Goedemorgen,
ik heb een halfjaar geleden online een stofzuiger gekocht. Deze ging begin januari kapot, ik kon de stofzuiger opsturen met DHL en de stofzuiger zou binnen drie weken gerepareerd worden. De status op de website van Ecare was: Verzonden naar Service Provider voor reparatie, dus ik ging er vanuit dat alles goed was gegaan.
Na 5 weken bel ik Ecare om te vragen hoe het met mijn stofzuiger staat en zegt de medewerkster dat de stofzuiger nooit is aangekomen en dat ik maar contact moet opnemen met DHL.
DHL voor 80 cent per minuut gebeld en ze hebben hem gewoon op 16 januari afgeleverd.
Wederom Ecare gebeld en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld, na een halve week gewacht te hebben op een telefoontje zelf maar weer gebeld: "ik zie geen aantekening van die toezegging.."
Ik zou wederom binnen 48 uur worden teruggebeld, in plaats daarvan krijg ik een email dat ze het gaan uitzoeken.
Nu, ruim twee maanden later, heb ik nog steeds geen reactie van Ecare over hoe het met mijn stofzuiger staat.
Iemand enig idee wat ik kan ondernemen?
Ik ben in staat om ze weer op te bellen en ze een scheldkoor te geven maar dat helpt helaas weinig..
Mvg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips/E-care
Re: Philips/E-care
Heb jij dan bewijs dat hij is afgeleverd?
Re: Philips/E-care
Je kan bij een écht koeriersbedrijf zoals DHL bij de meeste verzendproducten de naam en handtekening van de ontvanger opvragen, die zou je dan door kunnen geven aan dat Ecare? Misschien dat die naam een belletje doet rinkelen.Dj-Merlijn schreef:Goedemorgen,
ik heb een halfjaar geleden online een stofzuiger gekocht. Deze ging begin januari kapot, ik kon de stofzuiger opsturen met DHL en de stofzuiger zou binnen drie weken gerepareerd worden. De status op de website van Ecare was: Verzonden naar Service Provider voor reparatie, dus ik ging er vanuit dat alles goed was gegaan.
Na 5 weken bel ik Ecare om te vragen hoe het met mijn stofzuiger staat en zegt de medewerkster dat de stofzuiger nooit is aangekomen en dat ik maar contact moet opnemen met DHL.
DHL voor 80 cent per minuut gebeld en ze hebben hem gewoon op 16 januari afgeleverd.
Wederom Ecare gebeld en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld, na een halve week gewacht te hebben op een telefoontje zelf maar weer gebeld: "ik zie geen aantekening van die toezegging.."
Ik zou wederom binnen 48 uur worden teruggebeld, in plaats daarvan krijg ik een email dat ze het gaan uitzoeken.
Nu, ruim twee maanden later, heb ik nog steeds geen reactie van Ecare over hoe het met mijn stofzuiger staat.
Iemand enig idee wat ik kan ondernemen?
Ik ben in staat om ze weer op te bellen en ze een scheldkoor te geven maar dat helpt helaas weinig..
Mvg.
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 19 sep 2011 11:23
Re: Philips/E-care
Hi Dj-Merlijn,
We zetten dit graag door naar E-Care en laten het voor je uizoeken. Zou je je contactgegevens en het E-Care referenienummer naar ons kunnen sturen in een privebericht? Dan nemen we rechtstreeks contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Philips Webcare
We zetten dit graag door naar E-Care en laten het voor je uizoeken. Zou je je contactgegevens en het E-Care referenienummer naar ons kunnen sturen in een privebericht? Dan nemen we rechtstreeks contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Philips Webcare
Re: Philips/E-care
nee dat doen jullie niet ik heb 4 jaar geleden de opdracht van philips gekregen om,
mijn Senseo op te sturen want de kabel kon in brand vliegen.
een doos opgestuurd gekregen van philips mijn Senseo opgestuurd.
wij na 2 maanden verhuist nieuw adres doorgegeven en een maand later laat philips ons weten via,
een email dat onze Senseo is opgestuurd helaas naar ons oude adres in capelle wij woonden inmiddels,
in rotterdam.
philips heeft de Senseo afgeleverd op het oude adres en is er klaar mee dus wij konden fluiten naar onze Senseo dus meneer van webcare niet doen alsof je het gaat oplossen want philips heeft lak aan zijn klanten mijn sarista geeft halve bakjes koffie na een software update dank je wel.
ben er weer ingetrapt bij philips maar beloof echt dat ik niks meer van philips koop echt waar!
mijn Senseo op te sturen want de kabel kon in brand vliegen.
een doos opgestuurd gekregen van philips mijn Senseo opgestuurd.
wij na 2 maanden verhuist nieuw adres doorgegeven en een maand later laat philips ons weten via,
een email dat onze Senseo is opgestuurd helaas naar ons oude adres in capelle wij woonden inmiddels,
in rotterdam.
philips heeft de Senseo afgeleverd op het oude adres en is er klaar mee dus wij konden fluiten naar onze Senseo dus meneer van webcare niet doen alsof je het gaat oplossen want philips heeft lak aan zijn klanten mijn sarista geeft halve bakjes koffie na een software update dank je wel.
ben er weer ingetrapt bij philips maar beloof echt dat ik niks meer van philips koop echt waar!
Re: Philips/E-care
ik heb 4 jaar geleden
Jeetje... 4 jaar, nog oudere koeien ?
En op het oude adres durfde je niet meer te komen ?
Re: Philips/E-care
product afgeleverd maar bewoner ontkent,
dus toch ondanks mijn angst aan de deur geweest.
niet iedereen is zo stoer en moedig zoals jij broskie
dus toch ondanks mijn angst aan de deur geweest.
niet iedereen is zo stoer en moedig zoals jij broskie