LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2½ mnd geen bereik, Hollandsnieuwe doet niets !

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frank D

2½ mnd geen bereik, Hollandsnieuwe doet niets !

Ongelezen bericht door Frank D »

Bijna 2 jaar ben ik tevreden klant geweest bij Hollandsnieuwe, een dochteronderneming van Vodafone. Sinds half december 2012 was ik ineens niet meer bereikbaar. Ik kan niet meer bellen, SMS-en en internetten. Mijn toestel een Iphone 3GS is 5 keer nagekeken of het probleem daar in zou zitten. Andere kaarten van bv T-Mobile en KPN werkte wel. Ook zat er geen blokkade of zo op het toestel. Ik heb de klantenservice gebeld, wat later gewoon een call-center bleek te zijn zonder enige zeggenschap, maar daar kom je echt niet verder mee. Ik ben nu ongeveer 30 telefoontjes en 20 mails verder en bijna 100 euro armer. Heb inmiddels een nieuwe simkaart gekregen en mijn toestel is 6 keer gerest. Ook heb ik alle nummers die ik geprobeerd heb te bellen doorgespeeld met datum en tijd. Iets terug horen Ho maar ! Het abonnement bijna 18 euro per maand loopt ook nog steeds door. Nu bijna 3 maanden later zit ik nog steeds zonder bereik. Ik heb een voorstel gedaan een Iphone 4 te willen kopen bij Hollandsnieuwe met een nieuw abbonennement 550. Mijn enige compensatie die ik wilde was de 3 maanden abbonnements kosten retour en een vergoeding voor het bellen met het 0900 nummer. Coulant toch? Ik zit al 2½ week te wachten op antwoord. Mijn Iphone 3GS heb ik inmiddels verkocht omdat dat geadviseerd werd. Dom! Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik gratis kan uitporteren en 17,50 retour kan krijgen. Dit vindt ik onacceptabel. Ik heb vandaag gebeld met Vodafone in Maastricht. Hun antwoord. Hollandsnieuwe kunt u niet via ons bereiken, u moet 0900-0602 bellen. Nou daar heb ik maar niet op gereageerd. Ik ben nu benieuwd wie gaat reageren. In ieder geval heb ik vandaag mijn bank gebeld en aangegeven dat ADYEN BV geen incasso's meer mag uitvoeren omdat zijn hun inspanningsverplichting niet nakomen. Ik hoop dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren. Inmiddels maar een pre-paid kaart van T-mobile gekocht. Die werkt tenminste goed.

HTCHenk007

Re: 2½ mnd geen bereik, Hollandsnieuwe doet niets !

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Wat er nu gebeurd is een registratie bij preventel, daar zit je ook niet op te wachten!
Maar 1 ding gegrijp ik niet waarom eis je een nieuwe aanbieding als je niet tevreden bent met de dekking en service? Ga dan op zoek naar een andere provider.

Frank D

De dekking is goed ik heb volle bak aan bereik, dat is nou juist het vreemde. Andere providers geven een minder goede dekking waar ik woon. Ik heb nooit problemen gehad. sinds december is mijn telefoon ineens onbereikbaar op het netwerk en kan ik niet bellen waar ik ook ben in Nederland. Als ik mijn simkaart in een ander merk telefoon doe loopt het toestel vast of reset deze. Ook met een nieuwe simkaart. Als ik nu opstap ben ik mijn geld kwijt en ben ik geen stap verder.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Frank D.,

Graag ontvangen wij van je in een privé-bericht je abonnementsgegevens. Een ordernummer of 06-nummer is voldoende. Dan kunnen wij je klacht ook inhoudelijk even onderzoeken, zodat wij je een passend antwoord kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Frank D

Het is echt ongelovelijk. net voor de 3e keer een privebericht gestuurd naar bovenstaande hollandsnieuwe gebruiker.

Ik ben nu bijna 4 maanden bezig.....

Frank D

Boven wonder net een telefoontje gekregen van Hollandsnieuwe. Ze kunnen mijn probleem niet onder controle krijgen en stellen voor een kostelose opzegging, gratis uitportering en vergoeding van de gemaakte kosten. D.w.z. het wordt voorgelegd. Ik heb alles op de rij gezet en het gaat om 144 euro. Ik ben nu heel benieuwd of de belofte ook wordt nagekomen. wordt vervolgd.

Watch4U

Ongelezen bericht door Watch4U »

Ik vrees het ergste voor je Frank D......

gerbenW71

Ongelezen bericht door gerbenW71 »

Hallo

Ook ik heb nu een half jaar een abonnement bij Hollandsnieuwe en nu heb ik meerdere malen geen bereik.
Ik moet telkens mijn telefoon (samsumg galaxy advance) opnieuw aan en uit zetten en dan werkt hij weer eventjes.
Al met al ben ik bijna niet bereikbaar.

Ik lees heel veel klachten over Hollandsnieuwe op dit forum, ik vraag mij af wat ik het beste kan doen.
graag hoor ik enige tips in hoe anderen hebben gehandeld.

met vriendelijke groet, Gerben

Gesloten