?
- Met wie heb ik straks een contract? met G4S of UHV? Gaat UHV er tussenuit en koopt G4S dus UHV uit of blijft UHV de service provider?
- De installatie wordt pas na 5 jaar mijn eigendom. Als UHV (onverhoopt) failliet zou gaan, komt de curator dan de installatie weghalen?
- Er zijn geen boetes verbonden aan valse meldingen (zie de "adviseur"). Hij vertelde niet dat je wel van UHV gele en rode kaarten krijgt en dat je het risico loopt dat je enkele maanden niet met de polititie wordt doorverbonden. Hoe zit dit precies?
Ik heb de aanbieding van uw huis veilig vergeleken [Reclame verwijderd door Moderator]
Bij UHV krijg je de Jablotron OASIS JK-84Y (GSM/SIM) startkit + rookmelder etc. + glasbreuk detector + magneet sensors etc. + installatie/aanmeld kosten 330 + 60 maanden à ca. 33 Euro = ca 2310 Euro totaal (UHV betaalt de SIM en data kosten). G4S staat goed bekend, en kan zich als multinational geen slechte pers veroorloven.....
Zelf regelen en aanschaffen van dezelfde installatie kost op bovengenoemde site ca 1000 Euro, installatie 250, 5 jaar meldkamer à 185Euro/jr = ca 2200 (waarbij de kosten voor sim en dataverkeer voor eigen rekening zijn).
Je moet dan wel zelf eerst 1150 Euro investeren, terwijl dit bij UHV dit beperkt blijft tot ca 330 Euro en de rest eigenlijk in maandelijkse termijnen betaalt.
De Jablotron Oasis is zeer professioneel en komt zeer goed uit allerlei betrouwbare tests op internet.
Wat mij bij UHV alleen nog niet helder is:
- Is een verplicht servicecontract nodig? De voorwaarden zijn hierin onduidelijk en de "adviseur" heeft dit niet genoemd.
- Krijg ik de codes van de installatie zodat ik in eigen beheer sensors kan (laten) bij plaatsen en reparaties kan laten uitvoeren?
- De verkoper heeft de Jablotron Oasis genoemd in het gesprek, maar dit staat niet i.h. contract. Wordt die idd geleverd?
- De verkoper zei dat er tussentijds geen kosten verhogingen zijn (behalve eventuele BTW verhoging). Dit zie ik niet terug in de voorwaarden. Hoe zit dat?
- Met wie heb ik straks een contract? met G4S of UHV? Gaat UHV er tussenuit en koopt G4S dus UHV uit of blijft UHV de service provider?
- De installatie wordt pas na 5 jaar mijn eigendom. Als UHV (onverhoopt) failliet zou gaan, komt de curator dan de installatie weghalen?
- Er zijn geen boetes verbonden aan valse meldingen (zie de "adviseur"). Hij vertelde niet dat je wel van UHV gele en rode kaarten krijgt en dat je het risico loopt dat je enkele maanden niet met de polititie wordt doorverbonden. Hoe zit dit precies?
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: uw huis veilig.nl
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Geachte lezer,
wij adviseren u om de berichten van "leo the Emperor" te negeren.
Deze gebruiker vertelt namelijk onwaarheden en is niet op de hoogte van onze protocollen en afspraken, noch van de wettelijke normen.
U zou hierdoor onterecht een vertekend beeld van de waarheid kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
wij adviseren u om de berichten van "leo the Emperor" te negeren.
Deze gebruiker vertelt namelijk onwaarheden en is niet op de hoogte van onze protocollen en afspraken, noch van de wettelijke normen.
U zou hierdoor onterecht een vertekend beeld van de waarheid kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Re: uw huis veilig.nl
Ik weet niet hoor. Hij komt op mij toch een stuk betrouwbaarder over dan jij.Uw Huis Veilig schreef:Geachte lezer,
wij adviseren u om de berichten van "leo the Emperor" te negeren.
Deze gebruiker vertelt namelijk onwaarheden en is niet op de hoogte van onze protocollen en afspraken, noch van de wettelijke normen.
U zou hierdoor onterecht een vertekend beeld van de waarheid kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Wat ik zeg is waar en hij verdraaid de waarheid is natuurlijk nooit een sterk advies. Je probeert nu wel heel leuk aan damagecontrol te doen, maar het resultaat is dat je steeds verder in de drek wegzakt.
Re: uw huis veilig.nl
Nou, dat denk ik niet. U bent nu bezig met een zwakte bod. Een persoonlijke aanval op een forumlid.
Ik ben, net als Leo van mening dat dit bedrijf met oneigenlijke kletspraatjes binnenkomt en mensen een onnodig en duur abonnement aansmeert.
Er waren hier in de wijk blijkbaar veel mensen ingeloot voor een "gratis alarmsysteem". Er werd hier namelijk deur aan deur geleurd met dit mooie verhaaltje.
De manier waarop dit bedrijf leurt met zijn produkten vindt ik consumentonvriendelijk en ook misleidend.
Ik ben, net als Leo van mening dat dit bedrijf met oneigenlijke kletspraatjes binnenkomt en mensen een onnodig en duur abonnement aansmeert.
Er waren hier in de wijk blijkbaar veel mensen ingeloot voor een "gratis alarmsysteem". Er werd hier namelijk deur aan deur geleurd met dit mooie verhaaltje.
De manier waarop dit bedrijf leurt met zijn produkten vindt ik consumentonvriendelijk en ook misleidend.
Re: uw huis veilig.nl
Oh, oh, Uw huis veilig, wat valt u nu toch door de mand
U redt het niet meer met argumenten en gaat nu dus maar over tot het betitelen van een persoon als zijnde onkundig. Terwijl u heel goed weet dat 'Leo the emperor' gelijk heeft. Ik verwijs de volgers van dit topic ook graag naar het topic over R&G Beveiliging. 'Leo the emperor' heeft gelijk, ik heb het zelf in de praktijk mogen mee maken. En ik vind het knap dat hij toch telkens de moeite neemt om op uw verkooppraatjes te reageren. U hangt hele flutverhalen op maar zegt niet eerlijk wat er gebeurt als er een alarm afgaat (geverifieerd of niet), namelijk: niets! U biedt mensen net zoals R&G een schijnveiligheid voor een hoop centjes. Ik hoop dat mensen hier - mede dankzij o.a. Leo the emperor- doorheen kunnen prikken.
Groet,
Irene b
U redt het niet meer met argumenten en gaat nu dus maar over tot het betitelen van een persoon als zijnde onkundig. Terwijl u heel goed weet dat 'Leo the emperor' gelijk heeft. Ik verwijs de volgers van dit topic ook graag naar het topic over R&G Beveiliging. 'Leo the emperor' heeft gelijk, ik heb het zelf in de praktijk mogen mee maken. En ik vind het knap dat hij toch telkens de moeite neemt om op uw verkooppraatjes te reageren. U hangt hele flutverhalen op maar zegt niet eerlijk wat er gebeurt als er een alarm afgaat (geverifieerd of niet), namelijk: niets! U biedt mensen net zoals R&G een schijnveiligheid voor een hoop centjes. Ik hoop dat mensen hier - mede dankzij o.a. Leo the emperor- doorheen kunnen prikken.
Groet,
Irene b
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Deze stelling is pertinent onwaar en daarom dus ook het advies om dit niet voor waar aan te nemen. Hier zijn duidelijke afspraken over tussen Politie en de Beveiligingsbranche. Wij trachten de mensen hier een juist advies te geven en te voorzien van waarheden.Leo the Emperor
U wordt nooit met de politie doorverbonden , noch wordt de politie door de meldkamer gebeld bij een automatisch alarm. Dit maakt nu juist dat deze doormelding zinloos is.
Wellicht dat niet iedereen de werkwijze kan waarderen, maar wij onderbouwen regelmatig onze werkwijze, protocollen en aanbiedingen hier op het forum. Iedereen die dit een meerwaarde vind kan dan ook gebruik maken van ons aanbod.
Mensen die met stellingen komen die totaal niet gegrond zijn, proberen wij uiteraard eerst netjes te onderbouwen waarom de betreffende stelling ongegrond is.
In het geval van Leo the Emperor is dit al veelvuldig getracht door ons met feiten, maar dit wordt niet meegenomen in zijn nieuwe reacties, daarom nu dit advies. Hier een voorbeeld..
Zoals u duidelijk heeft kunnen lezen in onderstaande eerdere quote uit een van onze vorige reacties waar dit staat (letterlijk overgenomen uit het covenant tussen politie en het verbond van beveiligingsorganisaties)Leo the Emperor
Ik wil wel geloven dat u de protocllen kent, echter u draait hier op het forum constant om de hete brei heen. U geeft aan dat u bij een geverifieerde melding wel de politie gaat bellen, maar u geeft nergens aan waaruit dit verificatieproces precies uit bestaat, noch geeft u aan wat u actie is als de melding niet geverifieerd kan worden.
draaien wij dus niet om de hete brei heen en geven wij zeer concrete antwoorden. Hetgeen wat Leo the Emperor tegenspreekt, ondanks dat dit uit de feiten blijkt...
Uiteraard zal een PAC uitsluiten dat het niet de gebruiker zelf is, maar bij geverifieerd alarm is er zeker een mogelijkheid om rechtstreekse doormelding te doen naar Politie of andere hulpdiensten.Vereniging van BeveiligingsOrganisaties (VvBO) over hulpdiensten;
De alarminstallatie is uitgerust met verschillende van elkaar gescheiden zones.
Zodra de PAC uit minimaal twee gescheiden zones inbraakmeldingen ontvangt,wordt direct de politie gebeld. De eindgebruiker van een alarminstallatie met deze vorm van
verificatie van het elektronisch alarm krijgt politieinzet binnen 10 tot 15 minuten op locatie.
Vandaar ons advies om de stellingen van Leo the Emperor niet voor waar aan te nemen.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig