LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is een goede tablet voor een mooie prijs?
-
Wat is een goede tablet voor een mooie prijs?
Hallo,
Ik ben opzoek naar een goede Tablet voor een mooie prijs.
Ik wil ermee kunnen internetten via WIFI, en het liefst moet er een USB inkunnen. Ik wil er namelijk films mee kunnen kijken bijvoorbeeld in het vliegtuig.
Graag hoor ik jullie ervaringen met de desbetreffende tablets.
Zie nu de actie van de Samsung Galaxy 2 10.1 tablet voor 299 en je krijgt dan 50 euro terug van Samsung.
Graag hoor ik van jullie.
Dank
Ik ben opzoek naar een goede Tablet voor een mooie prijs.
Ik wil ermee kunnen internetten via WIFI, en het liefst moet er een USB inkunnen. Ik wil er namelijk films mee kunnen kijken bijvoorbeeld in het vliegtuig.
Graag hoor ik jullie ervaringen met de desbetreffende tablets.
Zie nu de actie van de Samsung Galaxy 2 10.1 tablet voor 299 en je krijgt dan 50 euro terug van Samsung.
Graag hoor ik van jullie.
Dank
-
Re: Wat is een goede tablet voor een mooie prijs?
Mijn man heeft de galaxy tab 2 en ik een ipad nieuwe.
Hij neemt hem mee op reis en kijkt er idd films mee op zijn hotelkamer! Of strips?
Volgens mij zit er geen usb in maar heeft hij er een sd ingeprikt max 32 gig...niu hij heeft hem volstaan.
Wil je meer hebben ,neem je nog een kaartje...
Hij jpis tevreden met zijn galaxy het is voor de fun
Ik gebruik mijn ipad veel en hij zegt eerlijk is eerlijk ipad is mooier met alles....
Al is hij zelf geen apple fan( wil alles met android)
Ik doe alles op ipad ook ,boeken lezen,films idd ,programma s terug kijken noem maar op
Ipad heb ik groter geheugen intern 64 gig, daar kan ja niks bij prikken.
Het is wat u uit wilt geven,de galaxy idd nu aanbieding,al heb ik vaaaaaag iets gehoord dat er galaxy drie komt,maar.......dat stond toen in telegraaf,moet u dan even uitzoeken..
Hij neemt hem mee op reis en kijkt er idd films mee op zijn hotelkamer! Of strips?
Volgens mij zit er geen usb in maar heeft hij er een sd ingeprikt max 32 gig...niu hij heeft hem volstaan.
Wil je meer hebben ,neem je nog een kaartje...
Hij jpis tevreden met zijn galaxy het is voor de fun
Ik gebruik mijn ipad veel en hij zegt eerlijk is eerlijk ipad is mooier met alles....
Al is hij zelf geen apple fan( wil alles met android)
Ik doe alles op ipad ook ,boeken lezen,films idd ,programma s terug kijken noem maar op
Ipad heb ik groter geheugen intern 64 gig, daar kan ja niks bij prikken.
Het is wat u uit wilt geven,de galaxy idd nu aanbieding,al heb ik vaaaaaag iets gehoord dat er galaxy drie komt,maar.......dat stond toen in telegraaf,moet u dan even uitzoeken..
Samsung maakt goede tablets, maar ik ben van mening dat je bij Asus iets meer waar voor je geld krijgt met de TF-300. Bij die goedkope tablets zoals Yarvik, Cresta en zo nog wat Chinese merken schermen ze wel heel leuk met android 4.x, wat consumenten vertalen in "nieuw" en "modern", maar daar zit meestal maar matige hardware (CPU en videochip) in, wat kan betekenen dat veel apps zoals de ziggo tv-kijk app, of spelletjes, er niet of niet lekker op draaien. Goedkoop kan dus duurkoop blijken, zeker als je er films op wilt gaan kijken.
-
http://www.tabletsmagazine.nl/tablets/
Hier op deze site staan alle tablets,merken enz..
Daarna kan je googlen op prijs enz...
Asus werkt weer op windows..toch?
Asus en samsung hebben beide zowel windows als android tablets. Het voordeel van android is de beter gevulde app store, met veelal gratis apps. Het voordeel van windows tablet is dan weer dat alles op een herkenbare manier gaat.rozemarijntje schreef:http://www.tabletsmagazine.nl/tablets/
Persoonlijk zou ik niet kiezen voor een ipad omdat apple gewoon teveel geld vraagt voor te weinig waar. Ik zou adviseren om naar een winkel te gaan waar een aantal tablet merken te zien zijn zodat je ze kunt proberen en het scherm kunt bekijken. Je kunt bij media markt of saturn veel tablets in actie zien. (wat niet wil zeggen dat je ze daar per se ook moet kopen)...
Als je veel reist met je tablet zou je nog een kleiner formaat kunnen kiezen, de samsung tab 7.0 is dan een hele goede keuze of de nexus 7.0. Je kunt de meeste tablets trouwens per usb aan de computer hangen, maar de meeste kun je niet uitbreiden met usb opslag. Sommige hebben ook geen gleuf voor SD geheugen uitbreiding.
Als je veel reist met je tablet zou je nog een kleiner formaat kunnen kiezen, de samsung tab 7.0 is dan een hele goede keuze of de nexus 7.0. Je kunt de meeste tablets trouwens per usb aan de computer hangen, maar de meeste kun je niet uitbreiden met usb opslag. Sommige hebben ook geen gleuf voor SD geheugen uitbreiding.
Ik heb sinds november 2011 een Samsung en ik ben verslááfd aan het ding. Nou ja, bijna. Hij is licht, licht goed in de hand en ik kan er alles mee doen wat ik wil. Voor grote/zware films is hij een beetje traag, dat wel.
De Ipad zal iets stabieler zijn dan de Galaxy tab.
Hij is echter aanzienlijk duurder.
De Galaxy tab ondersteunt tot 32GB Micro SD kaartjes.
De Ipad niet.
Beiden kunnen via een externe adapter aangesloten worden op USB apparaten of SD kaartjes uitlezen.
Heb je geld genoeg dan zou je voor de meest stabiele optie kunnen kiezen, namelijk de Ipad.
Wil je waar voor je geld en uitbreidingsmogelijkheden m.b.t. het geheugen, dan kun je bijna niet om de Galaxy tab heen.
De Ipad niet.
Beiden kunnen via een externe adapter aangesloten worden op USB apparaten of SD kaartjes uitlezen.
Heb je geld genoeg dan zou je voor de meest stabiele optie kunnen kiezen, namelijk de Ipad.
Wil je waar voor je geld en uitbreidingsmogelijkheden m.b.t. het geheugen, dan kun je bijna niet om de Galaxy tab heen.
Da's geen wet van meden en perzen zo te lezen.. Beide systemen zijn met slechte apps, of matige os/firmware updates zoals in mijn voorbeeld, instabiel te maken.acjzr1 schreef:De Ipad zal iets stabieler zijn dan de Galaxy tab.
De Ipad niet.
Ik heb het uiteraard over de tablets voor het installeren van diverse apps.sjohie schreef:Da's geen wet van meden en perzen zo te lezen.. Beide systemen zijn met slechte apps, of matige os/firmware updates zoals in mijn voorbeeld, instabiel te maken.acjzr1 schreef:De Ipad zal iets stabieler zijn dan de Galaxy tab.
De Ipad niet.
Af fabriek (zoals nieuwe apparaten wel eens genoemd worden) (b)lijkt de Ipad stabieler te zijn en sneller dan de Galaxy tab. Het prestatieverschil is echter zeer klein. Het is voor mij persoonlijk geen reden om voor de duurdere Ipad te kiezen.